Cześć Piotr oczywiście się nie znamy ale miałem cichą nadzieje że zaglądniesz na ten post,oczytałem się trochę na różnych tematach i widziałem że masz łeb na karku :-D .
Tak prawdę mówiąc to laikiem totalnym nie jestem ale ten problem z moim autem i ze wszystkimi autami które miałem trochę mnie przerasta dla tego,że ciągle trafiam na jakieś nie typowe problemy lub tym podobne

.
Oczywiście będę się starał ocenić jaki naprawdę silnik posiadam w moim aucie ale raczej na pewno jest to bdg,raczej pompa jest kombinowana bo jak go kupowałem to zauważyłem że pompa była już gdzieś robiona,miała żółte znaczenia na śrubkach,dla tego właśnie liczyłem na pomoc kogoś z klubu a żeby mnie oświecił czy ta pompa i te wtryski to jedna całość.
Piotruś postaram się jutro odwiedzić forum i dać znać co z tym moim autkiem,czy jego serce jest po trans plantacji czy nie :mrgreen: tak na prawdę to nie jest mi do śmiechu ,do jutra.
[ Dodano: 2010-02-28, 12:51 ]
Witam ponownie.
Sprawdziłem silnik i wtryski jakie posiadam,jest to na pewno silnik BDG euro4 oczywiście,wtryski 059 103 469K i 059103 470H który z nich jest sterujący to niestety nie wiem a co do pompy to posiadam taką w swoim aucie 059 130 106 J.
Jeśli chodzi oto na jakiej podstawie stwierdziłem,że posiadam ową usterkę,to po prostu się oczytałem na naszym klubie i wywnioskowałem że mam właśnie to samo,ale wiem że powinienem się udać do serwisu i podłączyć się do komputera,tzn. już byłem na kompie ale u mechaniora który się zajmuje chip tuningiem i stwierdził że siedzą trzy wtryski i pompa się kończy,to są jego słowa.
Jak jest zimny to ciężko pali i po odpaleniu głośno pracuje silnik,nie ma mocy,na tyle że muszę pierw go rozgrzać żeby ruszyć z miejsca,jak już chwilę pochodzi to jest cichszy i jedzie ale wciskam pedał do końca i auto przyśpiesza jak polonez.
Jeśli chodzi o zakup czegokolwiek to spokojnie nic nie kupie przed konsultacją z Wami
Pozdrawiam Rembik.