Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.8 194KM] problem z odcięciem zapł -wtrysku

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

[A6 C5 2.8 194KM] problem z odcięciem zapł -wtrysku

Post autor: enduro7 » 14 mar 2010, 14:48

przy jakiej prędkości odcina wam zapłon wtrysk .dzisiaj zauważyłem że mój silnik AQD
nie ma takiej opcji i kręci do końca zegara co nie jest zbyt bezpieczne .a może coś w sterowniku było grzebane i została zdjęta ta blokada .proszę o info

technic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 26 gru 2009, 17:04
Lokalizacja: Lubin

[A6 2.8 Q Avant]

Post autor: technic » 14 mar 2010, 20:33

Też mam taki silnik. AQD to motory montwane również w passatach 2.8 4motion. Możesz zdradzić ile wycisnąłęś z bestii? Ja jeszcze nie testowałem, mam zimowe opony i aura ciągle nie ta...Myślę że ktoś kumaty jeśli chodzi o VAGa coś ustawi aby jednak wtryski odcinał. Katalogowo Avant osiąga 236 km/h.
Regulamin: (....) Podszywanie się pod nienależne rangi jest zabronione.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 14 mar 2010, 21:42

zbiera się tak samo jak b-4 2.8 174 km które miałem 5 lat.
tak że osiągi nie robią na mnie wrażenia.
do 200 ciśniesz i masz, a póżniej to już w zależności z której strony wiatr wieje .przy dobrych warunkach na budziku 250 wskoczy a faktycznie w/gps 235 ale to trzeba długo czekać.
tylko zastanawiam się dlaczego nie mam odcięcia paliwa na czerwonym polu na obrotomierzu.
można zakręcić aż wskazówka stanie pionowo do dołu .
a to jest niebezpiecznie kosztowne.
czy to tylko tak u mnie .
tobie odcina paliwo pow 6500 obr/min????

technic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 26 gru 2009, 17:04
Lokalizacja: Lubin

[A6 2.8 Q Avant]

Post autor: technic » 14 mar 2010, 21:52

Nie odcina paliwa, obroty na maxa pod 7000/min na 3 - 4 biegu. Prędkość powinien odcinać specjalny układ odpowiedzialny za to własnie. Obroty nie mają tu nic do rzeczy tylko prędkość, jeśli osiągnie np 240 to odetnie paliwo i już. Sprawdź VAG iem.
Regulamin: (....) Podszywanie się pod nienależne rangi jest zabronione.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 14 mar 2010, 22:11

czyli co AQD nie ma zabezpieczenia przed przekręceniem tzw. popłynięciem zaworów .
na obrotomierzu 6200 rpm to już zakres czerwony na który teoretycznie nie powinno się wchodzić .przy upalaniu łatwo go wkręcic powyżej 7500 a to już igranie z losem .może wypowiedzą się własciciele innych 2.8 czy u nich jest odcięcie paliwa i przy jakich obrotach .ewentualnie może ktoś podpowie gdzie w vagu można to sprawadzić i ustawić

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga