witam kolegów
mam taki problem silnik po odpaleniu pracuje równo ale dymi -wydaje mi się że jest to nieprzepalone paliwo -po rozgrzaniu zaczyna coś stukać ale przestaje dymić
przy normalnej jeżdzie nie kopci i nie dymi a jak postoi na rozgrzanym silniku wolne obroty to też po jakimś czasie zaczyna dymić -oleju nie ubywa (ok 1500 km od wymiany ten sam poziom )
wydaje mi się że kiedy stuka to tak jak by jeden cylinder nie pracował
trochę z niska moc w/g mnie przy normalnej jeżdzie dopiero od 2300-2400 obrotów przyspiesza lepiej
spalanie normalne nie pali dużo ok 8-9 w trasie -spokojna jazda
z góry dziękuje za podpowiedzi odnośnie moich usterek i niedomagań bdg
[c5 tdi bdg] stuki w rozgrzanym silniku
[c5 tdi bdg] stuki w rozgrzanym silniku
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ,
[c5 tdi bdg] stuki w rozgrzanym
a gdyby podmienić wtryski od innego tdi np od bfc bo pokazało podczas diagnostyki że dawka na 4 jest 3.52mg/h na piątym 3.84mg/h , 6 ma0.54mg/h
1 -1.09 , 2-1.9mg.h
może to ci coś podpowie
[ Dodano: 2010-03-12, 21:33 ]
poza ty w/g mnie stukot jest w głowicy od strony pasażera (tej z wtryskiem sterującym ) i drgawki występują cały czas bez przerw
1 -1.09 , 2-1.9mg.h
może to ci coś podpowie
[ Dodano: 2010-03-12, 21:33 ]
poza ty w/g mnie stukot jest w głowicy od strony pasażera (tej z wtryskiem sterującym ) i drgawki występują cały czas bez przerw
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ,
sprawdziłam wtryski
witam sprawdziłem wtryski w boschu i wszystkie sa prawie ok
-prawie wszystkie otwierają pierwszy i drugi stopień w okolicach dolnych norm ,trzy maja odchyły w okolicy 10 barów ,trzy w granicach normy .
teraz je zamontuję i zobaczymy
mam kolejne pytanie -sprawdzać pompę w następnej kolejności czy ciśnienie na cylindrach czy hydraulikę
może masz jeszcze jakieś sugestie do dalszego postępowania ,
jestem coraz bliższy do wymiany pompy i wtrysków od silnika bfc
pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedzi
-prawie wszystkie otwierają pierwszy i drugi stopień w okolicach dolnych norm ,trzy maja odchyły w okolicy 10 barów ,trzy w granicach normy .
teraz je zamontuję i zobaczymy
mam kolejne pytanie -sprawdzać pompę w następnej kolejności czy ciśnienie na cylindrach czy hydraulikę
może masz jeszcze jakieś sugestie do dalszego postępowania ,
jestem coraz bliższy do wymiany pompy i wtrysków od silnika bfc
pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedzi
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ,
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga