no jak klocki maja 4-5mm to już mogą ci czujniki wskazywać. musi być jakiś zakres tolerancji żeby nie hamować samymi blachami od klocków po tarczy i jej nie zajechać. wiadomo, że nikt nie zmienia klocków 5minut po zapaleniu kontrolki.Mongolski pisze:hmm, w takim razie lece na kanał zobaczyc czy wszystko git z kabelkami oraz czy juz muss na klocki
nie posiadam autochecka. Dzieki
ps
sprawdzone ale to nic z tego.. klocki sa grubosci mniejwiecej elementu, do którego jest przymocowana okładzina czyli chyba jeszcze kilka km zrobie -klocki firmy JURA
[a6 c4]czerwony wykrzyknik
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
u mnie zimą na zaspie wyrwały się kabelki z lewej strony to je skręciłem razem i kontrolka znikła. po kilku dniach znów się zapaliła.. wyrwałem z prawej strony kabelki z klocka i również skręciłem ze sobą, do dziś mam spokój 8-)Mongolski pisze:czyli grzebac dalej czy jezdzic dopoki nie wymienie klocków? czytałem, juz wiele powodów tej kontrolki wiec mam problem.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06