Krok 1 to zdjęcie osłony pod silnikiem i spuszczenie płynu zaworem znajdującym się przy chłodnicy.

Krok 2 to zdjęcie obudowy w celu dostania się do termostatu

Pod tą obudową ukazuje nam się wąż prowadzący od chłodnicy do bloku silnika .

Krok 3 to zdjęcie węża i odkręcenie krućca plastikowego ( dwie śruby imbusowe) . Pod nim znajduje się termostat.

Krok 4 to wyciągnięcie starego termostatu i założenie nowego. Pamiętac należy aby termostat ulożony był w prawidłowej pozycji to znaczy pionowo

Krok 5 to założenie nowej uszczelki. Najlepiej przy użyciu odrobiny smaru przykleić ją na plastikowy kruciec.

z innej perspektywy

Krok 6 zakręcić kruciec

Krok 7 założyć wąż ,uzupełnić płyn, poskręcać obudowy , i cieszyć się dogrzanym TDI-kiem.
Pozdrawiam zwykły $










