Po wymianie sprężyn na Eibach tył jest niżej od przodu . Wszystko jest tak jak powinno być dedykowane do mojego Auta .
Dziś zwróciłem uwagę że przy pełnym baku tył mocno siadł . Miałem tak na seryjnych sprężynach myślałem że po wymianie będzie normalnie a tu nawet gorzej tył strasznie się buja przy naciskaniu na Auto .
[3BG] Po wymianie sprężyn ...
[3BG] Po wymianie sprężyn ...
Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 21:21 przez max83, łącznie zmieniany 1 raz.
VW PASSAT VARIANT HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN
mario1278 pisze:Kolego a nie zapomniałeś o amorach ,które też trzeba wymienić i to one odpowiadają za sztywność auta.Nie wymienia się spręży na seryjnych amorach i odwrotnie.Amortyzatory sportowe mają krótszy skok (pracy).
Amortyzator bym raczej wykluczył amortyzator tłumi uderzenia , pracę koła . Zastanawiam się nad gumami belki tył ale one też do wysokości nie bardzo maja znaczenie tak mi się tylko wydaje , mogę wymienić amory tylko czy to mi coś da , tył pójdzie do góry ?
Amory które posiadam to komp. Sachs Adventage .
VW PASSAT VARIANT HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga