Witam,
Jak w temacie - od 2 dni na wskazniku temp mojego silnika pojawia sie 100-115st nawet po przejechaniu 5km co jest bardzo nie normalne... wymian zadnych ostatnio nie bylo - bylem u znajomego mechanika i zdiagnozowalismy zepsute wisko - jutro idzie do wymiany ale mimo wszystko mowil ze temp nie powinna tak szybko wzrastac i dochodzic do ponad 100st. Termostat zostal sprawdzony i dziala poprawnie! To teraz co dalej? W ostatecznosci podejrzewamy i to oby tak nie bylo - ze pieprzla uszczelka pod glowica ale plyn nie ucieka - olej jest bez zmian a czujnik spalin pokazal ze w plynie chlodniczym spaliny nie wystepuje co dalej?
Stosuj tagi PRAWIDLOWO
[C5 2.8 ALG] problem z wysoka temp silnika :-(
[C5 2.8 ALG] problem z wysoka temp silnika :-(
Ostatnio zmieniony 02 sie 2008, 13:15 przez ZbigNieff, łącznie zmieniany 1 raz.
uszczelka pod glowica na 100000000 milion procent. Mialem to samo, nic jako objawy typowe a wiesz przez co? bo to sa uszczelki gdzie sa podwojne, a dookola tloka jest podwojna klejona metalowa (przynajmniej u mnie). rozszczelnila sie i miedzy te dwa metalowe krazki mi spadala moc to i temp bo cisnienie szlo w plyn, a ten nie krazyl jak mial krazyc... wiec ja nawet flaszke ci moge postawic ze to to, chyba ze glowica pekla, ale jak wszystko bylo ok, to napewno uszczelka...
umnie pojawilo sie to jak dalem dobrze w gaznik, duzy moment, duze cisnienie i poszla....
Pozdrawiam i nie boj zaby, bedzie ok...
umnie pojawilo sie to jak dalem dobrze w gaznik, duzy moment, duze cisnienie i poszla....
Pozdrawiam i nie boj zaby, bedzie ok...
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli bedą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, bedą mieć gotową odpowiedź...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 25 mar 2008, 23:56
- Lokalizacja: Warszawa
witam.
ja mam podobne objawy co kolega ZbigNieff a wina lezala w malym wiatraku klimy.
Bo sa dwa. jeden wisko...... a drugi mniejszy elektryczny..... no i padl mi ten elektryczny....... i efekt byl taki ze jak sie jechalo to bylo ok. a jak stalem w korku, lub na swiatlach..... to temp rosla do 100-110 C, no i przestawala klima robic.
ja mam podobne objawy co kolega ZbigNieff a wina lezala w malym wiatraku klimy.
Bo sa dwa. jeden wisko...... a drugi mniejszy elektryczny..... no i padl mi ten elektryczny....... i efekt byl taki ze jak sie jechalo to bylo ok. a jak stalem w korku, lub na swiatlach..... to temp rosla do 100-110 C, no i przestawala klima robic.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga