[A6 C5] Felgi 18 jakie ET
- dawidek174
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 111
- Rejestracja: 15 cze 2009, 12:41
- Lokalizacja: Turek
MISIEK_A6 masz racje:) na każde aluski musi być kupiec ale jeszcze troszkę poczekam aż będę mógł je założyć bo jak na razie to cały czas śnieg u mnie jest :-D i jeśli sie okaże ze naprawdę będą tarły no to sprzedaje. Chodź w głębi duszy żyje nadzieją ze może nie będą tarły hehe
A6 C6 3.0TDI--->BęDZIE:D
A6 C5 2.8Q--->BYŁO
VW PASSAT B5FL 1.9TDI--->BYŁ
A6 C4 2.5TDI--->BYŁO
VW PASSAT B4 1.9TDI---BYŁ
AUDI B4 2.0---BYŁO
VW PASSAT B2 1.6---BYŁ
A6 C5 2.8Q--->BYŁO
VW PASSAT B5FL 1.9TDI--->BYŁ
A6 C4 2.5TDI--->BYŁO
VW PASSAT B4 1.9TDI---BYŁ
AUDI B4 2.0---BYŁO
VW PASSAT B2 1.6---BYŁ
- mgruszecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 18 paź 2009, 00:51
- Lokalizacja: Sosnowiec
mgruszecki, oczywiście ze mozesz mieć takie śruby... :D Tylko są sruby specjalne do alusów i specjalne do stalówek... Więc jesli masz do alusów to standardwe ori sa tej samej długości...
Alex34, po pierwsze wogole to co Ty za opony masz na ten tył :shock: srednio mi sie widzi coś takiego...
Jeśli chodzi o profil tych opon to:
225*0,4=90mm
245*0,3=73,5mm
Wychodzi na to ze z przodu srednice koła bedziesz miał o 1,65 wieksza niz z tyłu... Dziwnie to bedzie wyglądać... Proponuje zmienić tylne oponki na 235/40/18
Alex34, po pierwsze wogole to co Ty za opony masz na ten tył :shock: srednio mi sie widzi coś takiego...
Jeśli chodzi o profil tych opon to:
225*0,4=90mm
245*0,3=73,5mm
Wychodzi na to ze z przodu srednice koła bedziesz miał o 1,65 wieksza niz z tyłu... Dziwnie to bedzie wyglądać... Proponuje zmienić tylne oponki na 235/40/18
- mgruszecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 18 paź 2009, 00:51
- Lokalizacja: Sosnowiec
Tak MISIEK_A6, mam ori alu stozkowe sruby.MISIEK_A6 pisze:mgruszecki, oczywiście ze mozesz mieć takie śruby... :D Tylko są sruby specjalne do alusów i specjalne do stalówek... Więc jesli masz do alusów to standardwe ori sa tej samej długości...
Wczoraj przymierzalem do ori alumow ktore mi leza luzem i gwint wystaje z ori gdzies okolo 1-2mm wiecej niz z MAM'ow. Przy czym sruba w ori alu wkreca sie niecale 7 obrotow (360stopni), wiec przyjmujac ze 1-zwoj gwintu to 1mm to wkreci sie powiedzmy i jeden do gora 2ch obrotow mniej. To bedzie dobrze jak zlapie na 5 pelnych obrotow????
Gdzies czytalem, ze wystarczy jak sruba sie wkreci 4ema zwojami - ale czy to nie troche bzdura?
[/b]
- dawidek174
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 111
- Rejestracja: 15 cze 2009, 12:41
- Lokalizacja: Turek
- mgruszecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 18 paź 2009, 00:51
- Lokalizacja: Sosnowiec
- dawidek174
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 111
- Rejestracja: 15 cze 2009, 12:41
- Lokalizacja: Turek
- mgruszecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 18 paź 2009, 00:51
- Lokalizacja: Sosnowiec
- dawidek174
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 111
- Rejestracja: 15 cze 2009, 12:41
- Lokalizacja: Turek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga