Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] Warczenie we wspomaganiu

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
dunga
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 283
Rejestracja: 23 wrz 2009, 07:48
Lokalizacja: Białystok / Den Haag

Post autor: dunga » 09 maja 2010, 20:58

Wydaje mi się że przy pełnym skręcie kierownicą w jedną lub drugą stronę zawsze słychać specyficzny do tego odgłos. A czy przy nie pełnym skręcie też to słyszysz ??

A i wstaw tagi do tematu żeby nie drażnić moderatorów :lol:

Magilla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 01 maja 2010, 10:08
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Magilla » 10 maja 2010, 09:25

Sprawdź czy w płynie nie masz opiłków metalu lub innych nieczystości.
przy otwartym zbiorniczku i oczywiście uruchomionym silniku, niech ktoś na postoju kręci kierownicą, a ty patrz czy jest wymuszany obieg płynu (powinno się pojawić falowanie).
Ogólnie ciężko się kręci, czy tylko hałasuje??

Jeśli są zanieczyszczenia to wymień płyn... po kilkudziesięciu kilometrach sprawdź ponownie czy nie ma zanieczyszczeń.

Jeśli nie ma wymuszonego przepływu to zaworek mógł się zawiesić. Trzeba zdemontować pompę i wymyć.

Moga wystąpić wszystkie objawy na raz, co nie zmienia faktu że powyższe czynności powinny wystarczyć.

Awatar użytkownika
bartek915
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 210
Rejestracja: 04 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: bartek915 » 10 maja 2010, 20:53

Dokładnie kolego, czerwony olej jest za gęsty do naszych przekładni.

Awatar użytkownika
Michaelo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 229
Rejestracja: 10 wrz 2009, 23:49
Lokalizacja: PP-PCH-PO

Post autor: Michaelo » 10 maja 2010, 23:22

Oznaczenie: G 004 000 M2 <-w zasadzie każdy serwis VW/AUDI/Skoda ma na miejscu ten olej.
Opakowanie 1L = 40zł

Jeśli masz Audice wyposażoną w NIVO to wchodzi nieco ponad 2L.
Jeśli standard wówczas około 1L.
<b>WEBASTO</b> Feel the drive

Awatar użytkownika
Michaelo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 229
Rejestracja: 10 wrz 2009, 23:49
Lokalizacja: PP-PCH-PO

Post autor: Michaelo » 14 maja 2010, 23:54

Również śmigam właśnie na tym oleju. Kupiłem auto i taki olej już tam był, zapewne po regeneracji magla poprzedni właściciel zdecydował się na ten właśnie olej <ok>
<b>WEBASTO</b> Feel the drive

moogio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 23 cze 2008, 11:11
Lokalizacja: lubuskie/dolnośląskie

Re: [A6 C4] Warczenie we wspomaganiu

Post autor: moogio » 28 maja 2010, 09:53

........... wg mnie problem jest w wężu a nie w oleju, stary pewnie miał "tłumiki drgań" - a ten nie ma, kup uzywke i powinno byc ok

Bopss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 19 maja 2010, 10:00
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bopss » 02 cze 2010, 12:59

Ale nowy wąż też powinien być w porządku,nie bardzo widze sens kupowania używki. Wg mnie przyczyną jest olej.
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja