Witam was bardzo serdecznie:) Jest to mój pierwszy post na tym forum ale od razu wielki problem mam... Mianowicie , 2 dni temu na trasie wyskoczyła mi żółta kontrolka silnika , pojechałem na komputer i wyszło że zbyt wysokie ciśnienie doładowania , błąd udało się skasować , lecz po przejechaniu paru metrów auto traci zupełnie moc przy osiągnięciu ok 120km/h ( do tej wartości idzie jak marzenie) jak już osiągnie tą prędkość to momentalnie auto traci moc i tak dopłuki nie uruchomi się ponownie silnika i tak w kółko...
Pomocy!:((
[A6 C6]doładowanie
[A6 C6]doładowanie
Ostatnio zmieniony 25 mar 2010, 17:28 przez kuna9, łącznie zmieniany 1 raz.
Czesc. Po pierwsze popraw tytuł posta (uzyj tagow w opisie), bo Cie mod zczochra . Twój problem wyglada na nic innego jak na przeladowanie turbiny (tez z ty walczyłem u siebie). Powodem może byc zaworek N75, zapieczone,lub zapiekajace sie lopatki zmiennej geometrii turbiny. Jest sporo wiadomości na forum technicznym jak z tym walczyc, wiec nie ma sensu ponownie sie rozpisywac na ten temat. Przede wszystkim logi do oceny by sie przydały. Koledzy bardzo skrupulatnie je ocenia i na pewno znajda rade na problem Twojego silnika. Pozdrawiam.
----- 1.9 TDI ... 160 KM i 370 Nm------
- stifii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
Dokładnie jak kolega wyżej wspomniał, Twoje auto przechodzi w tryb awaryjny. Miałem to samo w Passacie i problemem był własnie czujniczek przy turbinie. Ale moge być też zacinające sie lopatki w turbinie.
Działaj z tym jak najszybciej bo w 2.0tdi sa te same turbo co w 1.9tdi tylko ze made in romania. Więc jak w 1.9tdi mogło byc kiladziesiat notlaufow i nic sie nie działo, tak w 2.0tdi trzeba jak najszybciej naprawić usterkę by się nie posypalo doszczętnie.
Działaj z tym jak najszybciej bo w 2.0tdi sa te same turbo co w 1.9tdi tylko ze made in romania. Więc jak w 1.9tdi mogło byc kiladziesiat notlaufow i nic sie nie działo, tak w 2.0tdi trzeba jak najszybciej naprawić usterkę by się nie posypalo doszczętnie.
a orientuje się może ktoś z was jak to zdiagnozować? wczoraj trochę pogrzebałem ,a więc tak:
Zdemontowałem filtr powietrza , odpiełem wężyk podciśnieniowy z gruszki(tam dochodzi od spodu taka dźwigienka do zmiennej geometri turbiny o ile się nie myle) założyłem nba gruszke kawałek wężyka i raz dmuchałem w niego a waz wsysałem , po kilku krotnych powtórzeniach zaczeła dzwigienka się ruszać jak należy więc złożyłem wszystko do kupy i pojechałem na próbę lecz auto znów straciło moc przy ok 100km/h . Czy moge zamienić podciśnienia EGR-u z tą gruszką? Nie zrozumcie mnie źle ale jak oddam do jakiegoś mechaniora to będzie chciał mi wymienić całą turbinę .i Ewentualnie polećcie mi jakiegoś fachowca z okolic katowic/jaworzna
Pozdrawiam:)
Zdemontowałem filtr powietrza , odpiełem wężyk podciśnieniowy z gruszki(tam dochodzi od spodu taka dźwigienka do zmiennej geometri turbiny o ile się nie myle) założyłem nba gruszke kawałek wężyka i raz dmuchałem w niego a waz wsysałem , po kilku krotnych powtórzeniach zaczeła dzwigienka się ruszać jak należy więc złożyłem wszystko do kupy i pojechałem na próbę lecz auto znów straciło moc przy ok 100km/h . Czy moge zamienić podciśnienia EGR-u z tą gruszką? Nie zrozumcie mnie źle ale jak oddam do jakiegoś mechaniora to będzie chciał mi wymienić całą turbinę .i Ewentualnie polećcie mi jakiegoś fachowca z okolic katowic/jaworzna
Pozdrawiam:)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga