przy jakiej prędkości odcina wam zapłon wtrysk .dzisiaj zauważyłem że mój silnik AQD
nie ma takiej opcji i kręci do końca zegara co nie jest zbyt bezpieczne .a może coś w sterowniku było grzebane i została zdjęta ta blokada .proszę o info
[A6 C5 2.8 194KM] problem z odcięciem zapł -wtrysku
[A6 2.8 Q Avant]
Też mam taki silnik. AQD to motory montwane również w passatach 2.8 4motion. Możesz zdradzić ile wycisnąłęś z bestii? Ja jeszcze nie testowałem, mam zimowe opony i aura ciągle nie ta...Myślę że ktoś kumaty jeśli chodzi o VAGa coś ustawi aby jednak wtryski odcinał. Katalogowo Avant osiąga 236 km/h.
Regulamin: (....) Podszywanie się pod nienależne rangi jest zabronione.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
zbiera się tak samo jak b-4 2.8 174 km które miałem 5 lat.
tak że osiągi nie robią na mnie wrażenia.
do 200 ciśniesz i masz, a póżniej to już w zależności z której strony wiatr wieje .przy dobrych warunkach na budziku 250 wskoczy a faktycznie w/gps 235 ale to trzeba długo czekać.
tylko zastanawiam się dlaczego nie mam odcięcia paliwa na czerwonym polu na obrotomierzu.
można zakręcić aż wskazówka stanie pionowo do dołu .
a to jest niebezpiecznie kosztowne.
czy to tylko tak u mnie .
tobie odcina paliwo pow 6500 obr/min????
tak że osiągi nie robią na mnie wrażenia.
do 200 ciśniesz i masz, a póżniej to już w zależności z której strony wiatr wieje .przy dobrych warunkach na budziku 250 wskoczy a faktycznie w/gps 235 ale to trzeba długo czekać.
tylko zastanawiam się dlaczego nie mam odcięcia paliwa na czerwonym polu na obrotomierzu.
można zakręcić aż wskazówka stanie pionowo do dołu .
a to jest niebezpiecznie kosztowne.
czy to tylko tak u mnie .
tobie odcina paliwo pow 6500 obr/min????
[A6 2.8 Q Avant]
Nie odcina paliwa, obroty na maxa pod 7000/min na 3 - 4 biegu. Prędkość powinien odcinać specjalny układ odpowiedzialny za to własnie. Obroty nie mają tu nic do rzeczy tylko prędkość, jeśli osiągnie np 240 to odetnie paliwo i już. Sprawdź VAG iem.
Regulamin: (....) Podszywanie się pod nienależne rangi jest zabronione.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
czyli co AQD nie ma zabezpieczenia przed przekręceniem tzw. popłynięciem zaworów .
na obrotomierzu 6200 rpm to już zakres czerwony na który teoretycznie nie powinno się wchodzić .przy upalaniu łatwo go wkręcic powyżej 7500 a to już igranie z losem .może wypowiedzą się własciciele innych 2.8 czy u nich jest odcięcie paliwa i przy jakich obrotach .ewentualnie może ktoś podpowie gdzie w vagu można to sprawadzić i ustawić
na obrotomierzu 6200 rpm to już zakres czerwony na który teoretycznie nie powinno się wchodzić .przy upalaniu łatwo go wkręcic powyżej 7500 a to już igranie z losem .może wypowiedzą się własciciele innych 2.8 czy u nich jest odcięcie paliwa i przy jakich obrotach .ewentualnie może ktoś podpowie gdzie w vagu można to sprawadzić i ustawić
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga