[C5 2.5TDI Quattro]problemy z wałem
[C5 2.5TDI Quattro]problemy z wałem
Witam.Mam pytanko,można podpasować jakiś inny przegub zamiast oryginalych przegubów wału napedowego.Niestety oryginalne NIEWYSTEPUJÂĄ jako cześć zamienna,występują razem z całym wałem.Koszt wału nowego to ok2500-4000pln.A może wie ktoś gzie można regenerować takie przeguby???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:00
- Lokalizacja: Szczecin
Jedyną uczciwą firmą zajmującą się wałami pędnymi i przegubami, jaką mogę Ci polecić jest WelteCardan. Kilka lat temu robili mi bardzo nietypowy wał do ładowarki. Działa do dziś bez żadnego problemu. Uważaj też z zakładaniem złomu do samochodu bo wał, który ma bicie rozwali Ci skrzynię i most napędowy. Pozdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:00
- Lokalizacja: Szczecin
Koledzy? Jakie przebiegi mają Wasze samochody że macie takie problemy? Moja ma prawdziwe 400 tyś i nic takiego się nie dzieje. Wymieniłem kompletne hamulce, amortyzatory, oleje i śmigam dalej. Byćmoże oddajecie samochody do jakichś podłych warsztatów typu "Adam Słodowy - Jak z dziurawej patelni zrobić porywkę". Jak czytam problemy na forum to wydaje się mi, że takie problemy nie są możliwe bez działań dywersyjnych?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Sugerujesz, że ASO to, cudowny lek na wszystko?
Właśnie jestem 2 tyg. po wizycie w warsztacie Audi.
Na przeglądzie okazało się, że osłona przegubu puszcza troszkę smar i trzeba ją wymienić.
Pokierwałem się do mechanika jak to nazwałeś Adam S. i zawołali 70zł za robotę bo osłonę miałem swoją, Termin na następny dzień rano. Czas naprawy do 1h.
Ale kiedyś, jeszcze w moim starym Audi widziałem jak tego typu mechanik, na zasadzie młotkiem i przecinakiem, zdejmował miskę olejową (C4).
Zadzwoniłem do ASO i zapytałem czy założą mi tą osłonę (tylko sam montaż).
OK. Wizytę miałem za 4 dni. Straciłem 3h i 300zł.
EFEKT: Nagle przegub zaczął strzelać i robota od nowa plus nowy przegub.
Nie wiem czy to działanie dywersyjne, ale podejrzewam podmianę tej jakże chodliwej części. Bo żadnych problemów wcześniej nie było.
A w "garażu u pana Adama" mam zawsze auto na oku.
Po skończonej robocie, biorę fakturę lub paragon i niech się dzieje co chce. 2 lata gwarancji jest.
Właśnie jestem 2 tyg. po wizycie w warsztacie Audi.
Na przeglądzie okazało się, że osłona przegubu puszcza troszkę smar i trzeba ją wymienić.
Pokierwałem się do mechanika jak to nazwałeś Adam S. i zawołali 70zł za robotę bo osłonę miałem swoją, Termin na następny dzień rano. Czas naprawy do 1h.
Ale kiedyś, jeszcze w moim starym Audi widziałem jak tego typu mechanik, na zasadzie młotkiem i przecinakiem, zdejmował miskę olejową (C4).
Zadzwoniłem do ASO i zapytałem czy założą mi tą osłonę (tylko sam montaż).
OK. Wizytę miałem za 4 dni. Straciłem 3h i 300zł.
EFEKT: Nagle przegub zaczął strzelać i robota od nowa plus nowy przegub.
Nie wiem czy to działanie dywersyjne, ale podejrzewam podmianę tej jakże chodliwej części. Bo żadnych problemów wcześniej nie było.
A w "garażu u pana Adama" mam zawsze auto na oku.
Po skończonej robocie, biorę fakturę lub paragon i niech się dzieje co chce. 2 lata gwarancji jest.
jako, ze nie znalazlem podobnego tematu to sie tutaj podpinam. niedawno kupilem auto wlasnie z quattro i jest taki jeden problem z walem(jak sadze) gdy auto stoi zgaszone to mozna lekko walem obrocic(oczywiscie bedac pod autem). i teraz nie wiem czy to normalne czy jest luz na zebatkach i trzeba bedzie to rozbierac czy moze jeszcze cos gorszego.
dodam tylko, ze przy skreconych kolach na maksa, gdy sie rusza dynamicznie slychac chrupanie czyli, ze wszystko dziala.
dodam tylko, ze przy skreconych kolach na maksa, gdy sie rusza dynamicznie slychac chrupanie czyli, ze wszystko dziala.
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
hej Marekwroc dzisiaj sobie oil wymieniam wiec lookne od dołu na wala i napisze potem czy mam jakies luzy czy nie oki
pozdrooo
pozdrooo
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 493
- Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
Nie to normalne u mnie tez sie rusza .marekwroc pisze:niedawno kupilem auto wlasnie z quattro i jest taki jeden problem z walem(jak sadze) gdy auto stoi zgaszone to mozna lekko walem obrocic(oczywiscie bedac pod autem). i teraz nie wiem czy to normalne czy jest luz na zebatkach i trzeba bedzie to rozbierac czy moze jeszcze cos gorszego.
Marzenie Każdego z nas
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
hej marekwroc no i sprawdzilem to mam tak oko okolo 20 stopni
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
dzieki chlopaki, na stacji kontroli koles troszke mnie wystraszyl mowiac, ze luzu na wale w ogole nie powinno byc. a ze ja nie mialem jak do tej pory stycznosci z napedem rwd badz 4wd wiec musialem jego slowa przyjac do wiadomosci do pozniejszego zweryfikowania, co okazuje sie, ze wprowadzil mnie w blad(;
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga