Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[c5 tdi bdg] stuki w rozgrzanym silniku

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
siara
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 09 lis 2009, 19:20
Lokalizacja: w-wa

[c5 tdi bdg] stuki w rozgrzanym silniku

Post autor: siara » 12 mar 2010, 11:23

witam kolegów
mam taki problem silnik po odpaleniu pracuje równo ale dymi -wydaje mi się że jest to nieprzepalone paliwo -po rozgrzaniu zaczyna coś stukać ale przestaje dymić
przy normalnej jeżdzie nie kopci i nie dymi a jak postoi na rozgrzanym silniku wolne obroty to też po jakimś czasie zaczyna dymić -oleju nie ubywa (ok 1500 km od wymiany ten sam poziom )

wydaje mi się że kiedy stuka to tak jak by jeden cylinder nie pracował
trochę z niska moc w/g mnie przy normalnej jeżdzie dopiero od 2300-2400 obrotów przyspiesza lepiej

spalanie normalne nie pali dużo ok 8-9 w trasie -spokojna jazda


z góry dziękuje za podpowiedzi odnośnie moich usterek i niedomagań bdg
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ,

siara
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 09 lis 2009, 19:20
Lokalizacja: w-wa

[c5 tdi bdg] stuki w rozgrzanym

Post autor: siara » 12 mar 2010, 21:29

a gdyby podmienić wtryski od innego tdi np od bfc bo pokazało podczas diagnostyki że dawka na 4 jest 3.52mg/h na piątym 3.84mg/h , 6 ma0.54mg/h
1 -1.09 , 2-1.9mg.h
może to ci coś podpowie

[ Dodano: 2010-03-12, 21:33 ]
poza ty w/g mnie stukot jest w głowicy od strony pasażera (tej z wtryskiem sterującym ) i drgawki występują cały czas bez przerw
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ,

siara
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 09 lis 2009, 19:20
Lokalizacja: w-wa

sprawdziłam wtryski

Post autor: siara » 13 kwie 2010, 15:54

witam sprawdziłem wtryski w boschu i wszystkie sa prawie ok
-prawie wszystkie otwierają pierwszy i drugi stopień w okolicach dolnych norm ,trzy maja odchyły w okolicy 10 barów ,trzy w granicach normy .
teraz je zamontuję i zobaczymy
mam kolejne pytanie -sprawdzać pompę w następnej kolejności czy ciśnienie na cylindrach czy hydraulikę
może masz jeszcze jakieś sugestie do dalszego postępowania ,
jestem coraz bliższy do wymiany pompy i wtrysków od silnika bfc


pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedzi
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ,

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga