Witajcie, pewnie było już takich tematów trochę, ale najwyżej dostanie mi się w łeb:)
Dzisiaj jak co tydzień zresztą wziąłem moje śliczne Audi na długą wycieczkę, po pięćsetnym kilometrze bez przerwy zaczęło się:
1) zaświeciła się na stałe kontrolka od ESP (to się zdarzało akurat wcześniej, ale nie na stałe)
2) zaświecił się na komputerze żółty błąd sensora ciśnienia oleju
3) przestały działać wszystkie przyciski od konsoli nawiewów/klimy
4) zaświeciły się wszystkie biegi od multitronic (tzn wpadł w tryb awaryjny? PRND zaświecone)
Po krótkim czasie punkt czwarty wrócił do normy, reszta przestała działać..
Oczywiście podepnę kompa i sprawdzę, ale podpowiedzcie czego szukać, czy może przejrzeć bezpieczniki, bo któryś się spalił (punkt 3 by na to wskazywał chyba?), czy po prostu mam takiego farta, że 26 marca padło mi ESP, kontrolka ciśnienia oleju, nawiewy i multi do naprawy?
Byłbym wdzięczny za podpowiedzi, bo będę wiedział, czy odstawiać autko do garażu i zbierać kase na remont czy można to "naprawić" jakimś tanim kosztem (wymiana bezpieczników)
jest też punkt 5), ale to wcześniej, auto przestało się otwierać z pilota (nie jest to wina baterii), nie reaguje kompletnie, a dioda w środku auta od alarmu cały czas wesoło sobie mruga:)
[A6 C5 2.5TDi 163KM] nagle świąteczna choinka błędów!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:56
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
ale u mnie oba kluczyki nie działaja..31gregor pisze:Kolega mial podobny przypadek z kluczykiem. Nie mogl otworzyc auta. Wyladowal w serwisie-wymienili cos w kluczyku/nie baterie/ i bylo po problemie. koszt kolo 300zł
a co do 1,2,3 i chyba 4 pomogl jeden bezpiecznik 10A.. tyle rzeczy podpietych pod 1 bezpiecznik.. a strachu narobi:/
tez przydarzył mi się kiedyś punkt 3ci i 4-ty o 4 h w nocy na stacji w Niemczech. zaczęliśmy sprawdzać bezpieczniki ale nic nie było.Wiec postanowiliśmy jechać dalej ,i o dziwo naprawiło się samo po 3 minutach Później okazało się ze miałem przeciek płynu do wycieraczek na kostki i elektronikę przy lewej nodze kierowcy)tam za tym plastikiem trochę wyżej niż oparcie na stopę w automatach jest złączka przewodu doprowadzającego płyn do tylnej szyby i lalo się jak z cebra .po wysuszeniu i sprawdzeniu nigdy więcej nie mailem problemów z dziwnymi sygnałami z komputera. bardzo łatwo to rozebrać, wiec polecam sprawdzić czy sucho .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:56
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
a to wielkie dzięki!
Ale niestety wracam do początku tematu... Błedy powyższe powodował bezpiecznik 10A nr 5..
Dzisiaj znowu wyskoczyły te same błędy, sprawdzam bezpiecznik nr 5 - spalony.
wkładam kolejne 10A przekręcam kluczyk, te same błędy, wyciągam - spalony...
Oczywiście wkładanie większego bezpiecznika (20A) jest głupstwem i tego nie próbować?
Gdzie więc szukać przyczyny?
od cholery rzeczy na tym bezpieczniku jest, oprócz powyższych chyba też czujniki cofania...
pozdr
Ale niestety wracam do początku tematu... Błedy powyższe powodował bezpiecznik 10A nr 5..
Dzisiaj znowu wyskoczyły te same błędy, sprawdzam bezpiecznik nr 5 - spalony.
wkładam kolejne 10A przekręcam kluczyk, te same błędy, wyciągam - spalony...
Oczywiście wkładanie większego bezpiecznika (20A) jest głupstwem i tego nie próbować?
Gdzie więc szukać przyczyny?
od cholery rzeczy na tym bezpieczniku jest, oprócz powyższych chyba też czujniki cofania...
pozdr