Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 1.8t] Wymieniać reduktor czy regenerować?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

[A6 1.8t] Wymieniać reduktor czy regenerować?

Post autor: studentpollub » 24 mar 2010, 09:12

Panowie proszę o radę! Auto zaczelo mi szwankowac delikatnie na gazie, tzn. małe falowanie, coraz częstsze gaśnięcie i telepanie silnikiem. Wymienilem filtry, czyściłem listwe i wtryski, sprawdzane elektrozawory, wymieniony czujnik ciśnienia, podłączany komputer. Więc została mi regeneracja reduktora. Przejechane jest ponad 60 tys (dodam że z filtra za reduktorem wylewała się smoła bo poprzedni właściciel chyba za czesto go nie zmieniał). Dzwonilem do gazownika i za zestaw naprawczy woła 200 zł ale powiedział, że lepiej wymienić na nowy reduktor i poleca MAGIC Jet chyba za 350 + robota. I teraz moje pytanie co zrobić?? Kupić zestaw i samemu wymienić czy zmienić ten cały reduktor (duże koszty)??

Teraz mam BRC Genius 1500, instalacja sekwencyjna. Do tej pory chodził bardzo dobrze!

Awatar użytkownika
edzioedek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 08 maja 2009, 15:55
Lokalizacja: Radom

Post autor: edzioedek » 24 mar 2010, 10:10

Lepiej dołożyc 150zł i wymienic cały reduktor samemu niż go regenerowac...

studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: studentpollub » 24 mar 2010, 17:44

Kolego wiem że lepiej byloby kupic caly nowy i miec spokój ale troche teraz mam kryzys ;-) i chyba zdecyduje się na tą regeneracje.



A wie ktoś czy łatwo jest to zregenerować i czy na coś szczególnie trzeba uważać?


pozdrawiam

Awatar użytkownika
edzioedek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 08 maja 2009, 15:55
Lokalizacja: Radom

Post autor: edzioedek » 24 mar 2010, 17:48

Z regeneracją jest tak że może byc dobrze ale może byc też tak że zregenerujesz i będzie tak samo... i wtedy czeka Cię wymiana membran + nowy redyktor. Dodam że wcale tak nie musi byc... ale wybór należy do Ciebie

Awatar użytkownika
Żółty
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 02 wrz 2009, 21:08
Lokalizacja: xxxx

Post autor: Żółty » 24 mar 2010, 18:01

Potwierdzam wypowiedz przedmówcy <brawo2> kiedyś miałem taką sytuację że po wymianie membran autko chodziło tak jak wcześniej przed regeneracją, tak więc z własnego doświadczenie na twoim miejscu wymienił bym na nowy. Co do regeneracji we własnym zakresie czyli samemu to nie jest to tak skomplikowane, samodzielnie to zrobisz bez niczyjej pomocy. Nasze zdania już znasz więc wybór odpowiedniej decyzji należy do Ciebie.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Re: [A6 1.8t] Wymieniać reduktor czy regenerować?

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 mar 2010, 19:44

studentpollub pisze:Panowie proszę o radę! Auto zaczelo mi szwankowac delikatnie na gazie, tzn. małe falowanie, coraz częstsze gaśnięcie i telepanie silnikiem. Wymienilem filtry, czyściłem listwe i wtryski, sprawdzane elektrozawory, wymieniony czujnik ciśnienia, podłączany komputer. Więc została mi regeneracja reduktora. Przejechane jest ponad 60 tys (dodam że z filtra za reduktorem wylewała się smoła bo poprzedni właściciel chyba za czesto go nie zmieniał). Dzwonilem do gazownika i za zestaw naprawczy woła 200 zł ale powiedział, że lepiej wymienić na nowy reduktor i poleca MAGIC Jet chyba za 350 + robota. I teraz moje pytanie co zrobić?? Kupić zestaw i samemu wymienić czy zmienić ten cały reduktor (duże koszty)??

Teraz mam BRC Genius 1500, instalacja sekwencyjna. Do tej pory chodził bardzo dobrze!
Kto Ci takie ceny dał?
http://moto.allegro.pl/item962461685_sc ... 40_km.html
http://moto.allegro.pl/item963687418_re ... _nowy.html

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Re: [A6 1.8t] Wymieniać reduktor czy regenerować?

Post autor: borsuk1977 » 27 mar 2010, 22:38

witaj
są reduktory w których jedyną zużywającą się częścią są membrany i oringi które są w zestawie naprawczym obstawiam ze kontaktowałeś siez firmą auto-mik na podzamczu możesz kupić sobie samemu i wymienić ale potem konieczna jest kalibracja na kompie( ustawienie ciśnienia)lub zlecić to fachowcom , genius to jeden z lepszych reduktorów ja radziłbym regeneracje , uważam że regenerowany genius wytrzyma więcej niz nowy magic przy założeniu orginalnych membran

studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: studentpollub » 28 mar 2010, 13:53

Kolego dobrze trafiłes z tym Auto Mikiem! Byłem u nich juz 2 razy no i za pierwszy razem czyscili listwe i wtryski oraz podlaczali kompa ale dalej gasl mi rano to pojachalem i wyszlo ze czujnik cisnienia nie dziala to wymienili (czujnik z robota 220zl) i mialo byc ok ale nie bylo. Za zestaw naprawczy chcieli cos ponad 200+robota. Więc kupiłem na Allegro oryginalny zestaw razem z metalowymi elementami ze srodka do mojego reduktora! Wymiana poszlo w srednio sprawnia ale wymienilem! Ale nie bylem jeszcze na ustawieniu! Bo robilem to w sobote i pozno juz bylo! Pojade jutro albo we wtorek.

Dodam ze teraz przełącza się na gaz ale przy nagłym wcisnieciu sprzegła podczas jazdy po puszczeniu gazu gaśnie, a w czasie jazdy co jakiś czas dość mocno szarpnie.
Mam nadzieję, że regulacja to załatwi!

Po regulacji napisze co i jak poszlo!

Pozdro

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 28 mar 2010, 16:57

witaj
jakby co to jest jeszcze jeden gościu w twojej okolicy który montuje brc ... niestety z tego co wiem nie jest najtańszy... ale zawsze to jakieś porównanie zakład ma w Charlężu koło Jawidza

studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: studentpollub » 28 mar 2010, 19:32

OK! wielkie dzieki Kolego za rade!
Mam nadzieje ze w tym Auto-Mik dadzą rade!
Odpukać jeśli coś byłoby dalej nie tak to będę musiał szukać gdzieś indziej pomocy!


A powiedz mi Kolego może orientujesz się, bo na wielozaworze na butli jest taki niebieski elektrozawór i on "cyka" raz jak auto już ma się przełączyć na gaz tzn, jak zlapie temperatury ale zastanawie mnie jedna rzecz bo jak silnik jest wyłączony i odkręcę przewód przy reduktorze który idzie z butli to leci mocno gaz (aż cieknie). I moje pytanie czy to ten elektrozawór nie trzyma?? I czy jeśli tak to moze miec to wpływ na to gaśnięcie??


pozdrawiam

Awatar użytkownika
edzioedek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 08 maja 2009, 15:55
Lokalizacja: Radom

Post autor: edzioedek » 28 mar 2010, 23:01

studentpollub pisze:czy to ten elektrozawór nie trzyma
trzyma tylko musi zejsc gaz który jest w rurce od butli do reduktora

studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: studentpollub » 29 mar 2010, 09:40

Ale cos dużo mi się wydaje tego gazu leciało! Aż w końcu zakręciłem zawór na butli i przestało zaraz lecieć! A da się to jakoś pewniej sprawdzić czy on dobrze działa? Może się czymś zalepił itp?? Cz jeśli cyka to na bank jest OK i to tylko taki moje złudzenie że dużo tego gazu leciało!?

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 29 mar 2010, 21:59

studentpollub pisze:Ale cos dużo mi się wydaje tego gazu leciało! Aż w końcu zakręciłem zawór na butli i przestało zaraz lecieć! A da się to jakoś pewniej sprawdzić czy on dobrze działa? Może się czymś zalepił itp?? Cz jeśli cyka to na bank jest OK i to tylko taki moje złudzenie że dużo tego gazu leciało!?
witaj
odłącz jeden n z przewodów od cewki , jeśli po przełączeniu na gaz będzie sygnał kończącego sie gazu to znaczy że zawór jest ok i trzyma, jeśli samochód będzie normalnie pracował na gazie to zawór jest uszkodzony lub ktoś wyjął tłoczek z niego

studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: studentpollub » 30 mar 2010, 17:27

Kolego rozebrałem dzis na części pierwsze ten zawów na butli! Zdjąłem tą plastikową cewkę i wykręciłem ten bolec na którym ona siedziała! W środku jest czysto i wydaje mi się, że OK! Także nie ma chyba co się czepiać tego zaworu! A odłączyć jeden przewót to byłoby cięzko bo jest tam gotowa kostka i latwiej byłoby całkiem go odłączyć i sprawdzić ale narazie nie bedę tego ruszał!
Zobacze co jutro będzie po ustawieniu gazu!

Pozdro

[ Dodano: 2010-04-01, 10:18 ]
Jeśli kogoś by to interesowało to dopiero wrocilem od gazownika! Podłączył kompa i ciśnienie było 2 razy za duże po wymianie tych membran! Ustawił ciśnienie i sprawdził szczelność reduktora (bałem się że mogłem coś źle skręcić) i było ok! Przejechał się i wszystko ładnie ale jak już wracaliśmy to akurat silnik zgasł po wciśnięciu sprzegła. Mówie mu, że coś lipa. To wziął kompa na siedzenie i jeszcze raz jazda! Mówił, że coś zaprogramuje od nowa (nie znam sie aż tak). Po powrocie powiiedział, że czas wtrysku benzyny równa się czasowi wtrysku gazu i że teraz powinno być OK a jak bedzie dalej lipa to żebym przyjechał to już nie będę płacił za robote. No i niby teraz nie gaśnie ale wydaje mi się, że gorzej się zbiera no ale moze to tylko moje odczucie! Mam nadzieję, że teraz będzie dobrze!

Mam jeszcze podejrzenia co do filtra powietrza bo mam niby na nim przejechane kolo 8 tys ale wydaje mi sie ze to on moze powodować to gaśnięcie czasami! Bo na Vag nie ma nic. Zobacze ten filtr i jak bedzie przybrudzony to go zmienie!

Temat można zakończyć. Chyba, że komuś mógłby się przydać! :-)
pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga