Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] Co do regularnej wymiany?

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
crtluz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 kwie 2010, 18:26
Lokalizacja: PO

[A6 C4] Co do regularnej wymiany?

Post autor: crtluz » 17 kwie 2010, 14:32

Jestem od niedawna użytkownikiem Audi i chciałbym wiedzieć jakie oleje, filtry i inne materiały eksploatacyjne należy wymieniać co jakiś czas?
oprócz oczywiście
- oleju
- filtra oleju
- filtr paliwa
- filtr powietrza
- płyn chłodniczy
- pasek/napinacz
co jeszcze?

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 17 kwie 2010, 15:02

witam.sam sobie odpowiedziałeś na pytanie <ok> reszta to kwestia zużycia typu klocki tarcze czy elementy zawieszenia .pozdro
tylko quatrro !!!

crtluz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 kwie 2010, 18:26
Lokalizacja: PO

Post autor: crtluz » 17 kwie 2010, 15:29

a jest jakiś płyn do skrzyni biegów czy takie coś?

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 17 kwie 2010, 16:02

crtluz pisze:a jest jakiś płyn do skrzyni biegów
nie płyny tylko olej :-P
ja wymieniłem jeszcze:
olej w skrzyni -przecież także się zużywa (temp, wiek oleju)
olej w moście
płyn hamulcowy <ok>

fire driver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 kwie 2010, 19:52
Lokalizacja: kazimierza

Post autor: fire driver » 23 kwie 2010, 16:58

ja słyszałem kiedyś,że podobnież jest w tych samochodach tj 2,5 tdi drugi filtr oleju, którego przeważnie nikt nie wymienia przez co dochodzi bardzo często do zacierania wałka rozrządu, ale czy to prawda ? tego nie wiem

crtluz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 kwie 2010, 18:26
Lokalizacja: PO

Post autor: crtluz » 24 kwie 2010, 18:40

Co do oleju to wymieniłem na taki jaki był już zalany - półsyntetyk. Czy następnym razem zmienić na syntetyk? czy nie ryzykować i lać już taki rodzaj jaki jest :p
Rozrząd był niby dopiero co wymieniany, co do pasków nie wiem dlatego mam pytania:
ile kosztuje pełny osprzęt i wymiana (średnio jeśli się orientuje ktoś):
paska i napinacza( coś jeszcze? ) od pompy, oraz ten napinacz paska wielorowkowego?

[ Dodano: 2010-04-24, 19:01 ]
jeszcze ostatecznie, jakbym chciał mieć wszystkie paski i napinacze z głowy to należy wymienić:
napinacz paska wieloklinowego
+ pasek klinowy
+ rolka ?

jeszcze coś/jakiś?

----------
amortyzatorek ok 300 napinacz ok 400 i to zamienniki, oryginalne to sam napinacz ponad 1000zł :D
dziekuje poczekam jednak aż się zepsuje :D
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2010, 11:51 przez crtluz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
GrzesiekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
Lokalizacja: szczecin

Post autor: GrzesiekA6 » 25 kwie 2010, 16:26

Jest gdzieś na forum opis jak się zabrać do filtra powietrza? bo jakoś ostatnio chodzi mi on po głowie a nie wiem jak tam się dostać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga