Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI A6 C4 AEL 140 KM] żle pali gdy jest ciepło

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
kolco11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 mar 2010, 14:57
Lokalizacja: Police /Szczecin

[AUDI A6 C4 AEL 140 KM] żle pali gdy jest ciepło

Post autor: kolco11 » 26 mar 2010, 15:32

Witam wszystkich i proszę o pomoc ;kupiłem audi a6 c4 ael 140 km i problem jest tego typu że gdy było zimno to palił dobrze teraz jak zrobiło sie ciepło to bardzo żle pali ostatnio 3 minuty krecił zanim odpalił ,błedów nie ma sprawdzałem vagiem, wymieniłem świece żarowe ,czujnk cieczy ,wszystko wskazuje ze jest ok,potem jak juz odpali to pali super przez cały dzień,obroty nie falują POMOCY .

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 26 mar 2010, 17:01

Kąt wtrysku sprawdzony?
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

Awatar użytkownika
kolco11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 mar 2010, 14:57
Lokalizacja: Police /Szczecin

Post autor: kolco11 » 26 mar 2010, 18:15

A jak sprawdzic ten kat wtrysku ,nadmieniam że vaga posiadam ale jeszcze tego nie robiłem ,mozna prosic o krótka instrukcje?

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 27 mar 2010, 14:39

Odpal Vaga, wejdz w engine. Nastepnie Basic Setings grupa 000. Tam w lewym dolnym rogu masz TDi-Timming wchodzisz w to i patrzysz na wykres. Ma byc najblizej niebieskiej kreski.

Awatar użytkownika
kolco11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 mar 2010, 14:57
Lokalizacja: Police /Szczecin

Post autor: kolco11 » 29 mar 2010, 18:26

ok dzieki jutro sprawdze i napisze co mi sie wyswietliło

[ Dodano: 2010-03-29, 18:28 ]
a jeszcze jedno pytanko czy ten test przeprowadzić na odpalonym silniku ?

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 29 mar 2010, 21:36

A Jak myslisz :roll: Oczywiscie ze na odpalonym na wolnych obrotach. Silnik musi byc zagrzany do 90
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

mariosrs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 mar 2010, 16:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mariosrs » 30 mar 2010, 10:16

Witam:)
mam podobny problem a zaczal sie on jak wymienilem rozrzad< bylo oke ejszcze bez ust kata wtrysku) po ustawieniu na 60 zegarowym zaczal ciezko odpalac juz kilkarazy zmieniany byl to albo nie bylo mocy albo wlasnie problem z zapalaniem oczywiscie wszystko sprawdzone swiece termostat czujniki zero bledow:(dawaka byla okolo 3,8-4,1 zmienilem ost na 4,7-5,0 tez bez zmian:( ktos mi powiedzial ostatnio ze to wina pompy wtyskowej :-? juz nie mam pojecia gdzie szukac bo rok temu przed rozrzadem to mialem 5 swiec spalonych i palil tak samo jak teraz :(
Czy ma ktos jakis pomysl??
Mario

Awatar użytkownika
Dawidows89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Dawidows89 » 30 mar 2010, 12:56

odłącz czujnik świec żarowych i sprawdź czy bedzie różnica

Awatar użytkownika
kolco11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 mar 2010, 14:57
Lokalizacja: Police /Szczecin

Post autor: kolco11 » 31 mar 2010, 18:17

dzis kupiłem nowy akumulator ,silnik kreci jak wariat ale nie chce nadal załapac ,to musi byc jakas sprawa elektroniki ,jutro sprawdze jeszcze kąt wtrysku, ---czy czujnik świec zarowych jest taki biały przy bagnecie oleju?

Awatar użytkownika
Dawidows89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Dawidows89 » 31 mar 2010, 22:08

czujnik jest w takiej czarnej skrzynce małej pod nogami pasazera gdzies tam

Awatar użytkownika
kolco11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 mar 2010, 14:57
Lokalizacja: Police /Szczecin

Post autor: kolco11 » 01 kwie 2010, 13:59

faktycznie jak zdjąłem kable z czujnika świece grzeja dłużej może nawet 10 sekund potem pali wyrażnie lepiej,lecz to normalne ze łapie bład komputer i trzeba znowu vaga podłączyc by go wykasowac
wiec może tu by sie jakis opornik przydało wlutowac by podczas wysokiej temp. na dworzu podawał sygnał do kompa że musi grzać dłużej swiece ale jak to zdobić i jaki opornik ktos to już robił ?

Awatar użytkownika
uszaty2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 20 lis 2008, 07:15
Lokalizacja: poznań

Post autor: uszaty2222 » 22 kwie 2010, 23:35

kolego ja jak kupilem mialem podbny przypadek tyle ze ktos juz wlutowal niby opornik wystraczy pstryczek elektryczek na kablu przy gornym czujnikiem pstrykasz i grzeja swieczk,i wylaczasz i jest si tak sie robi z tego co wiem gdy ten czujnik jest walniety ale tdi ma to do siebie ze przy +5 stopniach nie urzywa swiec i tak samo gdy silnik jest nagrzany odpala bez podgrzania i temp otoczenia jest wyrzsza niz te 5 stopni to pali bez garznia tez mam tak ze na poczatku kreci chwile a pozniej pali odrazu a wymienilem aha tylko wstawiajac opornik oszukujesz silnik ze jest nie dogrzany i daje wieksza dawke paliwa przez co kopci ale ma wieksza wikse

gość_

Post autor: gość_ » 22 kwie 2010, 23:55

jak dla mnie to zabieranie się z tym trochę od dupy strony.
Wałkowany był ten temat nie raz i nie dwa.
Kąt wtrysku, sprawne świece, dobra bateria. Auto musi odpalać. Czy grzeje świece czy nie grzeje!!
Skoro fabryka tak to zrobiła to tak ma być i nie są tu potrzebne żadne pstryczki elektryczki czy inne oporniki :)
Polecam lekturę kilku tematów które dotyczą problemów z odpalaniem 2,5 TDI w C4. Też się z tym męczyłem x czasu. Ale w końcu wygrałem ;)

Awatar użytkownika
uszaty2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 20 lis 2008, 07:15
Lokalizacja: poznań

Post autor: uszaty2222 » 23 kwie 2010, 15:35

zgadza sie tez sie z tym meczylem wymienilem ten czujnik cieczy i wywalilem ten pstryczek i jest lepiej tylko jest teraz problem ze cieknie pompa i sobie faluje i lepiej kreci niz na tym pstryczku wiec czeka mnie uszczelnienie

Awatar użytkownika
kolco11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 mar 2010, 14:57
Lokalizacja: Police /Szczecin

Post autor: kolco11 » 25 kwie 2010, 12:17

w moim audi c4 2,5 tdi ael kąt wtrysku wynosi 52 i skacze do 57 mechanik powiedział ze jest dobry kąt wtrysku i nie trzeba nic grzebać ,a jak to wygląda w ustawieniach fabrycznych ?bo mi sie wydaje że trzeba go troche przyspieszyć z tego co czytałem na forum

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga