Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5]pytanie o zarowki????

Elektryka
ODPOWIEDZ
wojta76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 10 lip 2008, 18:58
Lokalizacja: rzeszow

[A6 C5]pytanie o zarowki????

Post autor: wojta76 » 05 sie 2008, 06:39

czesc i witam wszystkich!!!!!!!! mam szybkie pytanie - czy jest jakies zagrozenie , czy moze sie stac cos nieoczekiwanie niedobrego jesli wymienie zarowki w przednich lampach z 55W na 100W :?: :?: :?: i czy to da jakis efekt bo mam slabe swiatla i chcialbym cos z tym zrobic......dzieki za wszystkie popowiedzi :!: :!: :!:
http://cgi.ebay.ie/Audi-A6-97-02-Xenon- ... t-100W_W0Q
itemZ310071623456QQihZ021QQcategoryZ72235QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQmdZViewItem



stosuj tagi
Ostatnio zmieniony 05 sie 2008, 08:49 przez wojta76, łącznie zmieniany 1 raz.

Darek 2.5tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
Imię: Radosław
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa/Kutno

Post autor: Darek 2.5tdi » 05 sie 2008, 10:54

tak stopisz sobie lampy a już na pewno wtyczki. będzie jaśniej świeciło choć niewiele ale temp pracy będzie wyższa.

Awatar użytkownika
arturro_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: B-stok

Post autor: arturro_A6 » 05 sie 2008, 13:42

i w dluzszej perspektywie wypalisz sobie odblask co po jakims czasie jeszcze bardziej pogorszy efekt swiecenia.
najlepiej rozebrac, wyczyscic odblask, a szkla spolerowac,
troche roboty jest ale efekt bedzie napewno zadowalajacy.

Awatar użytkownika
sebbie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 23 maja 2008, 22:05
Lokalizacja: Rochester/UK

Post autor: sebbie » 06 sie 2008, 10:45

arturro_A6 pisze:i w dluzszej perspektywie wypalisz sobie odblask co po jakims czasie jeszcze bardziej pogorszy efekt swiecenia.
najlepiej rozebrac, wyczyscic odblask, a szkla spolerowac,
troche roboty jest ale efekt bedzie napewno zadowalajacy.
Polerowanie szkieł jest chyba mocno nielegalne i powoduje straszne odblaski i duże rażenie osób jadących z naprzeciwka. W UK np. za taką zabawę grozi 1000funtów mandatu, samochód od ręki staje się road-illegal a to dopiero początek nieprzyjemności.

Zamiast bawić się w przeróbki zainwestuj w H7 o podwyższonej jasności (np. Philipsy +80% czy Osram +90%), jak to nie pomoże to ja bym stawiał, że jest coś nie tak z kloszami i najlepiej będzie je umyć, ew. wymienić.
sebbie

Code so clean you could eat off it!

Awatar użytkownika
arturro_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: B-stok

Post autor: arturro_A6 » 06 sie 2008, 12:15

sebbie pisze:Polerowanie szkieł jest chyba mocno nielegalne i powoduje straszne odblaski i duże rażenie osób jadących z naprzeciwka. W UK np. za taką zabawę grozi 1000funtów mandatu, samochód od ręki staje się road-illegal a to dopiero początek nieprzyjemności.
ale ja nie mowie o polerowaniu szkla karbowanego w starych typach leflektorow, mowie o odnowieniu plastikowej obudowy ktora po latach zolknie i jest to typowa przypadlosc A6, a wiadomo ze klosz jest przezroczysty, wystarczy go spolerowac i wyglada jak nowy (zreszta na forum jest instrukcja jak to zrobic).

Awatar użytkownika
sebbie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 23 maja 2008, 22:05
Lokalizacja: Rochester/UK

Post autor: sebbie » 06 sie 2008, 12:28

arturro_A6 pisze: ale ja nie mowie o polerowaniu szkla karbowanego w starych typach leflektorow, mowie o odnowieniu plastikowej obudowy ktora po latach zolknie i jest to typowa przypadlosc A6, a wiadomo ze klosz jest przezroczysty, wystarczy go spolerowac i wyglada jak nowy (zreszta na forum jest instrukcja jak to zrobic).
Nie jestem specjalistą więc nie wiem dokładnie czy mówimy o tej samej rzeczy.

Ja mówię o czymś takim jak weźmiesz taki obrotowy element ścierny i przejedziesz delikatnie po kloszu od strony zewnętrznej. Reflektor był z 98 roku, z drugiej strony (wewnętrznej) miał rowki i był pożółkły ze starości. Efekt sam widziałem, przerażające. Było to zrobione "nieprofesjonalnie", właściwie bardziej dla zabawy bo już po wymianie na nowy. Ilość odbłysków była dyskwalifikująca.
sebbie

Code so clean you could eat off it!

Awatar użytkownika
arturro_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: B-stok

Post autor: arturro_A6 » 06 sie 2008, 14:04

ja mowie o spolerowaniu klosza ktory nie ma zadnych rowkow, tylko czyste szklo (a raczej plastyk), bierzesz papierek scierny, matujesz, potem pasta polerska i polerujesz na blysk takim czyms obrotowym lub reka jesli dasz rade.
cos w rodzaju polerowaniu lakieru.

Qris

Post autor: Qris » 08 sie 2008, 22:23

Tylko gdzie ta instrukcja?

