Witam ostatnio jak zabierałem się do jazdy zaswieciła mi kontrolka od poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku nie wiem co moze byc efektem braku tego płynu :-? . Wycieków nie widziałem bo mam podłoge i pampersa. Brakowało 1L płynu.
Proszę o rady
[A6 C5 1.9TDI] Brak płynu chłodniczego w zbiorniczku
Hej!radzę sprawdzić poziom oleju.jeżeli jest większy niż powinien to może to oznaczać że poszła uszczelka pod głowicą-płyn ucieka do oleju.ale jest to najlepsza wersja z tych najgorszych o których nie będę Ci tu od razu pisał.może być i tak że masz gdzieś bardzo malutki przeciek którego nie zauważysz po sprawdzeniu podłogi i pampersa .przeciek jest na tyle mały ze płyn pod wpływem temperatury po prostu wyparowuje i nie ma żadnych śladów lub jest na tyle mały że ciężko go znależć.albo może być i tak że rzadko zaglądasz pod maskę a stan płynu zmniejszał Ci się.jeżeli było dużo wody a stan sprawdzałeś rok temu albo i wcześniej po prostu wyparował stopniowo aż do tego momentu gdzie włączył się czujnik poziomu.radzę jeszcze nie panikować a po prostu prześledzić sytuację.ile ubiegnie płynu przez jaki czas.powodzenia!
lorus, olej jest ok bo sprawdzałem . Bede musiał szukac gdzies wycieku albo zaleje takim płynem co zastyga jak zlokalizuje wyciek.
Nie wiem czy to do tego co pisał MISIEK_A6, ale wentylator od klimy mi troszke piszczy czasami.
A pod maske zagladam czesciej niz co rok :mrgreen:, patrze czasami czy silnik jest :-P
Będe obserwował i jak rozwiaże ten problem to napisze a moze to chwilke potrwac
Nie wiem czy to do tego co pisał MISIEK_A6, ale wentylator od klimy mi troszke piszczy czasami.
A pod maske zagladam czesciej niz co rok :mrgreen:, patrze czasami czy silnik jest :-P
Będe obserwował i jak rozwiaże ten problem to napisze a moze to chwilke potrwac
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 199
- Rejestracja: 26 lip 2009, 08:33
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
[ Dodano: 2010-04-30, 10:41 ]
Z tyłu AFN-a jest plastikowy trójnik z oringiem do bloku silnika ,jak nałapie kamienia to lubi sobie popuścić po kropelce , aż literek się nazbiera jak dawno nie zaglądałeś na motorek .
Mam też wersję pesymistyczną ,wydmuchało uszczelkę pod głowicą lub głowiczka pękła i płyn ucieka do cylindra i razem ze spalinami fru do nieba ,wtedy nigdzie go nie widać.
Z tyłu AFN-a jest plastikowy trójnik z oringiem do bloku silnika ,jak nałapie kamienia to lubi sobie popuścić po kropelce , aż literek się nazbiera jak dawno nie zaglądałeś na motorek .
Mam też wersję pesymistyczną ,wydmuchało uszczelkę pod głowicą lub głowiczka pękła i płyn ucieka do cylindra i razem ze spalinami fru do nieba ,wtedy nigdzie go nie widać.
Pomogłem A6 C6 brak wspomagania silnik 2.4
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga