[KRAKOW]C.H. KROKUS -- PONIEDZIALEK -- godz. 20 --- 1 post.
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
radziłbym jeszcze raz zrobić co napisałem wcześniej. u mnie pokazuje pełny zbiornik dopiero gdy zaleje "pod korek" - odpowietrzając. spada na połowe między 3/4 a pełnym gdy przejade ok.70km. i Później już jest różnie :D trzyma się przez pewien czas na połowie później szybciej leci i znowu trzyma się na 1/4. Dlatego w C4 zegary dziwnie pokazują. I tak samo od wody "skacze"AGUARES pisze:mmm na sucho byla proba
przy wtyczce
i teraz stracilem pewnosc co do tego ze to wina licznika :-P
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 682
- Rejestracja: 06 lis 2009, 23:48
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
można tak powiedzieć...wypowiedzenie wczoraj dostałem tzn tj 60% personelu w Hotelu(jakaś kenia się robi)rubio pisze:zmieniasz prace :?:

Ostatnio zmieniony 25 lut 2010, 23:29 przez madmajster, łącznie zmieniany 1 raz.
A teraz prędko! Zanim dotrze do nas, że to bez sensu...
od wody stoi na 70 ale kit z nim a paliwo zatankuje to czasami sie podniesie przejedzie pare km i spada na zero i kontrolka sie zapala czasami po jakims czasie zatrybi i pokazuje znowu ok jednym slowem chodzi jak chceelmi_k pisze:radziłbym jeszcze raz zrobić co napisałem wcześniej. u mnie pokazuje pełny zbiornik dopiero gdy zaleje "pod korek" - odpowietrzając. spada na połowe między 3/4 a pełnym gdy przejade ok.70km. i Później już jest różnie :D trzyma się przez pewien czas na połowie później szybciej leci i znowu trzyma się na 1/4. Dlatego w C4 zegary dziwnie pokazują. I tak samo od wody "skacze"AGUARES pisze:mmm na sucho byla proba
przy wtyczce
i teraz stracilem pewnosc co do tego ze to wina licznika :-P
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 682
- Rejestracja: 06 lis 2009, 23:48
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
siemanko:)
no ja wkoncu odebralem wozek z Mokrej w poniedzialek......prawda jest taka ze polecieli ze mna w huja i to strasznie a zwlaszcza Janusz....bo mowil ze mi zrobi ta skrzynie ale mnie zwodzil ponad miesciac....no ale wkoncu dal mi namiar na chlopa co mial taka skrzynie nie jaki Pan Krzysztof Motyka z krzyszkowic-polecam jesli chodzi o skrzynie....bo chlop sie zna na rzeczy jesli chodzi o auta grupy vag....wiec zawiozlem do niego skrzynie i naprawa trwala 2 dni a nie miesciac....wymienil mi synchron 1/2 i jeszcze jakis inny co byl juz czasem nadgryziony.....no ale powiem ze skrzynia teraz chodzi jak zloto....jak z fabryki....polecam goraco chlopa.......no a na mokrej to mi wsadzili skrzynie do auta a konkretnie Wojtek.....a co do Janusza to ja musz wiecej nic nie dam do roboty.....bo jest nieslowny....czego nie moge powiedziec o Wojtku.....no koszt naprawy 1000 skrzynia + 350 wymont/zamont skrzyni i pare srub oraz olej
no ja wkoncu odebralem wozek z Mokrej w poniedzialek......prawda jest taka ze polecieli ze mna w huja i to strasznie a zwlaszcza Janusz....bo mowil ze mi zrobi ta skrzynie ale mnie zwodzil ponad miesciac....no ale wkoncu dal mi namiar na chlopa co mial taka skrzynie nie jaki Pan Krzysztof Motyka z krzyszkowic-polecam jesli chodzi o skrzynie....bo chlop sie zna na rzeczy jesli chodzi o auta grupy vag....wiec zawiozlem do niego skrzynie i naprawa trwala 2 dni a nie miesciac....wymienil mi synchron 1/2 i jeszcze jakis inny co byl juz czasem nadgryziony.....no ale powiem ze skrzynia teraz chodzi jak zloto....jak z fabryki....polecam goraco chlopa.......no a na mokrej to mi wsadzili skrzynie do auta a konkretnie Wojtek.....a co do Janusza to ja musz wiecej nic nie dam do roboty.....bo jest nieslowny....czego nie moge powiedziec o Wojtku.....no koszt naprawy 1000 skrzynia + 350 wymont/zamont skrzyni i pare srub oraz olej
AHK 4,2 V8.....next rs6 plus...dream car Audi Sport Quattro