Awatar użytkownika
kylo99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 991
Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
Kontakt:

Post autor: kylo99 » 09 sie 2008, 22:12

ty! mistrzu ten link nie idzie :lol:
wiec załaczam drugi :-P :-D ;-) :-) ;-) ;-)
:arrow: :idea: :arrow: :idea: http://www.audiworld.com/tech/ext68.shtml

Awatar użytkownika
kylo99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 991
Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
Kontakt:

Post autor: kylo99 » 10 sie 2008, 22:21

censored pisze:kylo99, gwiazdorze forum..mi idzie nie wiem jak tobie....moze sprzet ci sie konczy co?????
te narciarz hehe sprawdz dobrze link po linku chodzilo mi o to ze link (udostepniaj cos tam cos tam)w temacie do ktorego dales linka jest incorrect :mrgreen:

bler
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 25 lip 2008, 07:38
Lokalizacja: Kraków

Re: [A6 C5]pytanie o zarowki????

Post autor: bler » 12 sie 2008, 11:42

wojta76 pisze:czesc i witam wszystkich!!!!!!!! mam szybkie pytanie - czy jest jakies zagrozenie , czy moze sie stac cos nieoczekiwanie niedobrego jesli wymienie zarowki w przednich lampach z 55W na 100W
Jak zmienisz żarówki na 100W to po pół roku będziesz miał wypalone przewody i wyłącznik, w efekcie będzie jeszcze gorzej. Wyjścia masz trzy:

1. wymienić przody lamp (nowych całych nie polecam bo kosztują koło 1kpln sztuka), ja kupiłem jakiś chłam totalny ale z dobrymi szkłami. Niestety całe lampy się nie nadawały do niczego, więc przełożyłem nowe szkła do starych lamp i działa. Ale musisz mieć trochę szczęścia i znać trochę mechaniki ogólnej, bo to nie jest łatwe generalnie, no i wcale nie jest powiedziane że szkła będą dokładnie pasować.
W razie czego służę dokładnymi instrukcjami.

2. Założyć przekaźniki do świateł.Na pewno było to wałkowane tutaj już na forum więc nie będę powtarzał, u mnie na kablach do świateł był spadek 2V, nie miało więc prawa działać.

3. Kupić porządne żarówki. Ja mam jakieś philipsa night cośtam, mają 5 gwiazdek i są trzykolorowe (żółty na pobocze, niebieski gdzieśtam, biały prosto). WYPAS!

Generalnie najwięcej by Ci pomógł pkt. 2. Manewrowanie samymi żarówkami nic nie da - wiem, bo przez 2 lata wymieniłem chyba z 5 kompletów, zanim zrobiłem to co napisałem wyżej.

Awatar użytkownika
SIDNEY85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 24 lip 2008, 18:55
Lokalizacja: Galway Irl
Kontakt:

Post autor: SIDNEY85 » 20 lis 2008, 13:21

Ja polecam zalozenie ksenonow hid 4300 lub 6000 jak ktos wspomnial ja tak zrobilem ale wczesniej mialem zalozone 100W nie przezemnie tylko jakis baran ktory byl poprzednim wlascicielem kable sie podtopily, pozniej zalozylem h1 osram night breaker roznica ogromna ale jak zapodalem ksenony to juz nic innego nichce mam 6000k i normalnie masakra nie zamienie na nic innego, dlugich swiatel nie musisz wlanczac, a jak jeszcze strzelisz polerke leflektorow to juz wypas na maksa pozdro
usunieto pkt 29 regulaminu
AUDI 80 Competition quattro

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 461
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: eneron » 20 lis 2008, 14:46

SIDNEY85 pisze:Ja polecam zalozenie ksenonow hid 4300 lub 6000 jak ktos wspomnial ja tak zrobilem ale wczesniej mialem zalozone 100W nie przezemnie tylko jakis baran ktory byl poprzednim wlascicielem kable sie podtopily, pozniej zalozylem h1 osram night breaker roznica ogromna ale jak zapodalem ksenony to juz nic innego nichce mam 6000k i normalnie masakra nie zamienie na nic innego, dlugich swiatel nie musisz wlanczac, a jak jeszcze strzelisz polerke leflektorow to juz wypas na maksa pozdro
Potwierdzam :)

Lampy z żarówkami H1 w A6 C5 to tragedia :/ W nocy świecą porównywalnie jak we Fiaciuku 126p :-P

Wypolerowałem szkla (a reczej plastiki) reflektorów i założyłem HIDy 6000K i teraz cała droga jest perfekcyjnie oświetlona i w trasie rzadko kiedy długie zapalam.
Po założeniu hidów ustawilem na diagnostyce śwaitła i póki co nie oślepijają a przynajmniej ja widzę teraz pieszych idących poboczem juz z daleka i nie muszę już jechać z głową przy kierownicy i wytrzeszczając oczy spogladać czy nie jedzie przede mną jakiś rowerzysta czy pieszy.

Wiem wiem, samopoziomowanie, spryski ..... ale tak na chłopski rozum to lepiej założyć HIDy i widzieć wszystko doskonale niż jeździć ze słabymi żarówkami gdzie przy mokrym asfalcie szczególnie w trasie przy prędkosci okolo 100km/h widoczność spada praktycznie do zera.
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja