Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[Audi a6 c5 2.5 TDI 2003r. BDG] Wtryski i pompa w BDG

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Rembik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 26 lis 2009, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

[Audi a6 c5 2.5 TDI 2003r. BDG] Wtryski i pompa w BDG

Post autor: Rembik » 26 lut 2010, 13:34

Witam wszystkich klubowiczów.
Jestem posiadaczem audi a6 od kilku miesięcy, nie chcę nikomu podnosić ciśnienia ale naprawdę szukałem i szukałem i nie znalazłem konkretów na temat wtrysków i naprawy wady fabrycznej w BDG,bo właśnie taki silnik posiadam w mojej audioli,2003 rok z pażdziernika,163KM.
Konkretnie chodzi mi o dobór wtrysków do pompy o symbolu "J",jakie wtryski kupić do tego silnika,bo o regeneracji nawet nie myśle w przeciwieństwie do pompy bo ją mam zamiar regenerować.Znalazłem na allegro wtryski o końcówce "G" ale czytałem że to są mało wytrzymałe sprzęty,ja wiem że może was nudzić już ten temat ale pomóżcie bo jestem załamany,prawdo podobnie trafiłem na tą wadę fabryczną zasilania :cry: z góry dziękuje.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2010, 01:02 przez Rembik, łącznie zmieniany 1 raz.

Jakob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 04 cze 2009, 22:15
Lokalizacja: Wołów

Post autor: Jakob » 26 lut 2010, 17:09

Witam
Rembik pisze:Witam wszystkich,nie chcę nikomu podnosić ciśnienia ale naprawdę szukałem i szukałem i nie znalazłem konkretów na temat wtrysków i naprawy wady fabrycznej w BDG,bo właśnie taki silnik posiadam w mojej audioli,2003 rok z pażdziernika,163KM.
Konkretnie chodzi mi o dobór wtrysków do pompy o symbolu "J",jakie wtryski kupić do tego silnika,bo o regeneracji nawet nie myśle w przeciwieństwie do pompy bo ją mam zamiar regenerować.Znalazłem na allegro wtryski o końcówce "G" ale czytałem że to są mało wytrzymałe sprzęty,ja wiem że może was nudzić już ten temat ale pomóżcie bo jestem załamany,prawdo podobnie trafiłem na tą wadę fabryczną zasilania :cry: z góry dziękuje.

TEMAT WYJAÂŚNIONY TU

tu oraz NA 100 % TU - wszystko na temat. <ok>
a a i jeszcze tutaj

Pozdrawiam
Jakub
---------------------------

Rembik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 26 lis 2009, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rembik » 27 lut 2010, 01:08

dzięki za chęci,jeśli chodzi o wadę fabryczną to teraz już wiem trochę więcej ale na temat dobierania wtrysków do pompy to nic nie wiem.
Jak by ktoś był po takim zabiegu to niech opisze w skrócie jak to wygląda i jaki to koszt. :roll:

Rembik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 26 lis 2009, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rembik » 27 lut 2010, 22:17

Cześć Piotr oczywiście się nie znamy ale miałem cichą nadzieje że zaglądniesz na ten post,oczytałem się trochę na różnych tematach i widziałem że masz łeb na karku :-D .
Tak prawdę mówiąc to laikiem totalnym nie jestem ale ten problem z moim autem i ze wszystkimi autami które miałem trochę mnie przerasta dla tego,że ciągle trafiam na jakieś nie typowe problemy lub tym podobne :-( .
Oczywiście będę się starał ocenić jaki naprawdę silnik posiadam w moim aucie ale raczej na pewno jest to bdg,raczej pompa jest kombinowana bo jak go kupowałem to zauważyłem że pompa była już gdzieś robiona,miała żółte znaczenia na śrubkach,dla tego właśnie liczyłem na pomoc kogoś z klubu a żeby mnie oświecił czy ta pompa i te wtryski to jedna całość.
Piotruś postaram się jutro odwiedzić forum i dać znać co z tym moim autkiem,czy jego serce jest po trans plantacji czy nie :mrgreen: tak na prawdę to nie jest mi do śmiechu ,do jutra. :-|

[ Dodano: 2010-02-28, 12:51 ]
Witam ponownie.
Sprawdziłem silnik i wtryski jakie posiadam,jest to na pewno silnik BDG euro4 oczywiście,wtryski 059 103 469K i 059103 470H który z nich jest sterujący to niestety nie wiem a co do pompy to posiadam taką w swoim aucie 059 130 106 J.
Jeśli chodzi oto na jakiej podstawie stwierdziłem,że posiadam ową usterkę,to po prostu się oczytałem na naszym klubie i wywnioskowałem że mam właśnie to samo,ale wiem że powinienem się udać do serwisu i podłączyć się do komputera,tzn. już byłem na kompie ale u mechaniora który się zajmuje chip tuningiem i stwierdził że siedzą trzy wtryski i pompa się kończy,to są jego słowa.
Jak jest zimny to ciężko pali i po odpaleniu głośno pracuje silnik,nie ma mocy,na tyle że muszę pierw go rozgrzać żeby ruszyć z miejsca,jak już chwilę pochodzi to jest cichszy i jedzie ale wciskam pedał do końca i auto przyśpiesza jak polonez.
Jeśli chodzi o zakup czegokolwiek to spokojnie nic nie kupie przed konsultacją z Wami ;-)
Pozdrawiam Rembik.

Rembik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 26 lis 2009, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rembik » 06 mar 2010, 20:07

Nie było mnie jakiś czas,mam zamiar zakupić takiego vaga,ale myślałem o trochę droższym modelu U585 2w1 w jednym OBD2 + VAG CAN PL,i to nie dla tego że mam za dużo kasy,bo jej nie mam,ale dla tego że jak coś kupuje to dobre a słyszałem że ten model 5053 się często zawiesza i nie czyta wszystkiego itd.Jak tylko uda mi się zrobić krok do przodu z tym wszystkim to na pewno dam znać,puki co nie mogę go kupić :-( bo los mi nie sprzyja i pieniądze muszę poświęcić na inne rzeczy do następnego pozdro Rembik.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja