[A6 1.8t] Wymieniać reduktor czy regenerować?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 82
- Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna
- Kontakt:
[A6 1.8t] Wymieniać reduktor czy regenerować?
Panowie proszę o radę! Auto zaczelo mi szwankowac delikatnie na gazie, tzn. małe falowanie, coraz częstsze gaśnięcie i telepanie silnikiem. Wymienilem filtry, czyściłem listwe i wtryski, sprawdzane elektrozawory, wymieniony czujnik ciśnienia, podłączany komputer. Więc została mi regeneracja reduktora. Przejechane jest ponad 60 tys (dodam że z filtra za reduktorem wylewała się smoła bo poprzedni właściciel chyba za czesto go nie zmieniał). Dzwonilem do gazownika i za zestaw naprawczy woła 200 zł ale powiedział, że lepiej wymienić na nowy reduktor i poleca MAGIC Jet chyba za 350 + robota. I teraz moje pytanie co zrobić?? Kupić zestaw i samemu wymienić czy zmienić ten cały reduktor (duże koszty)??
Teraz mam BRC Genius 1500, instalacja sekwencyjna. Do tej pory chodził bardzo dobrze!
Teraz mam BRC Genius 1500, instalacja sekwencyjna. Do tej pory chodził bardzo dobrze!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 82
- Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna
- Kontakt:
Potwierdzam wypowiedz przedmówcy <brawo2> kiedyś miałem taką sytuację że po wymianie membran autko chodziło tak jak wcześniej przed regeneracją, tak więc z własnego doświadczenie na twoim miejscu wymienił bym na nowy. Co do regeneracji we własnym zakresie czyli samemu to nie jest to tak skomplikowane, samodzielnie to zrobisz bez niczyjej pomocy. Nasze zdania już znasz więc wybór odpowiedniej decyzji należy do Ciebie.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [A6 1.8t] Wymieniać reduktor czy regenerować?
Kto Ci takie ceny dał?studentpollub pisze:Panowie proszę o radę! Auto zaczelo mi szwankowac delikatnie na gazie, tzn. małe falowanie, coraz częstsze gaśnięcie i telepanie silnikiem. Wymienilem filtry, czyściłem listwe i wtryski, sprawdzane elektrozawory, wymieniony czujnik ciśnienia, podłączany komputer. Więc została mi regeneracja reduktora. Przejechane jest ponad 60 tys (dodam że z filtra za reduktorem wylewała się smoła bo poprzedni właściciel chyba za czesto go nie zmieniał). Dzwonilem do gazownika i za zestaw naprawczy woła 200 zł ale powiedział, że lepiej wymienić na nowy reduktor i poleca MAGIC Jet chyba za 350 + robota. I teraz moje pytanie co zrobić?? Kupić zestaw i samemu wymienić czy zmienić ten cały reduktor (duże koszty)??
Teraz mam BRC Genius 1500, instalacja sekwencyjna. Do tej pory chodził bardzo dobrze!
http://moto.allegro.pl/item962461685_sc ... 40_km.html
http://moto.allegro.pl/item963687418_re ... _nowy.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
Re: [A6 1.8t] Wymieniać reduktor czy regenerować?
witaj
są reduktory w których jedyną zużywającą się częścią są membrany i oringi które są w zestawie naprawczym obstawiam ze kontaktowałeś siez firmą auto-mik na podzamczu możesz kupić sobie samemu i wymienić ale potem konieczna jest kalibracja na kompie( ustawienie ciśnienia)lub zlecić to fachowcom , genius to jeden z lepszych reduktorów ja radziłbym regeneracje , uważam że regenerowany genius wytrzyma więcej niz nowy magic przy założeniu orginalnych membran
są reduktory w których jedyną zużywającą się częścią są membrany i oringi które są w zestawie naprawczym obstawiam ze kontaktowałeś siez firmą auto-mik na podzamczu możesz kupić sobie samemu i wymienić ale potem konieczna jest kalibracja na kompie( ustawienie ciśnienia)lub zlecić to fachowcom , genius to jeden z lepszych reduktorów ja radziłbym regeneracje , uważam że regenerowany genius wytrzyma więcej niz nowy magic przy założeniu orginalnych membran
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 82
- Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna
- Kontakt:
Kolego dobrze trafiłes z tym Auto Mikiem! Byłem u nich juz 2 razy no i za pierwszy razem czyscili listwe i wtryski oraz podlaczali kompa ale dalej gasl mi rano to pojachalem i wyszlo ze czujnik cisnienia nie dziala to wymienili (czujnik z robota 220zl) i mialo byc ok ale nie bylo. Za zestaw naprawczy chcieli cos ponad 200+robota. Więc kupiłem na Allegro oryginalny zestaw razem z metalowymi elementami ze srodka do mojego reduktora! Wymiana poszlo w srednio sprawnia ale wymienilem! Ale nie bylem jeszcze na ustawieniu! Bo robilem to w sobote i pozno juz bylo! Pojade jutro albo we wtorek.
Dodam ze teraz przełącza się na gaz ale przy nagłym wcisnieciu sprzegła podczas jazdy po puszczeniu gazu gaśnie, a w czasie jazdy co jakiś czas dość mocno szarpnie.
Mam nadzieję, że regulacja to załatwi!
Po regulacji napisze co i jak poszlo!
Pozdro
Dodam ze teraz przełącza się na gaz ale przy nagłym wcisnieciu sprzegła podczas jazdy po puszczeniu gazu gaśnie, a w czasie jazdy co jakiś czas dość mocno szarpnie.
Mam nadzieję, że regulacja to załatwi!
Po regulacji napisze co i jak poszlo!
Pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 82
- Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna
- Kontakt:
OK! wielkie dzieki Kolego za rade!
Mam nadzieje ze w tym Auto-Mik dadzą rade!
Odpukać jeśli coś byłoby dalej nie tak to będę musiał szukać gdzieś indziej pomocy!
A powiedz mi Kolego może orientujesz się, bo na wielozaworze na butli jest taki niebieski elektrozawór i on "cyka" raz jak auto już ma się przełączyć na gaz tzn, jak zlapie temperatury ale zastanawie mnie jedna rzecz bo jak silnik jest wyłączony i odkręcę przewód przy reduktorze który idzie z butli to leci mocno gaz (aż cieknie). I moje pytanie czy to ten elektrozawór nie trzyma?? I czy jeśli tak to moze miec to wpływ na to gaśnięcie??
pozdrawiam
Mam nadzieje ze w tym Auto-Mik dadzą rade!
Odpukać jeśli coś byłoby dalej nie tak to będę musiał szukać gdzieś indziej pomocy!
A powiedz mi Kolego może orientujesz się, bo na wielozaworze na butli jest taki niebieski elektrozawór i on "cyka" raz jak auto już ma się przełączyć na gaz tzn, jak zlapie temperatury ale zastanawie mnie jedna rzecz bo jak silnik jest wyłączony i odkręcę przewód przy reduktorze który idzie z butli to leci mocno gaz (aż cieknie). I moje pytanie czy to ten elektrozawór nie trzyma?? I czy jeśli tak to moze miec to wpływ na to gaśnięcie??
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 82
- Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
witajstudentpollub pisze:Ale cos dużo mi się wydaje tego gazu leciało! Aż w końcu zakręciłem zawór na butli i przestało zaraz lecieć! A da się to jakoś pewniej sprawdzić czy on dobrze działa? Może się czymś zalepił itp?? Cz jeśli cyka to na bank jest OK i to tylko taki moje złudzenie że dużo tego gazu leciało!?
odłącz jeden n z przewodów od cewki , jeśli po przełączeniu na gaz będzie sygnał kończącego sie gazu to znaczy że zawór jest ok i trzyma, jeśli samochód będzie normalnie pracował na gazie to zawór jest uszkodzony lub ktoś wyjął tłoczek z niego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 82
- Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna
- Kontakt:
Kolego rozebrałem dzis na części pierwsze ten zawów na butli! Zdjąłem tą plastikową cewkę i wykręciłem ten bolec na którym ona siedziała! W środku jest czysto i wydaje mi się, że OK! Także nie ma chyba co się czepiać tego zaworu! A odłączyć jeden przewót to byłoby cięzko bo jest tam gotowa kostka i latwiej byłoby całkiem go odłączyć i sprawdzić ale narazie nie bedę tego ruszał!
Zobacze co jutro będzie po ustawieniu gazu!
Pozdro
[ Dodano: 2010-04-01, 10:18 ]
Jeśli kogoś by to interesowało to dopiero wrocilem od gazownika! Podłączył kompa i ciśnienie było 2 razy za duże po wymianie tych membran! Ustawił ciśnienie i sprawdził szczelność reduktora (bałem się że mogłem coś źle skręcić) i było ok! Przejechał się i wszystko ładnie ale jak już wracaliśmy to akurat silnik zgasł po wciśnięciu sprzegła. Mówie mu, że coś lipa. To wziął kompa na siedzenie i jeszcze raz jazda! Mówił, że coś zaprogramuje od nowa (nie znam sie aż tak). Po powrocie powiiedział, że czas wtrysku benzyny równa się czasowi wtrysku gazu i że teraz powinno być OK a jak bedzie dalej lipa to żebym przyjechał to już nie będę płacił za robote. No i niby teraz nie gaśnie ale wydaje mi się, że gorzej się zbiera no ale moze to tylko moje odczucie! Mam nadzieję, że teraz będzie dobrze!
Mam jeszcze podejrzenia co do filtra powietrza bo mam niby na nim przejechane kolo 8 tys ale wydaje mi sie ze to on moze powodować to gaśnięcie czasami! Bo na Vag nie ma nic. Zobacze ten filtr i jak bedzie przybrudzony to go zmienie!
Temat można zakończyć. Chyba, że komuś mógłby się przydać!
pozdrawiam!
Zobacze co jutro będzie po ustawieniu gazu!
Pozdro
[ Dodano: 2010-04-01, 10:18 ]
Jeśli kogoś by to interesowało to dopiero wrocilem od gazownika! Podłączył kompa i ciśnienie było 2 razy za duże po wymianie tych membran! Ustawił ciśnienie i sprawdził szczelność reduktora (bałem się że mogłem coś źle skręcić) i było ok! Przejechał się i wszystko ładnie ale jak już wracaliśmy to akurat silnik zgasł po wciśnięciu sprzegła. Mówie mu, że coś lipa. To wziął kompa na siedzenie i jeszcze raz jazda! Mówił, że coś zaprogramuje od nowa (nie znam sie aż tak). Po powrocie powiiedział, że czas wtrysku benzyny równa się czasowi wtrysku gazu i że teraz powinno być OK a jak bedzie dalej lipa to żebym przyjechał to już nie będę płacił za robote. No i niby teraz nie gaśnie ale wydaje mi się, że gorzej się zbiera no ale moze to tylko moje odczucie! Mam nadzieję, że teraz będzie dobrze!
Mam jeszcze podejrzenia co do filtra powietrza bo mam niby na nim przejechane kolo 8 tys ale wydaje mi sie ze to on moze powodować to gaśnięcie czasami! Bo na Vag nie ma nic. Zobacze ten filtr i jak bedzie przybrudzony to go zmienie!
Temat można zakończyć. Chyba, że komuś mógłby się przydać!
pozdrawiam!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga