Witam.
Pękł mi pasek wieloklinowy pompy wspomagania, prawdopodobnie od wyrobionej rolki napinacza.
Mam już wszystko rozkręcone, drugi napinacz jest, jutro kupuję pasek i chciałbym się wziąć za montaż.
Chciałbym się zapytać kolegów - speców, czy wystarczy, że założę nowy pasek i napinacz, odpalam i jadę czy muszę ustawiać odpowiednio, któreś z kół np. pasowe?
Pozdrawiam serdecznie
[Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI] wymiana paska wieloklinowego
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
ale pekł w trakcie pracy silnika? czy poprostu na wyłączonym zobaczyłeś, że peknięty/popękany? Ten pasek napędza wszystkie podzespoły.grucha pisze:Witam.
Pękł mi pasek wieloklinowy pompy wspomagania, prawdopodobnie od wyrobionej rolki napinacza.
Mam już wszystko rozkręcone, drugi napinacz jest, jutro kupuję pasek i chciałbym się wziąć za montaż.
Chciałbym się zapytać kolegów - speców, czy wystarczy, że założę nowy pasek i napinacz, odpalam i jadę czy muszę ustawiać odpowiednio, któreś z kół np. pasowe?
Pozdrawiam serdecznie
Zakładasz i jedziesz. To nie pasek rozrządu że musi byc wszystko odpowiednio ustawione :idea:grucha pisze:Chciałbym się zapytać kolegów - speców, czy wystarczy, że założę nowy pasek i napinacz, odpalam i jadę czy muszę ustawiać odpowiednio, któreś z kół np. pasowe
Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI ! :D
Re: [Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI] wymiana paska wieloklinowego
tak, pękł podczas pracy. tak jakby się rozwarstwił na dwie części, jedna połowa pękła, a druga jeszcze dalej "siedziała" na podzespołachale pekł w trakcie pracy silnika? czy poprostu na wyłączonym zobaczyłeś, że peknięty/popękany? Ten pasek napędza wszystkie podzespoły.
dzięki za informację, mam nadzieje, że założenie paska nie zajmie dużo czasuAndi 2.5 tdi pisze:witam wymienisz pasek napinacz masz - ustawiac nic nie trzeba ,grucha pisze:Witam.
Pękł mi pasek wieloklinowy pompy wspomagania, prawdopodobnie od wyrobionej rolki napinacza.
Mam już wszystko rozkręcone, drugi napinacz jest, jutro kupuję pasek i chciałbym się wziąć za montaż.
Chciałbym się zapytać kolegów - speców, czy wystarczy, że założę nowy pasek i napinacz, odpalam i jadę czy muszę ustawiać odpowiednio, któreś z kół np. pasowe?
Pozdrawiam serdecznie
ale co z rolka , ktora byla winowajca wszystkiego.
Masz napinacz oryginalny ( taki amortyzatorek Stabillus), do ktorego oddzielnie przychodzi podtawa z rolka napinajaca,
czy zintegrowany napinacz z rolka napinajaca?
Podaj dla informacji tez, ile za co zaplaciles.
tak tłumik mam osobno przykręcany do napinacza.
tzn. udało mi się kupić napinacz z rolką i tłumikiem drgań, używkę Stabilus za 150zł komplet gdy dzwoniłem na inne "szroty" mówili 300-400zł.
swoją drogą orientuje się ktoś na ile tys. km średnio starcza wymiana tłumika drgań, rolki i paska?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga