Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] 2.8 V6

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
bugiat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 07 mar 2010, 11:26
Lokalizacja: Żary

[A6 C5] 2.8 V6

Post autor: bugiat » 27 mar 2010, 14:33

Coś czasami mi ciężko pali na ciepłym silniku. Zauważyłem że najpierw lekko strzeli z kominów bardzo cicho a później nie chce zapalić? Pali po dłuższym kręceniu ja diesel.
Nie wiem od czego zacząć sprawdzanie w takim przypadku. :arrow:
A miałem Jeepa!!!!!

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 27 mar 2010, 23:12

od podciśnieniowego regulatora ciśnienia paliwa -zamontowany jest na magistrali paliwowej do której podpięte są wtryskiwacze .
musisz ściągnąc węzyk podciśnienia i zobaczyc czy nie ma tam śladu paliwa .najlepiej to zrobić po zgaszeniu motoru i odczekaniu ok 5 min .
w przypadku gdy puszcza membrana zaworu paliwo przedostaje się bezpośrednio do kolektora ssącego (zalewając świece )gdyby się okazało żę nie to jest przyczyną to zostaje ci Vag

Awatar użytkownika
Żółty
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 02 wrz 2009, 21:08
Lokalizacja: xxxx

Post autor: Żółty » 27 mar 2010, 23:14

bugiat, sprawdź stan świec, zużyta świeca też będzie powodować dłuższe kręcenie.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 28 mar 2010, 09:27

To może być czujnik temperatury.
Pozdrawiam,
Krisker

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 28 mar 2010, 20:04

krisker, a tak z innej beczki to czy zaworek filtra weglowego (przy filtrze) musi byc slyszalny :?: bo u mnie cisza i tez troche musze rano pokrecic rozrusznikiem :-/
silnik to ACK .oczywiscie bez lpg.
dzieki i pozdrawiam <ok>

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 29 mar 2010, 07:40

Wygląda na to, że jak pracuje (bo nie zawsze komp go włącza), to tak - powinien cykać. Ja jeżdżę z odpiętym już dość długo i odpala normalnie. Mam też w ogóle odłączone i zaślepione przewody oparów wchodzące w zawór, bo mimo wszystko trochę przepuszczał (nawet po odłączeniu elektrycznym). No i waliło benzyną spod maski.
Pozdrawiam,
Krisker

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 29 mar 2010, 08:37

dzieki <ok>
ja tam mam wszystko jak nowe a prawie zawsze kreci rano troche dluzej :-/
a jak zapali to od razu pieknie i cicho pracuje :lol: (na poczatku po odpaleniu troche czuc paliwo)
pozd <ok>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga