[Audi A6 C5] napiecie akumulatora
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
[Audi A6 C5] napiecie akumulatora
Witam . dzisiaj jadac autem zaswicilami sie kontrolka ABS i ESPze cos jest nie tak po chwili zgasla i tak trzy razy po tym trzecim razie samochod zgasl jadac . Probowalem go odpalic jednak napiecie akumulatora wahalo sie raz 10 raz 8 raz chodzby wgole ( dodam ze 5 min wczesniej jak odpalalem to stan akumulatora byl pelny) dodatkowo wyskoczyl mi silnik ze cos nie tak . mialem w domu zapasowy akumulator wiec zmienilem go i okazalo sie ze silnik ktory byl na desce ten blad znikl i wszystko okej... Jednak mialem 80Ah a teraz 43Ah i tez ten stan akumulatora cly czas sie waha te napiecie ... Czy jestto za slaby akumulator ten 43Ahze tak wariuje czy jest to winna alternatora czy jeszcze jakis innych rzeczy...? I jeszcze dodam ze wyskoczyl mi na tym srodkowym wyswietlaczu jakis blad zolty rysuneczek jednak nie jestem wstanie odczytacz rysunku bo mam wypalone piksele. Prosze o pomoc .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 07:48
- Lokalizacja: Białystok / Den Haag
Witam, co do kontrolek to zobacz ten temat c5-allobjasnienia-kontrolek-i-symboli-l ... t18072.htm wtedy może uda Ci się stwierdzić jaka to była kontrolka, a co do akumulatora to a6-c5-24-v6-jaki-akumulator-vt4208.htm
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
połączenie tych dwóch spraw wydaje się wskazywać, że masz gdzieś porządne zwarcie na masie.. sprawdź klemy i przewody.
Kontrolki ABS i ESP to też objaw kłopotów z układem elektrycznym.
Jedni mówią, że to konflikt między sterownikiem ABS i komputerem centralnym, a drudzy, że to własnie przebicie masy.
Szukanie przebicia jest czasami bardzo pracochłonne, ale warto się wysilić. Szukaj przetarć wiązki w miejscach mocowania do ramy.
Akumulatory same z siebie się tak nie rozładowują. Alternator masz raczej sprawny.
Kontrolki ABS i ESP to też objaw kłopotów z układem elektrycznym.
Jedni mówią, że to konflikt między sterownikiem ABS i komputerem centralnym, a drudzy, że to własnie przebicie masy.
Szukanie przebicia jest czasami bardzo pracochłonne, ale warto się wysilić. Szukaj przetarć wiązki w miejscach mocowania do ramy.
Akumulatory same z siebie się tak nie rozładowują. Alternator masz raczej sprawny.
napiecie
43 Ah to mozna stosowac do cinquecento a nie do A6. Proponuje wstawic spowrotem maxymalna pojemnosc jaka sie tylko miesci pod maska. A najlepiej sprawdzic jaka jest zalecana przez producenta do tego modelu. NA pewno 80 to minimum. Pozdrawiam.
Pozdrawiam Artur
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
sporo za dużo, za duży akumulator doprowadza do padnięcia regulatora napięcia jak i alternatora i nawet innych części, a dlaczego.... ponieważ nie daje dary temu akufudzi1234 pisze:Jednak mialem 80Ah
2.4 Pb powinien mieć 64-72ah
na pewno to jesteś w błędzie, wiec nie pisz czegoś "na pewno" skoro "na pewno" nie jesteś sam pewien, albo gdzieś wyczytałeśArtsid7 pisze:NA pewno 80 to minimum