Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 2.6] zawieszenie gwintowane do C4

Zawieszenie
MotoRider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

[C4 2.6] zawieszenie gwintowane do C4

Post autor: MotoRider » 27 lut 2010, 14:43

mozna gdzies takie zawieszenie w ogole dostac? rozgladalem sie na allegro i nic nie widac...
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 28 lut 2010, 08:46

tu kiedyś mieli
http://www.hpt.pl/index.php?option=com_ ... e&Itemid=1
aktualnie nie ma ale zadzwonić można i się zapytać
tylko cena była zaporowa ok 3500 do C5 mieli po 1300 i 3000 rożnych firm
ogólnie to problem cokolwiek znaleźć do C4

MotoRider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Post autor: MotoRider » 01 mar 2010, 16:34

cena poraza :mrgreen:

chcialem swoja obnizyc ale delikatnie zeby nie stracic na komforcie za bardzo i zeby nie miec problemu ze wjazdem pod niektore podjazdy

moze znasz jakis sposob jak obnizyc troche zawieszenie zeby to w miare wygladalo a zeby bylo to bezpieczne i dobrze zrobione?
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 02 mar 2010, 23:29

a dzwoniłeś do niech może mają z tej tańszej firmy

MotoRider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Post autor: MotoRider » 03 mar 2010, 16:31

dostalem info

supersport przod 35-65mm tyl staly 40mm - 2530zł/kmpl to najlepsza oferta w tej chwili

[ Dodano: 2010-03-03, 16:35 ]
kurcze zastanawiam sie bo jedyne co mnie do obnizania ciagnie to wyglad i to ze bede musial u mnie robic zawieszenie chociaz jeszcze nie wiem co konkretnie ale jakby amory byly do wymiany to bym mogl pomyslec nad tym

zalezy mi zeby auto minimalnie siadlo ale zeby komfort nie spadł
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie

Awatar użytkownika
Koolas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 06 lis 2009, 19:08
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » 03 mar 2010, 20:20

zerknij tutaj: http://www.venom24.pl/audi-a6-c4-c-2119_2124_2133.html
może to nie gwint ale miałem zawieszenie tej firmy z mocniejszym obniżeniem w poprzednim aucie i dwa lata bez zarzutu, teraz jeździ następny właściciel i też nic się nie dzieje.

MotoRider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Post autor: MotoRider » 04 mar 2010, 02:33

jedyny problem jest w tym ze nie wiem jak bedzie sie tym autem jezdzilo, mialem kiedys polowke obnizoną i sie nie za ciekawie tym latało.. a co myslicie o wymianie samych sprezyn? i zostawieniu amorow oryginalów?

a moze nawet jak bede mial amory do wymiany to wymienie na amory oryginal + sprezyny jakies obnizone ale najmniej jak to jest mozliwe, macie zdjecie c4 po obnizeniu 40 mm??

[ Dodano: 2010-03-04, 02:38 ]
np
http://moto.allegro.pl/item943001935_ja ... avant.html
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie

Awatar użytkownika
Koolas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 06 lis 2009, 19:08
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » 04 mar 2010, 07:37

przy obniżeniu -40 można zastosować seryjne amory (zwykłe) do większego obniżenia trzeba już niestety amorki o krótszym skoku. jeśli zależy Ci na zachowaniu komfortu to nie polecam więcej niż -40mm zresztą i tak cholernie ciężko dostać coś więcej
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

MotoRider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Post autor: MotoRider » 04 mar 2010, 15:34

No koledzy to jestem blizej niz dalej..

Bede jednak remontowal to zawieszenie i sprezyny wkladam sportowe tylko teraz pytanie takie...


Jakie sprezyny polecacie?? jakie amory co jeszcze w zawieszeniu warto sprawdzic i wymienic, jak sie dowiedziec czy moje amory wymagaja wymiany? na przegladzie wyszlo spoko ale to raczej nie jest 100 % obiektywne
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie

robertukf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 31 lip 2009, 14:54
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: robertukf » 04 mar 2010, 21:12

Jeżeli już chcesz obniżać to polecam Eibach pro-kit

krótki opis:

EIBACH Pro-Kit to zestaw sportowych sprężyn zawieszenia które mogą być zastosowane w połączeniu z oryginalnymi amortyzatorami jak również innymi amortyzatorami dostępnymi na rynku a w szczególności z EIBACH Pro-Damper. Sportowy charakter sprężyn ujawnia się przy szybkich zmianach kierunku jazdy a także przy wchodzeniu w zakręty z dużą prędkością.

