Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL V6] uszczelka pod pokrywe zaworów

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 02 mar 2010, 14:08

stasiuszef pisze: Na Twoim miejscu nie poprawiałbym fabryki.Chyba nie chcesz pewnego pięknego dnia przy dużej p0rędkości przekonać się że masz hamulec twardy jak kamień?? :-/
Coś w tym jest :) oba tory (króćce) ezektora mają róźną średnice i kojarząc fizykę :mrgreen: nie jest to przypadek :)
stasiuszef pisze:Ja za ezektor płaciłem 90 zł, w ASO Audi, ale to było jakiś czas temu!Odmy muszą być bezwzględnie czyste i drożne.W ezektorze najczęściej awarii i zapchaniu ilega ten boczny króciec, ponieważ właśnie nim zasysane jest powietrze (zużyte) z odm.Jak odma jest w szlamie to ten króciec również.
yogibear1 pisze:jak olej wywala to podstawa eżektor wsprawdzic,dokładnie nowy kosztuje ok 90-100zł.oryginał.mnie tez olej brał jak głupi.odmy wyczsciłem ,eżektor zmieniony.finał taki ze mam teraz spokoj.nie robic zadnej pornografii nie poprawiac fabryki. :!:
No właśnie, dzwoniłem przed chwilą do ASO Audi w Poznaniu i też zawołali 95zł. W takim razie lecę do ASO VW i zamówię to za 100zł :mrgreen:
stasiuszef pisze:Ostatnio czyściłem i ciężko było to do stanu pierwotnego doprowadzić
Próbowaliśmy to wyczyścić benzyną, kompresorem, w końcu czymś pokroju WD40 ;) I nic, dalej zatkane :)

Najbardziej mnie drażni silikon pod pokrywach no i troche się poci z przodu silnka (jeszcze nei określiłem gdzie) - pewnie przez brak myślenia o którym wcześniej pisałem... :roll:

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 02 mar 2010, 15:03

odrobine silikonu tu musisz włozyc tam gdzie uszczelki sa zakamarkach bo guma ci nie dojdzie.nie przesadzac z silikonem.odrobine.ale itak sie bedzie pocił bo to v-ka <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 02 mar 2010, 18:59

yogibear1, hmm... to co one, od nowości się pocą? :roll:

BTW - Ezektor zamówiony :)

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 02 mar 2010, 19:42

jezdzisz jezdzisz ikiedys musi sie zapchać,ja jak wyjałem swoj stary to probowałem przepchac z ciekawosci,ale tamten zaworek zwrotny padł.niektorzy mowia zeby filtr wstawic ,i wtedy zobaczysz jak to sie brudzi,po jams czasie filtr wyjmujesz i myjesz,zakładasz i od nowa.ale podobno to działa.wszystko z czasem sie psuje. <ok> <piwo>

[ Dodano: 2010-03-02, 19:46 ]
odnosnie uszczelek ,wydaje mi sie ze poczatku to nie,jak wszystko nowe,ale po pewnym czasie poddaja sie,przeciez temperatura oddziaływuje,pokrywa zaworow moze sie odkształcac,eksploatacja,ato ze delikatnie sie poci,to nic,mnie sie lało.co najlepsze pod kolektorem ssacym miałem jezioro z oleju.ehehehwywalało mi najbardziej od gory na pokrywie od kierowcy.jaki masz przebieg bo imozna tez uszczelki wymienic,ale to juz twoja decyzja. :lol: :mrgreen: :lol:

[ Dodano: 2010-03-02, 19:48 ]
przy wymianie uszczelek daje sie odrobine siliconu,ale nie na całosc,tylko ma rogach i zakamarkach.

