piatek pisze:nie jest ciężka robota tylko trosze czasu trzeba poświecić, a ze relingi są aluminiowe to można je bardzo ładnie wypolerować
demontarz:
wykręcić inbusem "4" śruby klinujące, które są od wewnętrznej strony pod zaślepkami , wyciągnąć relingi przez szarpniecie do góry i delikatnie odkleić gumy zabezpieczające.
co było mi potrzebne:
wiertarka, kółko na wiertarkę z rzepem, papiery: na słuchu na rzepy 120, 240, 360 i wodne 500, 1200, 2000 i 2500, pasta polerska (kupiłem w castoramie zieloną) i tarcza polerska z flanelki na wiertarkę.
do roboty:
zaczynamy od papieru 120, ścieramy czarna farbę tylko trzeba pamiętać żeby nie szlifować ciągle w jednym miejscu bo porobią się dołeczki (papier 120 jest dość grubo ziarnisty)
potem 240 ścieramy rysy pozostawione po 120 i 360 ścieramy ryski po 240. Już się powinno trosze świecić ale to dopiero początek teraz zaczyna się mokra robota

.
Bierzemy wiaderko wody ( może być ciepła ale nie gorąca żeby się nie poparzyć) dolewamy odrobinkę np. szamponu do mycia auta i zaczynamy od papieru 500 ścieramy ręcznie dość dokładnie i często płucząc papier żeby się nie zapchał, powtarzamy ta czynność z coraz to drobniejszymi papierami czyli 500 potem 1200, 2000 i 2500.
no i co już będzie cieszyło oczy, nabieramy na tarczkę polerska pastę wcierając ja przez kręcenie wiertarką i równo, powolnymi ruchami (wiertarka powinna mieć ponad 1200 obrotów) polerować relingi do uzyskania efektu lusterka.
opis trochę mało zrozumiały ale myślę, ze każdy sobie poradzi bo efekt końcowy jest :shock:
liczę na fotki efektu końcowego
