no tak jak na gazie tez dupa to nie jest wina pompy paliwa.
nie wiem co tobie poradzic. miałem tez takie problemy walczyłem kilka dni wymiana przepływki podejrzenie ze katal. siadł itp filtry no i na koncu wyszło ze pompa walnieta
mam namiary na serwis boscha ale koło Poznania. mam tu w Irlandii super mechanika od Audi (mieszkam w irlandii)wysle i opisze mu twoj problem moze na cos wpadnie
[A6 C5 2,8 Quattro] zły sterownik silnika
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Laptop do auta, odpalamy vaga i bloki pomiarowe i nie pamiętam który blok to jest ale chodzi o odczyty z sond lambda, może ktoś wie to podpowie ale chodzi o wartości napięcia w voltach od 0.1 do 0.9 około. W blokach pomiarowych jest opcja vagscop i tam będzie wykres sond lambda. Przy normalnej jeździe sondy powinny falować raz na sekundę pomiędzy tymi wartościami. Przy max otwartej przepustnicy czyli przy gazie w podłodze watość ma być maxymalna i cały czas stała czyli wykres to linia prosta.
Proponuję to sprawdzić na początek.
Proponuję to sprawdzić na początek.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
- Lokalizacja: Tychy/Śląsk
itam komputer pokazuje mi takie błedy :(pokazuja sie po 5 dniach od skasowania)
17887 Podcisnienie,hamulce-uszkodzenie mechaniczne brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem-błąd sporadyczny
16814- katalizator strona 2 brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem
16804-system katalizatora ponizej progu wydajnosci strona 1 brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem-błąd sporadyczny
17831-układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 wymagany przepływ brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem
17819 układ wtrysku powietrza dodatkowego 2 wymagany przepływ brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem
Auto kupiłem w Norwegi po przyjechaniu autem do Polski (Audi A6 2,4 quatro 2001r) postawiłem do warsztatu i okazało się że auto ma przełożony silnik z AML na AGA i z tego co powiedział mi mechanik błędy będą pokazywać się cały czas ponieważ ten silnik nie ma osprzętu takiego jak AML dodatkowa pompa powietrza(odkurzacz) jest ale powiedzial ze mogę go sobie wyłąłczyć bo teraz nic nie daje moje pytanie brzmią co teraz:
czy da sie jakoś coś z tym zrobić czy ktoś tak może miał i zna sposób na zapalanie się check enge nie chce zeby to mi sie paliło drażni mnie strasznie
czy muszę wyjać licznik i wyjąć żąrówkę od tej kontrolki ?czy są inne sposoby wgranie oprogramowania czy to mozliwe i gdzie to zrobic moze kogos polecicie jestem z podlaskiego,czy wymiana sterownika silnika???
czy to ze teraz nie pmpuje powietrza w katalizatory odbije sie to na samochodzie
PANOWIE SZUKAÂŁEM NA FORUM NIC NIE MOGę ZNALEZć DLATEGO PISZę !
I przy okazji jeszcze jedno pytanie podczas jazdy zapalło mi sie samo podświetlenie kabiny wyłączyłem na zero zgasło po kilku dniach zauważyłem żę podswietlanie pali sie tylko przy otwartych dzwiach kierowcy a jak zamykam nie da się włączyć wogóle i do tego doszło zamykanie otwieranie dziw od srodka tym guzikiem w dzwiach kierowcy działa tylko przy otwartych dzwiach kierowcy jak kupiłem działało wszystko normalnie od czego zacząć co sie dzieje???? mechanik mi powiedzial ze moze byc to przy zamku w tych dzwiach a co wy myślicie pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
17887 Podcisnienie,hamulce-uszkodzenie mechaniczne brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem-błąd sporadyczny
16814- katalizator strona 2 brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem
16804-system katalizatora ponizej progu wydajnosci strona 1 brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem-błąd sporadyczny
17831-układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 wymagany przepływ brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem
17819 układ wtrysku powietrza dodatkowego 2 wymagany przepływ brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem
Auto kupiłem w Norwegi po przyjechaniu autem do Polski (Audi A6 2,4 quatro 2001r) postawiłem do warsztatu i okazało się że auto ma przełożony silnik z AML na AGA i z tego co powiedział mi mechanik błędy będą pokazywać się cały czas ponieważ ten silnik nie ma osprzętu takiego jak AML dodatkowa pompa powietrza(odkurzacz) jest ale powiedzial ze mogę go sobie wyłąłczyć bo teraz nic nie daje moje pytanie brzmią co teraz:
czy da sie jakoś coś z tym zrobić czy ktoś tak może miał i zna sposób na zapalanie się check enge nie chce zeby to mi sie paliło drażni mnie strasznie
czy muszę wyjać licznik i wyjąć żąrówkę od tej kontrolki ?czy są inne sposoby wgranie oprogramowania czy to mozliwe i gdzie to zrobic moze kogos polecicie jestem z podlaskiego,czy wymiana sterownika silnika???
czy to ze teraz nie pmpuje powietrza w katalizatory odbije sie to na samochodzie
PANOWIE SZUKAÂŁEM NA FORUM NIC NIE MOGę ZNALEZć DLATEGO PISZę !
I przy okazji jeszcze jedno pytanie podczas jazdy zapalło mi sie samo podświetlenie kabiny wyłączyłem na zero zgasło po kilku dniach zauważyłem żę podswietlanie pali sie tylko przy otwartych dzwiach kierowcy a jak zamykam nie da się włączyć wogóle i do tego doszło zamykanie otwieranie dziw od srodka tym guzikiem w dzwiach kierowcy działa tylko przy otwartych dzwiach kierowcy jak kupiłem działało wszystko normalnie od czego zacząć co sie dzieje???? mechanik mi powiedzial ze moze byc to przy zamku w tych dzwiach a co wy myślicie pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi