Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5] Brak mocy powyżej 2 tyś obrotów

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
czuperek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 sie 2009, 21:14
Lokalizacja: PL

[A6 C5 2.5] Brak mocy powyżej 2 tyś obrotów

Post autor: czuperek » 24 mar 2010, 21:33

Od dwóch dni mam problem z moja furą. Powyżej 2 tyś obrotów auto traci moc nie chce jechać przeważnie dzieje się to na 4 i 5 biegu gdy auto wczesniej ,,zamulimy``. Wczoraj nawet miałem problem z moca na 2 i 3 biegu. Byłem z tym u fachowcy na początku poruszał gruszką od TURBO, na chwile to pomogło, potem stwierdzono że trzeba wyczyścić turbinę. Dzisiaj po przeglądnięciu innych tematów na forum postanowiłem przeglądnąć wszystkie węże i znalazłem jeden cieki wężyk odczepiony przy zaworze ( po lewej stronie auta taki jak by mostek łączący zawory). Po podlączeniu i przejechaniu się wszystko wydawało się ok. Po podpieciu pod waga błędu nie było tak jak wczesniej - ,,cisnienie w kanale dolotowym nie przeszło dopuszczalnej...``. Jak myślicie, czy jest warto czyścic turbo?
Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 17:41 przez czuperek, łącznie zmieniany 1 raz.

Ława
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 13 wrz 2008, 01:18
Lokalizacja: Słupsk _ Irlandia

Post autor: Ława » 24 mar 2010, 21:44

Jeżeli po podłączeniu wężyka wszystko wróciło do normy to ja bym „ wyprowadził” audi na przejażdżkę autostradą w przedziale 2800 - 3500 obr/min.
To powinno trochę rozruszać „sztangę”…
<ok>
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest

banki7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 11 mar 2010, 19:38
Lokalizacja: Wielkopolska / Krotoszyn

Post autor: banki7 » 25 mar 2010, 08:03

Czuperek ja miałem to samo w moim 1,9 . Musiałem wyciągnąć turbawkę i wyczyścić . Gość co mi to robił pokazał jaki był syf . Lepiej pomyśl o czyszczeniu , gdyż jak teraz ci chodzi to nie znaczy że za chwile przestanie. Może być tylko gorzej . Nie wież w to co piszą , że wystarczy rozruszać trochę na sztandze i będzie ok. Może tylko na chwilę , lepiej to zrobić porządnie i mieć na dłużej spokój . A tak przy okazji zobaczysz stan swojej turbinki . Pozdro Banki 7 .Mnie się udało to zamknąć w niskich kosztach .

Ps. Ja też na początku znalazłem jeden wężyk odłączony , nie wiem czy to było celowe , zrobione przez poprzedniego właściciela, po jakimś czasie zaczął dalej zamulać .
prawiczek jeśli chodzi o AUDI, wcześniej gwiazda

tomekb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 30 mar 2010, 10:03
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tomekb » 30 mar 2010, 10:08

Witam,
Proponuję spojrzeć na przepływomierz. Ja miałem ten problem, myślałem że to turbo a to po prostu siadła przepływka. Jak sprawdzić? Zdjąć wtykę z czujnika masy powietrza. Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja