[A6 C5]Radio concert nie wstaje radio sprawdzone i dobre
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 mar 2010, 23:35
- Lokalizacja: Poznan
[A6 C5]Radio concert nie wstaje radio sprawdzone i dobre
radio concert cd nie wstaje radio dobre sprawdzone w serwisie car audio. w aucie niby zasilanie jest na kostce zasilajacej na pinie 7i8 pytanie czy jest jeszcze jakis plus zeby radio zadzialalo dodam ze radio gralo i przestalo w aucie po podlaczeniu do innego audi gra ja mam A6 moje pytanie gdzie znajduje sie pin zasilania +12v po stacyjce w tym aucie bo radio nie uruchamia sie nawet po przekreceniu kluczyka bezpiecznik nr 37 radio + telefon dobry
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2010, 19:12 przez piechu2121213, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 mar 2010, 23:35
- Lokalizacja: Poznan
Dostałem takie coś od kolegi censored może pomorze.
A: Zasilanie B: Głośniki D: Rozszerzenie
1. BOSE 1. - 1. TEL MUTE
2. DWA GND 2. - 2. -
3. K-Bus 3. głośnik RF+ 3. NF+ (tel)
4. - 4. głośnik RF- 4. NF- (tel)
5. - 5. głośnik LF+ 5. NF+ (navi)
6. - 6. głośnik LF- 6. NF- (navi)
7. zasilanie +12V 7. - 7. sterowanie navi
8. masa zasilania 8. - 8. -
DWA GND - podłączenie podobno do systemu alarmowego Tylne głośniki w systemie aktywnym, gdy tryb BOSE to wzmacniacze z przodu także wyłączone. 9. -
10. -
C: złącze rozszerzeń, kolory oznaczają barwy kostek wtykanych do poszczególnych złącz.
C1: wyjścia liniowe C2: pilot, wyświetlacz C3: zmieniacz CD
1. wyjście liniowe LR 7. CAN-H 13. Data-In
2. wyjście liniowe RR 8. - 14. Data-Out
3. masa wyjść linowych 9. - 15. Clock
4. wyjście liniowe LF 10. CD-GND 16. wyjście zasilania +12V
5. wyjście liniowe RF 11. - 17. +12V sterowanie CD
6. sterowanie wzmacniacza +12V 12. CAN-L 18. masa CD - COM.
Wyjścia liniowe do systemu aktywnego. Wyjście na wyświetlacz między zegarami. 19. CD L
20. CD R
A: Zasilanie B: Głośniki D: Rozszerzenie
1. BOSE 1. - 1. TEL MUTE
2. DWA GND 2. - 2. -
3. K-Bus 3. głośnik RF+ 3. NF+ (tel)
4. - 4. głośnik RF- 4. NF- (tel)
5. - 5. głośnik LF+ 5. NF+ (navi)
6. - 6. głośnik LF- 6. NF- (navi)
7. zasilanie +12V 7. - 7. sterowanie navi
8. masa zasilania 8. - 8. -
DWA GND - podłączenie podobno do systemu alarmowego Tylne głośniki w systemie aktywnym, gdy tryb BOSE to wzmacniacze z przodu także wyłączone. 9. -
10. -
C: złącze rozszerzeń, kolory oznaczają barwy kostek wtykanych do poszczególnych złącz.
C1: wyjścia liniowe C2: pilot, wyświetlacz C3: zmieniacz CD
1. wyjście liniowe LR 7. CAN-H 13. Data-In
2. wyjście liniowe RR 8. - 14. Data-Out
3. masa wyjść linowych 9. - 15. Clock
4. wyjście liniowe LF 10. CD-GND 16. wyjście zasilania +12V
5. wyjście liniowe RF 11. - 17. +12V sterowanie CD
6. sterowanie wzmacniacza +12V 12. CAN-L 18. masa CD - COM.
Wyjścia liniowe do systemu aktywnego. Wyjście na wyświetlacz między zegarami. 19. CD L
20. CD R
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 mar 2010, 23:35
- Lokalizacja: Poznan
dzieki za opis moje pytanko brzmi tak jezeli na pinie 7 i 8 mam zasilanie a radio niechce sie wlaczyc ( bezpiecnziki ok) to co jeszcze powinienem sprawdzic w k0stkach od instalacji i jakie powinny byc napiecia na mierniku w danych kablach ktore sa potrzebne by radio uruchomic? z gory dzieki za podpowiedzi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 mar 2010, 23:35
- Lokalizacja: Poznan
jezeli chodzi o bezpiecznik 43 to nie posiadam tam nic w tym wejsciu jest puste jezeli chodzi o bezpiecznik w radiu jest okej bylem z radiem u naprawy i gosciu podlaczal je przy mnie na stole i dzialalo bez niczego wpial kostki i uruchomilo sie sprawdzil czy dzialaja fale cd i wszystko bylo oki co do napiec na kablach to mam mase na pinie 8 na pinie 7 zasilanie ktore mi raz zginelo z powodow nie wyjasnionych bylo niecale 4volty po przytrzymaniu dluzej woltomierza roslo sobie powoli do 9,8volta i stawalo na 10 voltach wiec dalem kabel prosto ze skrzynki plusowy 12 volt na osobnym bezpieczniku i radio gralo ale radio mi na orginalnej antenie szumialo ..... pozniej wziolem sie za wymiane bateryjki w pilocie zakodowalem centralny zamek na pilocie i radio zaczelo ladnie odbierac fale ku mojemu zdziweniu na orginalnym kablu pojawilo sie 12volt wiec przepielem kable spowrotem na pin 7 tak jak bylo fabrycznie i bylo oki az 1 dzien.... pozniej radio sie wylaczylo ale prad 12volt jest na tym kablu wiec zaczolem kombinoweac znowu odlaczylem kabel na pinie 7 i dalem plus prosto z aku i tez radio nie chcialo grac wiec podjezewalem ze radio padlo zanioslem do naprawy a radio dziala i mam zonk... nie wiem co teraz z tym fantem poczac a u mnie w aucie nie dziala. Czy jest taka mozliwosc ze radio pogra troche w aucie potem sie samo rozlaczy i niechce sie wlaczyc a jak za jakis czas sie podlaczy to radio bedzie znowu dzialac jakis czas i znowu sie wylaczy na ament? moze to jakies uszkodzenie procesora w radiu ktore jest ciezko stwierdzic... nie wiem juz sam
[ Dodano: 2010-03-29, 23:24 ]
witam odnawiam ponownie temat wiec na pinie 7 i 8 zasilanie jest natomiast na pinie DWA-GND nie ma nic z tego co doczytalem jest to dodatkowa masa na radio czy jezeli tego bedzie brak radio w aucie bedzie gralo czy czeba podac na ten styk dodatkowa mase zeby sie zaloczylo? pozdrawiam kolegow
[ Dodano: 2010-03-29, 23:24 ]
witam odnawiam ponownie temat wiec na pinie 7 i 8 zasilanie jest natomiast na pinie DWA-GND nie ma nic z tego co doczytalem jest to dodatkowa masa na radio czy jezeli tego bedzie brak radio w aucie bedzie gralo czy czeba podac na ten styk dodatkowa mase zeby sie zaloczylo? pozdrawiam kolegow