
[100c4 2.3e 93r]licznik
[100c4 2.3e 93r]licznik
chce zmienic licznik mam ten szeroki fajne sa z a6 ale niewiem czy beda pasowały jesli ktos sie na tym zna niech odpisze z gury dzieki 

sztaniec
przy zakupie nowych warto sprawdzic czy mają to co twoje, np. termometr, czy wyświetlacz komputera pokladowego, albo sobie przelozysz ze swojego. Poza tym zegary od 100 c4, a od a6 c4 roznia sie tylko tym, ze w a6 jest brzeczyk, ktory brzeczy po zaswieceniu jakiejs kontrolki. Dla pewnosci wyciagnij swoj zrob mu zdjecie z tylu i porownaj z tym ktory chcesz kupic. Tu na forym jest gdzies ladne fotostory jak wyciagnac licznik ogolnie to 5-10min. roboty.
jest tu-
a6-c4demontarz-deski-rozdzielczej-vt2751.htm
jest tu-
a6-c4demontarz-deski-rozdzielczej-vt2751.htm
kiki2, zegar pasuje.musisz tylko ogarnac konkretnie co masz u siebie.jesli nie masz tych dodatkowych zegarow to powinienes miec kosc do podpiecia dodatkowcyh czujnikow do zegara,za zegarem czarna z dwoma lub jednym kablem.masz dwie opcje albo kupic caly zegar europa i poprostu go wsadzic lub bawic sie w implant z np angola.jesli nie masz ac i bc to dodatkowo musisz stworzyc wiazke i zmienic manetke od wycieraczek.licznik z a6 ma digital wyswietlacz przebiegu zeby kasowac inspekcje musisz pociagnac jeden kabelek do gniazda obd .ja mailem hardkor bo wlasnie dokladalem i manetke bo nie mialem ac i bc i do tego implant z angli.jak juz zamontujesz i pociagniesz kabel do gniazda angola bez klopotu przeprogramujesz na europe zeby wskazywal predkosc wlasciwie i na wyswietlaczu rowniez beda km wyswietlane i zliczane.reszta jak cos to pozniej najwazniejsza decyzja ze robisz i co robisz.wszystko jest dla ludzi i wszystko mozzna zrobic.