Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[BRE A6 2.0TDI Avant 2006] Kontrolka : MIN OIL

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

[BRE A6 2.0TDI Avant 2006] Kontrolka : MIN OIL

Post autor: Ciachu » 27 kwie 2010, 20:50

Witam ,

Mam małego problema z moją Mariolą , otoż od jakiegoś czasu sporadycznie wyskakuje mi błąd MIN OIL , sugerujący żebym sprawdził stan oleju..
No to sprawdziłem , i oleju jest tyle ile powinno być ( miesiąc temu ASO wymieniało olej )

Po podłączeniu kompa pokazało jakieś zakresy stanu oleju -19..00 -+19..00 ( nie pamietam ich zabardzo) trzecia rubryka natomiast miala pokazywac rzeczyisty poziom oleju ..widniło tam wielgaśne "0".. Chlopaki zbytnio "nie" rozgarnięte w Audi Specialist service nie wiedzieli o co bangla , wskazując ,ze to raczej sensor..hmm, zgodził bym się bo to logiczne ..ale wiem ,ze jesli sensor jest kaput to wyświetla info Oil Sensor..

Czy ktoś miał coś podobnego i czy udało sie komuś z tym dojść do ładu ?
Każda podpowiedz mile widziana panowie fachowcy :)

Pozdrowionka maniacy ;)

[ Dodano: 2010-04-27, 19:51 ]
achh..dodam ,ze auto ma udokumentowany przebieg i sprawdzony 160 tyś km
pozdr
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych

Awatar użytkownika
Andyborowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 03 mar 2010, 23:27
Lokalizacja: Ireland Killarney / Polska

Post autor: Andyborowik » 02 maja 2010, 00:12

Mam to samo z moją A6 07r. BRE 200 tyś km. ( udokum.) i do tej pory pojawiła się ok. 4 razy.
Kontrolka wyskakiwała zawsze przy dłuższej jeździe ( tak jakby olej bardzo gorący i rzadki, może wtedy czujnik wariuje). Ale to samo miałem z poprzednim Passatem 05r. 1.9 TDI. Ale stan oleju jak najbardziej prawidłowy zawsze utrzymuje po środku, ale też świeżo zmieniany chociaż na starym oleju też zabłysnęła. Narazie nic nierobię z tym ale chetnie bym to naprawił tylko tutejsi mechanicy...

Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

Post autor: Ciachu » 03 maja 2010, 09:43

Hmm, u mnie jest dokladnie to samo ! Jak jechalem do polski w jedna strone było ok , w drodze powrotnej tuz przez Calais mi sie zaswieciła ..no i pozniej zaczynala sie sporadycznie zapalac po przejechaniu 80-100km ..teraz nawet w miescie mi sie zapala ..czasami nawet auto sie nie nagrzeje do 90 stopni..
Sprawdziłem na bagnecie ( musze przyznać ze ten oil stick jest cholernie do bani ) i poziom oleju wydaje sie prawidlowy . Ty napisałeś ,ze trzymasz poziom oleju w polowie, u mnie pokazuje na bagnecie max.. Moze jakims wiejskim olejem do traktorów mi ja zalali ?
Poprzednio auto miało wszystkie serwisy LONG LIFE, ja zrezygnowałem z Long lifa i kazalem zalac czys standardowym..no i zalali ;)

Ostnio mimo wszystko ,ze bagnet pokazuje Max ( ciezko na nim stwierdzic ) dolalem z 200ml i jak narazie nie mam problemu z kontrolka ..ale wiem ,ze to pewnie tylko kwestia czasu zanim wyjade na autostrade..

Wiec jest kilka możliwości :
- ÂŚcierwo nie olej mi wlali
-sensor do bani
-albo mam jakiś trefny bagnet do sprawdzania poziomu oleju ,ze ciezko go w cholere odczytac..

I tu mam prośbe do posiadaczy 2.0 tdi BRE , czy ktoś mógłby wyciągnąć i zrobić zdęcie bagnetu do spradzania poziomu oleju ? Ja mam jakiś dziwaćzny cały plastykowy , z dwoma kulkami na samym dole ..odczytac to cholerstwo jest naprawde ciężko...

okiej, bo sie rozpisałem coś mocno ..
pozdrawiam
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 03 maja 2010, 10:08

No to wychodzi na to, że w 3.0 jest taki sam trefny bagnet... .

Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

Post autor: Ciachu » 03 maja 2010, 10:32

Mam wrażenie ,ze sie Audi uwstecznia czasami...w poprzedniej C5 2,4 miałem bagnecik ,ze ślepiec mógł z niego odczytać bez najmniejszych problemów a tu takie cudo ..k..wa mać ;)

Można gdzieś jakiś lepszejszy dostać ? Czy też ten cały "tube" naprowadzający trzeba by było wymienić ?
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych

Awatar użytkownika
Andyborowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 03 mar 2010, 23:27
Lokalizacja: Ireland Killarney / Polska

Post autor: Andyborowik » 03 maja 2010, 11:13

taki bagnet mam ja. Bardzo ciężko coś odczytać z niego.
Na nim też są strzałeczki tak jak ja to narysowałem.
Kliknijcie na zdjęcie i potem powiększcie sobie na następnej stronie.


Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Modrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 18 lut 2010, 21:07
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: londyn

Post autor: Modrzej » 03 maja 2010, 11:37

ten bagnet to jedna wielka porazka ja juz zastanawialem sie go owinac tasmom do pomiarow tylko co jak sie odkleji :evil:

malymk45
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 26 lip 2009, 08:33
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: malymk45 » 03 maja 2010, 12:24

Koledzy nie chcę was straszyć ale w naszych silnikach ,żadnych nieprawidłowości z układem olejowym nie można lekceważyć ,polecam poczytać posty z AKP
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ziom+oleju
i podjąć odpowiednie kroki , bo można dołożyć dodatkowych kosztów .

Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

Post autor: Ciachu » 03 maja 2010, 14:51

Andyborowik pisze:taki bagnet mam ja. Bardzo ciężko coś odczytać z niego.
Na nim też są strzałeczki tak jak ja to narysowałem.
Kliknijcie na zdjęcie i potem powiększcie sobie na następnej stronie.


[url=http://c15.wrzuta.pl/wm14416/e788aa4e0022a5de4bde9187/dscf9191?]Obrazek[/url]

[url=http://c4.wrzuta.pl/wm16012/316e2093001fc6a24bde9185/dscf9190?]Obrazek[/url]
Dokładnie takie samo badziejstwo jest u mnie ..jak pierwszy raz zobaczyłem to badziewie to pomyślałem ,ze ktoś sobie Chinski tuning bagneta zrobił ..a tu widzę ,ze Vorsprung Durch Technik zaszalało ..;/
Dziękuje za foto :)
pozdr

[ Dodano: 2010-05-03, 13:55 ]
malymk45 pisze:Koledzy nie chcę was straszyć ale w naszych silnikach ,żadnych nieprawidłowości z układem olejowym nie można lekceważyć ,polecam poczytać posty z AKP
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ziom+oleju
i podjąć odpowiednie kroki , bo można dołożyć dodatkowych kosztów .
Hey , dzięki za podesłanie linka do tematu..
No nieciekawa sprawa musze przyznać i na zdrowy rozsądek myśle ,że to może być faktycznie przyczyna ..Czas więc odstawić auto do warsztatu niech wymienią ten pi..rzony imbusik..

Danke :)
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych

Awatar użytkownika
Modrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 18 lut 2010, 21:07
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: londyn

Post autor: Modrzej » 03 maja 2010, 21:29

ile taka wymiana a ja slyszalem ze te od bre sa lepsze niz od blb

Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

Post autor: Ciachu » 04 maja 2010, 19:36

Modrzej pisze:ile taka wymiana a ja slyszalem ze te od bre sa lepsze niz od blb
Niby są lepsze bo zmienili sposób napędzania pompy z jakiegoś łancucha na zębatki ..ale wciaż imbusik pozostał ;/
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych

Awatar użytkownika
Modrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 18 lut 2010, 21:07
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: londyn

Post autor: Modrzej » 04 maja 2010, 21:15

i ciekawe z jakom koncowkom jest w bre bo teraz wymieniajom na te z D a BLB mialy koncowke A

Awatar użytkownika
Andyborowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 03 mar 2010, 23:27
Lokalizacja: Ireland Killarney / Polska

Post autor: Andyborowik » 07 maja 2010, 17:20

a ma ktoś zdjęcie lub numer tego imbusika do wymiany? i może jeszcze jedno zdjęcie czy numer ale na jaki powinno się zminić?
Muszę chyba zarezerwować przyszłą sobotę na zmianę tego.
Ale napewno w BRE też to jest do zmiany?

Awatar użytkownika
Modrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 18 lut 2010, 21:07
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: londyn

Post autor: Modrzej » 07 maja 2010, 19:39

numer 03G 115 281 A to ten co byl w blb a nowy ma koncowke d tylko niewiem jaki byl w bre silniku bo etka niepokazuje pokazuje tylko nowe z konczowka d ale i tak samo w blb pokazuje koncowke d wiec trzeba bylo by dostac etke z 2006 roku bez aktualizacji i dopiero wtedy sprawdzic silnik bld jak jest A to dopiero sprawdzic silnik bre i zobaczyc jaka pokazuje koncowke moze jak ktos ma to niech sprawdz i napisze bo to jest wazne bo nikt niepisze ze mu sie zepsul bre tylko bld pisza tylko ze jest ten sam imusik ale nie pisza jaki jest model w bre

Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

Post autor: Ciachu » 11 maja 2010, 21:44

OKiej , panowie to co było przyczyną pojawiania sie kontorlki MIN OIL w moim przypadku było nic innego niż beznadziejna jakośc wykonywania usług przez AUDI Specialist w Londynie !! ( Mastertechs- MOrden ) . Przybył do mnie objazdowy mechanik co by przyjżeć sie problemowi.. stan oleju OK , ale maszinu wciąż swoje i wywala ,ze oleju niedosyt..
Co sie okazało ? Otoż gamonie z Audi wymieniając filtr oleju nie zalożyli jedego siemringu * (uszczelki ) !!!!! PO wymianie oleju , i filtru z oringami maszinu przejechalo jak narazie 400km bez jednego jęku ,ze ma za mało oleju!

Przypuszam ,ze to bylo zwiazane tylko z moim modelem , bo nie chce mi sie wierzyc ,ze wszedzie na tej planecie wszyscy mechanicy to takie wafle jak ci z Mastertechs ( morden London ) ...

tak czy owak , dziekuje wszystkim za udzial w dyskusji ..
Powodzenia z waszymi AÂŁDIKAMI :)
pozdro
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl