Witam.
Vag wyrzuca mi błąd:
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
Na białych żyłach (tam, gdzie prawdopodobnie jest grzałka) mam po 5 ohm.
Z tego co wiem powinno być około 20. Czy moje sondy padły kompletnie,
czy można zdiagnozować je jeszcze inaczej (np. vagscopem)?
Inna sprawa jest taka, że mam założone sondy Boscha 0258 003 544/545
(dokładnie takie oznaczenie widnieje na sondach). Natomiast Etka
podaje mi sondy Boscha 078 906 265 M dla silnika ACK. Nie wiem teraz
czy mam sondy oryginalne, jakieś zamienniki czy też wsadzone jakiekolwiek
dla świętego spokoju. Może któryś z użytkowników fury z ACK podpowie
mi jakich sond używa?
Czy zamienniki w postaci sond firmy NGK są dobrą alternatywą dla boschowskich?
[ACK 2,8 193 KM] Sonda lambda
- sleppy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 08 cze 2009, 08:54
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
- Kontakt:
[ACK 2,8 193 KM] Sonda lambda
A6 sprzedana... W poszukiwaniu następnej. Bywajcie na forum https://a6klub.pl 

- sleppy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 08 cze 2009, 08:54
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
- Kontakt:
Tomciar możliwe, że masz rację.
Tylko zastanawia mnie jedna rzecz. Grzałka powinna mieć moc 12W ale nie jestem tego do końca pewien.
Jeżeli powinna mieć 12W to jej rezystancja powinna wynosić coś około 15-20 ohm.
Tylko zastanawia mnie jedna rzecz. Grzałka powinna mieć moc 12W ale nie jestem tego do końca pewien.
Jeżeli powinna mieć 12W to jej rezystancja powinna wynosić coś około 15-20 ohm.
A6 sprzedana... W poszukiwaniu następnej. Bywajcie na forum https://a6klub.pl 

- sleppy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 08 cze 2009, 08:54
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
- Kontakt:
Dlatego napisałem, że nie jestem pewien do końcatomciar pisze:No ale nowa ma 8 ohm, i jest dobrze. A co z pozostałymi dwoma, może zmierzysz?

A w gablocie mam układ tylko z dwoma sondami, nie mam sond diagnostycznych.
Swoją drogą zamówiłem już lambdy Bosch'a 0258 003 759. Tak mi doradzili w sklepie,
bo w ich katalogu między innymi ta sonda przypisana była do silnika ACK i jest
aktualnym zamiennikiem dla 0258 003 544/545.
Jak dla mnie ten model jest stosowany dla silników 1,8.
Dla silników 2,4 i większych stosowany jest inny model ale prawie dwa razy droższy.
Mam mieszane uczucia ale czas pokaże co z tego wyjdzie.
Taki szczegół a tyle problemów

A6 sprzedana... W poszukiwaniu następnej. Bywajcie na forum https://a6klub.pl 
