Coś w tym jest oba tory (króćce) ezektora mają róźną średnice i kojarząc fizykę :mrgreen: nie jest to przypadekstasiuszef pisze: Na Twoim miejscu nie poprawiałbym fabryki.Chyba nie chcesz pewnego pięknego dnia przy dużej p0rędkości przekonać się że masz hamulec twardy jak kamień??
stasiuszef pisze:Ja za ezektor płaciłem 90 zł, w ASO Audi, ale to było jakiś czas temu!Odmy muszą być bezwzględnie czyste i drożne.W ezektorze najczęściej awarii i zapchaniu ilega ten boczny króciec, ponieważ właśnie nim zasysane jest powietrze (zużyte) z odm.Jak odma jest w szlamie to ten króciec również.
No właśnie, dzwoniłem przed chwilą do ASO Audi w Poznaniu i też zawołali 95zł. W takim razie lecę do ASO VW i zamówię to za 100zł :mrgreen:yogibear1 pisze:jak olej wywala to podstawa eżektor wsprawdzic,dokładnie nowy kosztuje ok 90-100zł.oryginał.mnie tez olej brał jak głupi.odmy wyczsciłem ,eżektor zmieniony.finał taki ze mam teraz spokoj.nie robic zadnej pornografii nie poprawiac fabryki. :!:
Próbowaliśmy to wyczyścić benzyną, kompresorem, w końcu czymś pokroju WD40 I nic, dalej zatkanestasiuszef pisze:Ostatnio czyściłem i ciężko było to do stanu pierwotnego doprowadzić
Najbardziej mnie drażni silikon pod pokrywach no i troche się poci z przodu silnka (jeszcze nei określiłem gdzie) - pewnie przez brak myślenia o którym wcześniej pisałem... :roll: