[C4 2.6] zawieszenie gwintowane do C4
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 191
- Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
- Lokalizacja: Siemianowice Sląskie
[C4 2.6] zawieszenie gwintowane do C4
mozna gdzies takie zawieszenie w ogole dostac? rozgladalem sie na allegro i nic nie widac...
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
tu kiedyś mieli
http://www.hpt.pl/index.php?option=com_ ... e&Itemid=1
aktualnie nie ma ale zadzwonić można i się zapytać
tylko cena była zaporowa ok 3500 do C5 mieli po 1300 i 3000 rożnych firm
ogólnie to problem cokolwiek znaleźć do C4
http://www.hpt.pl/index.php?option=com_ ... e&Itemid=1
aktualnie nie ma ale zadzwonić można i się zapytać
tylko cena była zaporowa ok 3500 do C5 mieli po 1300 i 3000 rożnych firm
ogólnie to problem cokolwiek znaleźć do C4
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 191
- Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
- Lokalizacja: Siemianowice Sląskie
cena poraza :mrgreen:
chcialem swoja obnizyc ale delikatnie zeby nie stracic na komforcie za bardzo i zeby nie miec problemu ze wjazdem pod niektore podjazdy
moze znasz jakis sposob jak obnizyc troche zawieszenie zeby to w miare wygladalo a zeby bylo to bezpieczne i dobrze zrobione?
chcialem swoja obnizyc ale delikatnie zeby nie stracic na komforcie za bardzo i zeby nie miec problemu ze wjazdem pod niektore podjazdy
moze znasz jakis sposob jak obnizyc troche zawieszenie zeby to w miare wygladalo a zeby bylo to bezpieczne i dobrze zrobione?
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 191
- Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
- Lokalizacja: Siemianowice Sląskie
dostalem info
supersport przod 35-65mm tyl staly 40mm - 2530zł/kmpl to najlepsza oferta w tej chwili
[ Dodano: 2010-03-03, 16:35 ]
kurcze zastanawiam sie bo jedyne co mnie do obnizania ciagnie to wyglad i to ze bede musial u mnie robic zawieszenie chociaz jeszcze nie wiem co konkretnie ale jakby amory byly do wymiany to bym mogl pomyslec nad tym
zalezy mi zeby auto minimalnie siadlo ale zeby komfort nie spadł
supersport przod 35-65mm tyl staly 40mm - 2530zł/kmpl to najlepsza oferta w tej chwili
[ Dodano: 2010-03-03, 16:35 ]
kurcze zastanawiam sie bo jedyne co mnie do obnizania ciagnie to wyglad i to ze bede musial u mnie robic zawieszenie chociaz jeszcze nie wiem co konkretnie ale jakby amory byly do wymiany to bym mogl pomyslec nad tym
zalezy mi zeby auto minimalnie siadlo ale zeby komfort nie spadł
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
zerknij tutaj: http://www.venom24.pl/audi-a6-c4-c-2119_2124_2133.html
może to nie gwint ale miałem zawieszenie tej firmy z mocniejszym obniżeniem w poprzednim aucie i dwa lata bez zarzutu, teraz jeździ następny właściciel i też nic się nie dzieje.
może to nie gwint ale miałem zawieszenie tej firmy z mocniejszym obniżeniem w poprzednim aucie i dwa lata bez zarzutu, teraz jeździ następny właściciel i też nic się nie dzieje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 191
- Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
- Lokalizacja: Siemianowice Sląskie
jedyny problem jest w tym ze nie wiem jak bedzie sie tym autem jezdzilo, mialem kiedys polowke obnizoną i sie nie za ciekawie tym latało.. a co myslicie o wymianie samych sprezyn? i zostawieniu amorow oryginalów?
a moze nawet jak bede mial amory do wymiany to wymienie na amory oryginal + sprezyny jakies obnizone ale najmniej jak to jest mozliwe, macie zdjecie c4 po obnizeniu 40 mm??
[ Dodano: 2010-03-04, 02:38 ]
np
http://moto.allegro.pl/item943001935_ja ... avant.html
a moze nawet jak bede mial amory do wymiany to wymienie na amory oryginal + sprezyny jakies obnizone ale najmniej jak to jest mozliwe, macie zdjecie c4 po obnizeniu 40 mm??
[ Dodano: 2010-03-04, 02:38 ]
np
http://moto.allegro.pl/item943001935_ja ... avant.html
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 191
- Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
- Lokalizacja: Siemianowice Sląskie
No koledzy to jestem blizej niz dalej..
Bede jednak remontowal to zawieszenie i sprezyny wkladam sportowe tylko teraz pytanie takie...
Jakie sprezyny polecacie?? jakie amory co jeszcze w zawieszeniu warto sprawdzic i wymienic, jak sie dowiedziec czy moje amory wymagaja wymiany? na przegladzie wyszlo spoko ale to raczej nie jest 100 % obiektywne
Bede jednak remontowal to zawieszenie i sprezyny wkladam sportowe tylko teraz pytanie takie...
Jakie sprezyny polecacie?? jakie amory co jeszcze w zawieszeniu warto sprawdzic i wymienic, jak sie dowiedziec czy moje amory wymagaja wymiany? na przegladzie wyszlo spoko ale to raczej nie jest 100 % obiektywne
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
Jeżeli już chcesz obniżać to polecam Eibach pro-kit
krótki opis:
EIBACH Pro-Kit to zestaw sportowych sprężyn zawieszenia które mogą być zastosowane w połączeniu z oryginalnymi amortyzatorami jak również innymi amortyzatorami dostępnymi na rynku a w szczególności z EIBACH Pro-Damper. Sportowy charakter sprężyn ujawnia się przy szybkich zmianach kierunku jazdy a także przy wchodzeniu w zakręty z dużą prędkością.
Oparte na doświadczeniach sportowych i poparte setkami testów, sprężyny są zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami jazdy dynamicznej. Zestawy Pro-Kit to optymalne połączenie sportowego wyglądu, zwiększonego bezpieczeństwa i lepszych osiągów przy jednoczesnym zwiększeniu przyjemności z jazdy.
Zalety produktu:
- uzyskanie sportowego wygląd poprzez obniżenie samochodu do 40 mm
- progresywna charakterystyka zawieszenia powodująca wzrost sztywności wraz z ugięciem sprężyn
- zachowanie komfortu w normalnych warunkach drogowych i sportowo-progresywna charakterystyka przy bardziej dynamicznej jeździe
- zwiększenie bezpieczeństwa jazdy
- redukcja „przechyłu” samochodu na zakrętach, oraz przy nagłym przyspieszaniu i hamowaniu
- ochrona antykorozyjna wysokiej klasy
- jakość potwierdzona badaniami TUV, oraz certyfikatami zgodnymi z ISO/TS 16949
Mam takie obecnie. Auto jest jak przyklejone i świetnie się prowadzi.
Niestety o komforcie nie mam mowy :-P
Ja rezygnuję i będę swoje sprzedawał bo potrzebuję więcej komfortu. :-D tzn narzeczona potrzebuje :mrgreen:
krótki opis:
EIBACH Pro-Kit to zestaw sportowych sprężyn zawieszenia które mogą być zastosowane w połączeniu z oryginalnymi amortyzatorami jak również innymi amortyzatorami dostępnymi na rynku a w szczególności z EIBACH Pro-Damper. Sportowy charakter sprężyn ujawnia się przy szybkich zmianach kierunku jazdy a także przy wchodzeniu w zakręty z dużą prędkością.
Oparte na doświadczeniach sportowych i poparte setkami testów, sprężyny są zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami jazdy dynamicznej. Zestawy Pro-Kit to optymalne połączenie sportowego wyglądu, zwiększonego bezpieczeństwa i lepszych osiągów przy jednoczesnym zwiększeniu przyjemności z jazdy.
Zalety produktu:
- uzyskanie sportowego wygląd poprzez obniżenie samochodu do 40 mm
- progresywna charakterystyka zawieszenia powodująca wzrost sztywności wraz z ugięciem sprężyn
- zachowanie komfortu w normalnych warunkach drogowych i sportowo-progresywna charakterystyka przy bardziej dynamicznej jeździe
- zwiększenie bezpieczeństwa jazdy
- redukcja „przechyłu” samochodu na zakrętach, oraz przy nagłym przyspieszaniu i hamowaniu
- ochrona antykorozyjna wysokiej klasy
- jakość potwierdzona badaniami TUV, oraz certyfikatami zgodnymi z ISO/TS 16949
Mam takie obecnie. Auto jest jak przyklejone i świetnie się prowadzi.
Niestety o komforcie nie mam mowy :-P
Ja rezygnuję i będę swoje sprzedawał bo potrzebuję więcej komfortu. :-D tzn narzeczona potrzebuje :mrgreen:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 191
- Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
- Lokalizacja: Siemianowice Sląskie
nie zalezy mi na jakis super warunkach jezdnych i twardosci, z tego co wyczytalem zeby uzyskac taki efekt jakiego oczekuje najlepiej bedzie kupic sprezyny progresywne - 35 / 40 mm
Czytalem o firmie Jamex i duzo osob wypowiadalo sie ok
Jest jeszcze firma FK w podobnej cenie ale o tej firmie mniejw necie jest a najczesciej montuja to ludzie do seicento i tym podobne
jakie amorki najlepiej mu zalozyc i co by tam wymagalo jeszcze wymiany jak juz sie zabiore za zawieche
Zeby wszystko grało cycuś:)
P.S u was w autach tez tak plastiki slychac jak trzeszcza?? bo mnie to zaczelo wkurzac i nie wiem co z tym robic
[ Dodano: 2010-03-05, 12:58 ]
Ja bym mu chyba zapodał
Jamexa + amorki KAYABA, co wy na to?
Czytalem o firmie Jamex i duzo osob wypowiadalo sie ok
Jest jeszcze firma FK w podobnej cenie ale o tej firmie mniejw necie jest a najczesciej montuja to ludzie do seicento i tym podobne
jakie amorki najlepiej mu zalozyc i co by tam wymagalo jeszcze wymiany jak juz sie zabiore za zawieche
Zeby wszystko grało cycuś:)
P.S u was w autach tez tak plastiki slychac jak trzeszcza?? bo mnie to zaczelo wkurzac i nie wiem co z tym robic
[ Dodano: 2010-03-05, 12:58 ]
Ja bym mu chyba zapodał
Jamexa + amorki KAYABA, co wy na to?
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
mciro74, te akurat co podałeś to jest do C5 97-01
MTS jest jedną z najtańszych firm ogólnie to sprężynki są bardzo twarde
tu jest do 100 C4
http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 13732.html
http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 13733.html
A6 C4
http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 13734.html
http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 13735.html
MTS jest jedną z najtańszych firm ogólnie to sprężynki są bardzo twarde
tu jest do 100 C4
http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 13732.html
http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 13733.html
A6 C4
http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 13734.html
http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 13735.html
- zbys20
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 209
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 18:45
- Lokalizacja: leżajsk/wuustwezel BE
Jamex- nie kupuj tego ja mam takie założone i jest to jedno wielkie nieporozumienie auto jest baaardzo miękkie dobija co trochę a plastiki dopiero teraz trzeszczą
może to tylko u mnie tak bo mam dociążony przód bo mam webasto które też swoje wazy, ale mimo wszystko dołóż trochę i kup coś lepszego np eibach
dodam że mam założone nowe amorki kayaby
może to tylko u mnie tak bo mam dociążony przód bo mam webasto które też swoje wazy, ale mimo wszystko dołóż trochę i kup coś lepszego np eibach
dodam że mam założone nowe amorki kayaby
będzie: S6 C4