[A6 C5 2.5] ucieka płyn chłodniczy
[A6 C5 2.5] ucieka płyn chłodniczy
tak jak w temacie tylko ze nie mam zadnych sladow pod spodem zadnej kaluzy silnik ma olej czysty a co 2 - 3 dzien dolewam caly zbiornik
co to moze byc :?: :?:
przedewszyskim gdzie ucieka :?: :shock:
co to moze byc :?: :?:
przedewszyskim gdzie ucieka :?: :shock:
Ostatnio zmieniony 09 sie 2008, 22:50 przez DonVip, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:00
- Lokalizacja: Szczecin
troche nie bardzo wiem gdzie to jestTomek-Szczecin pisze:Witam, sprawdz - po prwej stronie kadłuba jest króciec do wypuszczania płynu chłodzącego. jego wspornik jest skrecony śrubami łączącymi miski olejowe i docskany do kadłuba śrubami od podpory silnika. Tam często występuje tzw. pocenie się płynu i jego powolny ubytek.
Pozdr.
a znowusz ubytek jest spory bo jak pisalem co 2 dni dolewam caly zbiornik
[ Dodano: 2008-07-18, 01:04 ]
tylko mi ucieka ale plam duzych nie zostawia a wsumie po takim ubytku co ja mam to powinna byc kaluza pod autem czy nie :?: :?:Huan pisze:U mnie to byla pompa wody...plastykowe kolo podajace wode peklo i woda uciekla na amen...
no to trza sie klasc pod auto i zobaczyc :-D :-D
[ Dodano: 2008-08-09, 12:33 ]
jednak chyba to bedzie uszczelka glowicy
juz nie mialem zadnego pomyslu skad to cieknie umowilem sie z mechanikiem zeby zobaczyl i wten dzien co sie umowilem to sie stalo...
jechalem sobie i podjechalem do skrzyzowania ktore bylo pod gorke czekalem az auto przejedzie i moja kolej
ja noga ze sprzegla i zgasl (pomyslalem ze stal na gorce i malo wachy ale rezerwa sie jeszcze nie palila) no to ze wzgledu ze byl na gorce a ja sam to na jedynke i na rozruszniku odjechalem na pobocze i krece zeby odpalic to obroty skakaly od 0 do 700 i nie mogl sie wkrecic a za mna chmura bialego z domieszka szarego dymu i koniec juz nie odpalil
sprawdzalem olej zadnych sladow mieszania sie z plynem a w zbiorniku z plynem zadnych sladow mieszania sie z olejem wiec tak dokonca nie wiem czy to uszczelka wydaje mi sie ze tak na 78%
teraz szukam w 3city dobrego goscia ktory robi V6 albo przynajmniej zdiagnozuje bo moj mechanik powiedzial ze sie nie podejmie
ogolnie to na dzien dzisiejszy zalamka auto stoi i nawet nie mam komu go przekazac
[ Dodano: 2008-08-09, 12:33 ]
jednak chyba to bedzie uszczelka glowicy


jechalem sobie i podjechalem do skrzyzowania ktore bylo pod gorke czekalem az auto przejedzie i moja kolej
ja noga ze sprzegla i zgasl (pomyslalem ze stal na gorce i malo wachy ale rezerwa sie jeszcze nie palila) no to ze wzgledu ze byl na gorce a ja sam to na jedynke i na rozruszniku odjechalem na pobocze i krece zeby odpalic to obroty skakaly od 0 do 700 i nie mogl sie wkrecic a za mna chmura bialego z domieszka szarego dymu i koniec juz nie odpalil

teraz szukam w 3city dobrego goscia ktory robi V6 albo przynajmniej zdiagnozuje bo moj mechanik powiedzial ze sie nie podejmie

ogolnie to na dzien dzisiejszy zalamka auto stoi i nawet nie mam komu go przekazac

- kylo99
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 991
- Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
- Imię: Adam
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
- Kontakt:
sprobuj wypompowac cala zawartosc zbiornika paliwa kupic diesla kilka litrow najlepiej shell v-power i wlej i krec az zaskoczy mozliwe ze paliwo do dupy jesli bialy z szaro-czarnym dymen,ja mialem to samo po zatankowaniu benzyny do mego 1.9.
czasem jest tez tak jak ktos ci wsypie cukru do baku ---tak słyszalem.
czasem jest tez tak jak ktos ci wsypie cukru do baku ---tak słyszalem.
Napewno masz uszczelke uszkodzona. Mam podobny problem,z tym ze mi az tyle plynu nie ubywa i odpala normalnie. Dodatkowo moj silnik klekocze. W przyszlym tygodnu dopiero go odstawiam bo kolejka do mechanika i wtedy bede wszystko wiedzial. Plyn wywalalo mi w czasie jazdy. Uszczelka jest uszkodzona,rosnie cisnienie w ukladzie chlodzenia i wywala plyn ÂŁatwo to mozna sprawdzic - slyszalem ze waz od ukladu chlodzenia nie moze byc sztywny. Jesli jest to dostaje sie cisnienie z tloka, wiec uszczelka jest uszkodzona.
jednak pompa wody ciekla tutaj jest wszystko opisane
A masz jakis pomysl porade jak to uszczelnic? Bo ja tak wlasnie mamTomek-Szczecin pisze:Witam, sprawdz - po prwej stronie kadłuba jest króciec do wypuszczania płynu chłodzącego. jego wspornik jest skrecony śrubami łączącymi miski olejowe i docskany do kadłuba śrubami od podpory silnika. Tam często występuje tzw. pocenie się płynu i jego powolny ubytek.
Pozdr.
Przewaga dzięki technologi