U mnie pomogła wymiana przedniej poduszki tylnego dyferencjału.Pomimo że podpora wału też się nadaje do wymiany(niestety podpora jest niewymienialna, także w grę wchodzi wymiana całego wału z podporą)."Tłuczenie" przy energicznej zmianie biegów ustało.marekwroc pisze:u mnie to samo, tylko przy gwaltownym ruszaniu i podczas jazdy jak gwaltownie dodam gazu(i tez jak np. auto toczy sie na 1 biegu na sprzegle i dodam gazu energicznie).
[A6 C5 2.8Quattro manual] głosne pukniecie przy ruszaniu !!
Ja przednią "gume" tylnego dyfra kupiłem w intercarsie. Zmiana poszła łatwo i sprawnie(prasa), aczkolwiek nie dało to żadnego efektu, puknięcia jak były tak są....
Tu masz "tuningowaną" poduszkę dyfra(dość droga ale efekt by był):
http://www.034motorsport.com/product_in ... s_id=20046
marekwroc
Czy przed wymiana poduszek silnika występował "luz" na lewarku( czy ruszał sie przód-tył) i jeżeli tak, czy po wymianie znikł ten luz.
Tu masz "tuningowaną" poduszkę dyfra(dość droga ale efekt by był):
http://www.034motorsport.com/product_in ... s_id=20046
marekwroc
Czy przed wymiana poduszek silnika występował "luz" na lewarku( czy ruszał sie przód-tył) i jeżeli tak, czy po wymianie znikł ten luz.
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
Poduszka
Mialem ten sam problem i rozwiazalem go w prosty sposob.Wymontowalem przednia poduszke tylnego mostu i wypelnilem klejem do szyb,poczekalem ze trzy dni az zastygnie i i lupanie w tylnym moscie sie skonczylo
mam problem... od pewnego czasu borykam sie z delikatnym pojedynczym stukiem podczas dodawaniem lub ujmowaniem gazu... wczoraj bylem u mechanika , wyczuwam delikatny luz na wale i pukniecia, wyglada tak jakby sie gdzies wyrobil na laczeniu (w srodku walu tam jest chyba wieloklin) przy podporze, jest to mozliwe? niestety samej podpory nie dojrzalem gdyz dostep jest tam niezaciekawy... przerabial ktos taki problem?
panowie jesli juz wymieniliscie wszystkie poduszki itp itd to stuka wam torsen w skrzyni znajduje sie on w tylnej czesci skrzyni na łaczeniu z wałem u mnie torsen stukał przez jakies 60 tysiecy km az wkoncu sie rozleciał mianowicie zjadło zebatki aktualnie mam teraz audi tył naped bo zerowy był koszt naprawy
mam pytanie tez pytanie do forumowiczow ma ktos jakis spis skrzyn jakie były montowane w a6 c5 2.8 quattro bo idzie zima a quattro trzeba naprawic za odpowiedz bede wdzieczny i mam nadzije ze komus pomogłem aha i jeszcze jedno jesli ktos chce kupic nowego torsena to tylko ze stanow 4-1 koszt jakies 650$ badz w serwisie za 4500 zł 


,,,,,,,,,