[C5 2,7T] problem z odpaleniem po nocy
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
[C5 2,7T] problem z odpaleniem po nocy
hej
mam problem z odpalaniem mojej a6 2.7T ale pojawia sie on tylko po tym jak postoi całą noc
jak rano odpale to problem znika i pojawia sie dopiero następnego dnia rano
problem polega na tym ze w momencie odpalenia ma bardzo neirówne obroty a w momencie kiedy chce dodać gazu zaczynają sie jakieś strzały tak jakby strzelał gaz (nie mam takowego), a czasami odrazu obroty spadają i gaśnie....
pomocy...
Stosuj tagi
mam problem z odpalaniem mojej a6 2.7T ale pojawia sie on tylko po tym jak postoi całą noc
jak rano odpale to problem znika i pojawia sie dopiero następnego dnia rano
problem polega na tym ze w momencie odpalenia ma bardzo neirówne obroty a w momencie kiedy chce dodać gazu zaczynają sie jakieś strzały tak jakby strzelał gaz (nie mam takowego), a czasami odrazu obroty spadają i gaśnie....
pomocy...
Stosuj tagi
Ostatnio zmieniony 02 sie 2008, 13:24 przez posti, łącznie zmieniany 2 razy.
i jeszcze jedna sprawa, nie wiem czy przy tym silniku, ale do kazdej swiecy idzie kabel z cewki(przynajmniej w moim), kolega juz wszystkie wymienil, a mial ten sam problem, dopoki sie nie nagrzaly(czyli po odpaleniu chwile)
Wiec proboj swiece, prawie to samo a tansze i mam nadzieje ze to pomoze...
Pozdrawiam
Wiec proboj swiece, prawie to samo a tansze i mam nadzieje ze to pomoze...
Pozdrawiam
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli bedą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, bedą mieć gotową odpowiedź...
robota na 2 godziny
tam nie ma przewodow zaplonowych , tylko sa cewki (jedna cewka na jeden cylinder)
najpierw trzeba zdjac oslonki,po prawej stronie: odkrecic kurek wlewu oleju, zdjac oslonke, zakrecic kurek, odkrecic zbiorniczek wyrownawczy (ale nie demontowac go)
kazda cewka trzyma sie na 2 sruby, bodajze 8 lub 10 (nie pamietam)
z lewej nalezy odkrecic pokrywe filtra powietrza (nie trzeba jej calej demontowac , tylko sobie przesunac
klucz do swiec musisz miec ten dluzszy troche
warto przy okazji wymienic tez filtr powietrza
tam nie ma przewodow zaplonowych , tylko sa cewki (jedna cewka na jeden cylinder)
najpierw trzeba zdjac oslonki,po prawej stronie: odkrecic kurek wlewu oleju, zdjac oslonke, zakrecic kurek, odkrecic zbiorniczek wyrownawczy (ale nie demontowac go)
kazda cewka trzyma sie na 2 sruby, bodajze 8 lub 10 (nie pamietam)
z lewej nalezy odkrecic pokrywe filtra powietrza (nie trzeba jej calej demontowac , tylko sobie przesunac
klucz do swiec musisz miec ten dluzszy troche
warto przy okazji wymienic tez filtr powietrza
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
napisałem do ciebie na PW ale tutaj tez napisze... pomózcie wybrac świece zapłonowe
ja puki co znalazłem takie... co o nich myslicie?moze wystarczą jakies tańsze?może jednak ma byc coś lepszego?
http://www.allegro.pl/item417595456_pla ... pfr6q.html
z góry wielkie THNX za pomoc
ja puki co znalazłem takie... co o nich myslicie?moze wystarczą jakies tańsze?może jednak ma byc coś lepszego?
http://www.allegro.pl/item417595456_pla ... pfr6q.html
z góry wielkie THNX za pomoc
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
Witam!!
ja mam u siebie silnik 2,4 V6 i mam ten sam problem. wymienilem kable i swiece i dalej to samo. nastepnym krokiem bedzie wizyta u diagnosty. Czytałem że to moze byc wina czujnika temperatury silnika. czytałem ze jednemu dzialo sie tak samo i pojechal na komputer... co sie okazalo czujnik temperatury byl zepsuty a mianowicie przy temperaturze silnika 15 stopni on pokazywal -10 a co za tym idzie ... wieksza dawka paliwa i zalewanie świec...
ja mam u siebie silnik 2,4 V6 i mam ten sam problem. wymienilem kable i swiece i dalej to samo. nastepnym krokiem bedzie wizyta u diagnosty. Czytałem że to moze byc wina czujnika temperatury silnika. czytałem ze jednemu dzialo sie tak samo i pojechal na komputer... co sie okazalo czujnik temperatury byl zepsuty a mianowicie przy temperaturze silnika 15 stopni on pokazywal -10 a co za tym idzie ... wieksza dawka paliwa i zalewanie świec...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga