Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[Audi A4 2.6 V6] czujnik temperatury zasysanego powietrza

Wszystko co dotyczy benzynowych A6/A7, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
Rafal_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 26 paź 2009, 17:27
Imię: Rafał
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAGB 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

[Audi A4 2.6 V6] czujnik temperatury zasysanego powietrza

Post autor: Rafal_ » 22 mar 2010, 20:03

czy ze wzrostem temperatury silnika powinna rosnąć temperatura zasysanego powietrza?

[ Dodano: 2010-04-07, 15:08 ]
nikt nie wie? :-/
to może zapytam inaczej - co może być powodem że w ciepłe dni podczas gwałtownego przyspieszania (na 1, 2, i 3 biegu najbardziej) mocno szarpie
na vag-u błędów brak, świece i kable zmieniane, nieszczelności w układzie dolotowym też nigdzie nie zaobserwowałem
przez zimę miałem spokój a teraz zaczyna powtarzać się historia
pytałem o czujnik bo lubi się "to" nasilać po dłuższej jeździe w korkach
miałby ktoś jakiś pomysł?

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 30 kwie 2010, 08:33

Ze wzrostem temperatury silnika średnia temperatura powietrza zasysanego może wzrosnąć, ale dużo zależy od rodzaju jazdy. Stojąc w korku temperatura na pewno będzie dość wysoka, ale po chwili jazdy bardzo mocno spadnie. U siebie widziałem już temperatury powietrza po kilkadziesiąt stopni bez żadnych niepokojących objawów. Poza tym AFAIR temperatura powietrza ma niewielki wpływ na korekty ECU.

Co do problemu: na LPG i na NoPb jest tak samo?

P.S. Nie wiem, czy u Ciebie to w ogóle występuje, ale zerknij na klapę z termostatem w obudowie filtra powietrza. Czasem zablokuje się w pozycji otwartej i silnik ciągnie za dużo gorącego powietrza znad kolektora wydechowego. Zablokowanie klapy w pozycji zamkniętej poprawiło pracę silnika w przypadku AAH.
Pozdrawiam,
Krisker

Rafal_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 26 paź 2009, 17:27
Imię: Rafał
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAGB 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Rafal_ » 30 kwie 2010, 20:26

dzięki bardzo - na pewno to sprawdzę
P.S na Pb i LPG jest to samo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja