[A6 C4] Centralny zamek
[A6 C4] Centralny zamek
Witam
W mojej Audi nie dzialal centralny zamek sterowany z pilota... wiec zakupilem na allegro zwykly alarm lecz nie bardzo wiem teraz gdzie go podlaczyc... dokladnie chodzi mi o sterowanie centralnym zamkiem ... nie moge znalezc kabla ktory po otrzymaniu +(impulsu) zamknie badz otworzy drzwi... Prosze o pomoc ...
W mojej Audi nie dzialal centralny zamek sterowany z pilota... wiec zakupilem na allegro zwykly alarm lecz nie bardzo wiem teraz gdzie go podlaczyc... dokladnie chodzi mi o sterowanie centralnym zamkiem ... nie moge znalezc kabla ktory po otrzymaniu +(impulsu) zamknie badz otworzy drzwi... Prosze o pomoc ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
NyGaS, szkoda, że nie napisałeś wcześniej o swoim problemie z centralnym zamkiem, lub nie poszukałeś na forum bo m.in. ja przerabiałem już temat centralnego, mogę ci tylko powiedzieć, że wszelkie centralki na allegro czy gdzie indziej to szajs, który sklepy wciskają indywidualnym klientom, najlepszym sposobem jest pojechać do warsztatu, który się specjalizuje w zakładaniu takich rzeczy, zapłacić im te 50 - 80 zł za robotę plus sama centralka, warsztaty mają podpisane umowy ze sklepami, które sprzedają taką elektronikę i dostają o wiele lepszy sprzęt, wiem bo przerobiłem ten temat na własnej skórze
jak już kupiłeś sterownik to zapewne jest on pod zamek elektroniczny a w naszych furach jest mechaniczny, zatem zdaje się na sygnał minusowy centralnego będziesz musiał założyć jakiś układ, mi to robił koleś w warsztacie więc nie wiem jak to dokładnie wygląda, jedyne co mogę podpowiedzieć to: Jedź do fachowców, zapłać i miej to zrobione porządnie
jak już kupiłeś sterownik to zapewne jest on pod zamek elektroniczny a w naszych furach jest mechaniczny, zatem zdaje się na sygnał minusowy centralnego będziesz musiał założyć jakiś układ, mi to robił koleś w warsztacie więc nie wiem jak to dokładnie wygląda, jedyne co mogę podpowiedzieć to: Jedź do fachowców, zapłać i miej to zrobione porządnie
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL 

- krzysztof-bar
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 20:38
- Lokalizacja: War-Maz
kolego jeżeli już chcesz podłączyć nową centralkę to podłączaj ja do drzwi kierowcy.
![Obrazek]()
tu masz kolego taki lekki opis jak to mniej więcej ma być u siebie tak mam i działa
tu masz kolego taki lekki opis jak to mniej więcej ma być u siebie tak mam i działa
Ostatnio zmieniony 14 maja 2010, 21:46 przez krzysztof-bar, łącznie zmieniany 1 raz.
Oto i ona:
audi-a6-c4-20-16v-dohc-avant-vt18932.htm
audi-a6-c4-20-16v-dohc-avant-vt18932.htm
NyGaS, centralka jako taka nie istnieje z tego co wiem to mozesz podlaczy to pod pompke centralnego znajduje sie pod kanapa kolo aku.a co do sterowania to powiem ci ze chyba sterowane jest na przemian raz plus raz minus trzebna stosowac przekazniki itp.ja zakladalem taki zamek normalnie pod kierownica,tam masz cala wizake i wszystko znajdziesz.pamietam ze ja skorzystalem z wiazki z dzwi.tam zamek steruej elktrycznie pompka centralnego.i tam wlasnie jest sterowany na przemian.jesli cos wiecej ci pomoc to wyslij gg na pw.pozdrawiam
robak26 pisze:Ja się wpiąłem w wiązkę pod tylną kanapą.
Od strony kierowcy idą dwa cienkie ,brązowe kabelki od zamka bagażnika (brązowy/czarny i brązowy/żółty) o ile pamiętam kolory.
Na pewno głównym kolorem jest brąz.
Weź igłę, podłącz do niej masę i wkłuj się w nie.
Jak ruszą zamki to już masz po problemie.
Tak jest w nowszych rocznikach (97 może tez 96) w 95 jest tam tylko jeden kabel (tylko otwieranie), drugi trzeba albo szukać przy pompce albo odrazu wpiąć się w dwa kable w drzwiach kierowcy (tam zawsze jest i otwieranie i zamykanie).
To widocznie od czegoś innego jeszcze zależy, być może fabrycznego alarmu. Ja mam właśnie rocznik 95 ( i fabryczny alarm) i jest zupełnie inaczej, a wszystko na pewno oryginalnie było. I nie ma tej wiązki z dwoma przewodami pod kanapą (otwieranie+zamykanie)tylko jest wiązka ok. 5-6 kabli wśród których jest TYLKO otwieranie. Zamykanie jest przy pompce. Po prostu zamykanie w ogóle nie idzie po lewej stronie auta tylko osobno po prawej.robak26 pisze:Nie zgadzam się.
Ostatnio robiłem 94r.
Tak jak napisałem.
Myślałem ze tylko rocznik jest różnica, widać jakieś inne jeszcze rzeczy.
Panowie, a może któryś z was (obryty w podłączeniu centr. zamków) byłby tak miły, uprzejmy, wporzo......idt. :lol: że skopiował by poniższe foto i opisał je? Np. w taki sposób jak ja opisałem na nim, gdzie znajduje się podłączenie do kierunków (jest to oznaczenie przykładowe bo nie wiem na 100%, czy na pewno w tym miejscu trzeba się podpiąć ze sterowaniem kierunkowskazami) . Myślę, że wielu kolegów by z tego skorzystało.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
No i super, bo coś już się ruszyło :-P .Dzięki kolego robak26 za odp. Ja akurat mam dwa wyjścia na kierunki. A może wiecie, gdzie się wpiąć z zamykaniem i otwieraniem zamka? W instrukcji sterownika, który posiadam są też opisane różne sterowania, np. sterowanie minusami, sterowanie plusami, sterowanie siłownikiem oraz sterowanie pompą pneumatyczną. Który schemat do mojej c4?