Oparte na doświadczeniach sportowych i poparte setkami testów, sprężyny są zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami jazdy dynamicznej. Zestawy Pro-Kit to optymalne połączenie sportowego wyglądu, zwiększonego bezpieczeństwa i lepszych osiągów przy jednoczesnym zwiększeniu przyjemności z jazdy.

Zalety produktu:
- uzyskanie sportowego wygląd poprzez obniżenie samochodu do 40 mm
- progresywna charakterystyka zawieszenia powodująca wzrost sztywności wraz z ugięciem sprężyn
- zachowanie komfortu w normalnych warunkach drogowych i sportowo-progresywna charakterystyka przy bardziej dynamicznej jeździe
- zwiększenie bezpieczeństwa jazdy
- redukcja „przechyłu” samochodu na zakrętach, oraz przy nagłym przyspieszaniu i hamowaniu
- ochrona antykorozyjna wysokiej klasy
- jakość potwierdzona badaniami TUV, oraz certyfikatami zgodnymi z ISO/TS 16949



Mam takie obecnie. Auto jest jak przyklejone i świetnie się prowadzi.

Niestety o komforcie nie mam mowy :-P

Ja rezygnuję i będę swoje sprzedawał bo potrzebuję więcej komfortu. :-D tzn narzeczona potrzebuje :mrgreen:

MotoRider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Post autor: MotoRider » 05 mar 2010, 12:50

nie zalezy mi na jakis super warunkach jezdnych i twardosci, z tego co wyczytalem zeby uzyskac taki efekt jakiego oczekuje najlepiej bedzie kupic sprezyny progresywne - 35 / 40 mm

Czytalem o firmie Jamex i duzo osob wypowiadalo sie ok
Jest jeszcze firma FK w podobnej cenie ale o tej firmie mniejw necie jest a najczesciej montuja to ludzie do seicento i tym podobne

jakie amorki najlepiej mu zalozyc i co by tam wymagalo jeszcze wymiany jak juz sie zabiore za zawieche


Zeby wszystko grało cycuś:)

P.S u was w autach tez tak plastiki slychac jak trzeszcza?? bo mnie to zaczelo wkurzac i nie wiem co z tym robic

[ Dodano: 2010-03-05, 12:58 ]
Ja bym mu chyba zapodał

Jamexa + amorki KAYABA, co wy na to?
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie

Awatar użytkownika
mciro74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 22 cze 2010, 13:05
Lokalizacja: Esbjerg-Dania

Post autor: mciro74 » 10 lip 2010, 00:05

tu taj zobacz zawieszenie gwintowane

http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 13199.html

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 10 lip 2010, 07:16

mciro74, te akurat co podałeś to jest do C5 97-01

MTS jest jedną z najtańszych firm ogólnie to sprężynki są bardzo twarde
tu jest do 100 C4
http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 13732.html
http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 13733.html
A6 C4
http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 13734.html
http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 13735.html

MotoRider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Post autor: MotoRider » 10 lip 2010, 08:59

syper wiec predzej ta firme polecasz?? teraz kolejny dylemat 35 czy 40 ?:D:D ty ile masz u siebie?
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie

Awatar użytkownika
zbys20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 209
Rejestracja: 11 wrz 2008, 18:45
Lokalizacja: leżajsk/wuustwezel BE

Post autor: zbys20 » 10 lip 2010, 09:25

Jamex- nie kupuj tego ja mam takie założone i jest to jedno wielkie nieporozumienie auto jest baaardzo miękkie dobija co trochę a plastiki dopiero teraz trzeszczą :-/
może to tylko u mnie tak bo mam dociążony przód bo mam webasto które też swoje wazy, ale mimo wszystko dołóż trochę i kup coś lepszego np eibach
dodam że mam założone nowe amorki kayaby
będzie: S6 C4

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl