Witam serdecznie mam pytanie odnośnie skrzyni (multitronic) w moim audi.
Auto po przelaczeniu na D nie ma zbyt duzego ciągu. Wystarczy jakis dolek i już staje. ÂŻeby zaczal normalnie przyspieszac potrzeba około 2tys obrotow. Zmiany biegow sa normalne plynne tylez e tak jak pislame żeby go rozbijac musza być wysokie obroty.
Po podlaczeniu do Vaga pokazalo mi 2 bledy:
17090 Obwód czujnika zakresu skrzyni biegów - zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
18265 Sygnał obciążenia
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
Chcialem się dowiedziec czy może to być wina niskiego poziomu oleju w skrzyni???
Jeżeli nie to co może jej dolegac??? Proszę również o jakis orientacyjny kosztorys naprawy (jeżeli jest oczywiście potrzebna)
Z góry dziekuje bardzo za informacje i pozdrawiam serdecznie
[C5 2,5tdi 163KM 2002r] Powolny start Multitronica
stan oleju nie ma z tym nic wspólnego - jeśli go będzie za mało to zajeździsz skrzynię ... te błędy które ci wyświetla na VAG-u to najprawdopodobniej uszkodzony sterownik (często pękają "nóżki" sterownika i "brak przepływu informacji" powoduje dziwną pracę skrzyni) lub też mogą to być zużyte lamelki.
Najlepiej zadzwoń do Sopy, a co do naprawy to pewnie wyniknie jeszcze kilka innych rzeczy do zrobienia podobnie jak u mnie
poczytaj temat ---> -audi-a6-c5-25-tdi-163km-postoj-w-mrozi ... t17245.htm
PS.czy na FIS-ie wyświetla się tryb awaryjny??
Najlepiej zadzwoń do Sopy, a co do naprawy to pewnie wyniknie jeszcze kilka innych rzeczy do zrobienia podobnie jak u mnie

PS.czy na FIS-ie wyświetla się tryb awaryjny??