[ Dodano: 2010-03-02, 19:57 ]
ezektor

[ Dodano: 2010-03-02, 19:58 ]
od gory krociec był zabity,to jest powod wywalania oleju. <ok>
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 02 mar 2010, 20:06

yogibear1 pisze:niektorzy mowia zeby filtr wstawic
Ojciec właśnie zaproponował, żeby tam filterek wsadzić - pomyślimy :)
yogibear1 pisze:odnosnie uszczelek ,wydaje mi sie ze poczatku to nie,jak wszystko nowe,ale po pewnym czasie poddaja sie,przeciez temperatura oddziaływuje,pokrywa zaworow moze sie odkształcac,eksploatacja,ato ze delikatnie sie poci,to nic
Nie no wiadomo, jak chce się pocić to niech się poci, byle tylko sie nie lało. Ja wokół wtryskiwaczy mam też już nieco bardziej mokro, a nie lubię takiego stanu rzeczy ;-)
yogibear1 pisze:przy wymianie uszczelek daje sie odrobine siliconu,ale nie na całosc,tylko ma rogach i zakamarkach.
Wiesz co - mnie to śmierdzi druciarstwem ;-) Dla mnie uszczelka jest po to, żeby nie trzeba było lać silikonu. Jak oddawałem Mercedesa do robienia uszczelki pod głowicą, to niestety też trafiłem na takich fachmanów co walili silikonem gdzie się dało (dobrze, że poszczędzili sobie silikonować uszczelki pod głowicą... ). No i oczywiście pod pokrywę też nawalili silikonu co nei miara, wokół przejść na świeczki (takie o-ringi). Jak miałem okazję poprawiać po nich inne rzeczy to zerwałem cały silkon składając silnik i założyłem stare uszczelki, póki co. I wiesz co? Te stare uszczelki bez silkonu bez problemu trzymają szczelność :)

Jak ktoś wcześniej pisał "nie próbuj poprawiać fabryki" <ok> Dlatego przy najbliższej okazji i chęci ;-) ściągne pokrywki i założe nowe uszczelki, bez silkonu :evil:
yogibear1 pisze:jaki masz przebieg
A kto go wie :-P Na zegarach 210 tys.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 02 mar 2010, 20:57

zrozum ze odrobinke daje sie np tam z tyłu od kierowcyprzy scianie grodziowej,nawet jak ja wymieniałem był stary silikon ,nawet w serwisie to powiedzieli.

[ Dodano: 2010-03-02, 21:02 ]
zauwazyłes moze jak wyglada uszczelka pod klawiature?otwory na sruby tak?a nie zauwazyłes cos takiego jakby romb,ktory musisz wpakowac rowno.nie ma mocy zeby ci wszystko docisneło,musisz doałownie lepek od zapałki taka ilosc,nie walic tubkami,na płaskiej powierzchni pokrywe na fest dokrecisz ale tych zakamarkow nie.poto jest ten silikon 9szczeliwo) :!:

[ Dodano: 2010-03-02, 21:04 ]
zauwazyłes moze jak wyglada uszczelka pod klawiature?otwory na sruby tak?a nie zauwazyłes cos takiego jakby romb,ktory musisz wpakowac rowno.nie ma mocy zeby ci wszystko docisneło,musisz doałownie lepek od zapałki taka ilosc,nie walic tubkami,na płaskiej powierzchni pokrywe na fest dokrecisz ale tych zakamarkow nie.poto jest ten silikon 9szczeliwo) :!:

[ Dodano: 2010-03-02, 21:14 ]
jak pod glowica to pirdoły

sa znich ale pod klawiatura mozna
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 03 mar 2010, 07:45

Tak, to prawda, że silikon należy dać w narożniki i to nie jest druciarstwo, tylko fabryka tak każe <ok>

Obrazek
Pozdrawiam,
Krisker

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 03 mar 2010, 11:34

w gore kriskera <piwo> oczywiscie bo nigdy sie tam nie docisnie,tylko konkretne szczeliwo nie silikon do okien <piwo> hehehhe
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 03 mar 2010, 12:37

OK, rozumiem. Zwracam honor Yogi! :)

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 03 mar 2010, 14:24

zwracam honor swoja droga,ale do sklepu tez mozesz skoczyc,piwko sie przyda prawda krisker? <piwo> <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
okony
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 29 paź 2008, 23:35
Lokalizacja: Poznań

Post autor: okony » 03 mar 2010, 23:44

Podepne sie do tematu,tez mi wywala olej,generalnie nie wiem gdzie bo sie nie znam i nie szukalem a ze nie mam zaufanego fachowca od tego silnika wiec sie nie spiesze.Zrobilem test z kartka i z papierosem i nic.Nie zaciaga nie wydmuchuje,ale jak mam czarno na bialym cala robote pokazana na zdjeciach postanowilem wyjac ten caly ezektor.Oczywiscie 1 kruciec zapchany na amen.Odma z kazdej strony zawalona na maksa syfem.Jutro odbieram ten trojnik z serwisu i go wymienie.Wrzuce zdjecia moze komus sie przyda.Mam jeszcze 1 pytanko zauwazylem u siebie puste 2 miejsca na jakies sruby(dokladnie pod ezektorem na foto ponizej),co tam powinno byc przykrecone?Na zdjeciu to sa te 2 czerwone sruby u mnie ich nie ma sa tylko puste otwory...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 04 mar 2010, 14:41

yogibear1 pisze:zwracam honor swoja droga,ale do sklepu tez mozesz skoczyc,piwko sie przyda prawda krisker?
:diabel:

Dzisiaj przychodzę do domku a tata mnie wita i mówi, że ezektor założony, odmy nie wyczyszczone, ale założył filterek przed ezektorem <ok>

Poza tym na sucho (dmuchając) sprawdziłem działanie ezektora i zawór zwrotny jest tylko tam gdzie podłącza się wspome hamulców. "Króciec" odpowietrzania działa w obydwie strony. Chodzi pewnie tylko i wyłącznie o to, żeby syf nie dostawał się z silnika do wspomagania hamulców, co mogłoby zaszkodzić jemu samemu :)

mamar6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 172
Rejestracja: 27 lip 2009, 14:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: mamar6 » 05 mar 2010, 05:03

witam
podpinam sie pod temat.
kilka tygodni temu czyściłem odmy bo byly zawalone syfem ale jeszcze nie wymieniłem ezektora bo wciąż czekam na niego i nowe odmy...
Ale mam inny problem,bo dzisiaj pod korkiem oleju zauważyłem ten sam syf co był w odmach,co robić?czy to czymś grozi?
Zamowiłem też nowe uszczelki pod pokrywy zaworów,ale zastanawiam się czy warto ruszać to przed wymianą ezektora i odm,bo to może przez to jest mokro?
pozdrawiam

tomciar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 31 sty 2009, 17:14
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: tomciar » 05 mar 2010, 09:06

mamar6 pisze:Ale mam inny problem,bo dzisiaj pod korkiem oleju zauważyłem ten sam syf co był w odmach,co robić?czy to czymś grozi?
Niczym, jeżeli nie ubywa Ci płynu chłodzącego to nie ruszaj, normalna rzecz przy niskich temperaturach i krótkich przebiegach.
Zamowiłem też nowe uszczelki pod pokrywy zaworów,ale zastanawiam się czy warto ruszać to przed wymianą ezektora i odm,bo to może przez to jest mokro?
Też zamówiłem uszczelki i teraz leżą, po po wymianie odmy wszelkie wycieki ustąpiły. No nic, kiedyś może będą potrzebne.
Pozdr!

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 05 mar 2010, 11:16

Takie pytanie. Czy pod ściągnięciu węża odmy z którejś pokrywy - powinno być zauważalne wyraźne podcisnienie/ssanie w wężu czy wystarczy tylko drożnośc całego układu? Zauważyłem, że ezektor nie jest podłączony tylko do odm, ale także (jak mi się wydaje) do przepustnicy (dwa dodatkowe karbowane węże). Mógłby ktoś mi przybliżyć działanie tego "systemu odpowietrzania"?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga