Witam wszystkich klubowiczów.Jestem właścicielem audi a6 2.5tdi V6 z 2002r automat.Mam z tym autem problemy od samego początku.Po kupnie okazało się że silnik jest tak zajechany że lepiej wymienić go na nowy niż naprawiać co też zrobiłem. Wymieniłem go na silnik V6 2.5 tdi z 2005 najechane 50 tys km.Różnił sie od mojego starego silnika kodem.Nowy ma kod AKE a stary BFC.Mechanicy nie przełamali kodu tylko przełożyli pompe wtryskową ze starego.Samochod chodzi super na zimnym silniku ale jak tylko sie zagrzeje zaczyna wariować....przy hamowaniu odczuwalne sa drgania a przy ruszaniu samochod szarpie i nie ma mocy.Pare razy zapalił mi sie tryb awaryjny. Myslałem ze to wina oleju w skrzyni wiec go wymieniłem ale problem dalej został.Podłaczyłem go do VAGa i pokazał mi nastepujące błedy:
18265.....P1857
18158.....P1750
17134.....P0750
18149.....P1741
Po skasowaniu błedy te juz nie powróciły ale problem dalej został. Jezeli ktoś miał podobny przypadek i mogłby mi pomóc to będę wdzięczny.Z góry dziękuję
[A6 2.5 TDI 150KM]automat szarpie na rozgrzanym silniku
[A6 2.5 TDI 150KM]automat szarpie na rozgrzanym silniku
Ostatnio zmieniony 25 lut 2010, 08:32 przez komar81, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
Witam,komar81 pisze:dzieki wielkie za podpowiedzi. Sprobuje cos znalezc na temat: jak przeprowadzić adaptację parametrów nastawnych multitronika i mam nadzieje ze to pomoze
Mam podobne objawy w swoim multitroniku. Szarpie przy ruszaniu, zatrzymywaniu i lekko podczas jazdy na niskich obrotach. Poradzono mi przeprowadzić adaptację. Mam dostęp do komputera w warsztacie, ale nie chcę nic namieszać. Znalazłeś może coś konkretnego o przeprowadzeniu adaptacji?
Witam,
Miałem podobny problem. U mnie spuszczony olej ze skrzyni wyglądał jak błoto. (chyba poprzedni użytkownik nigdy tego nie zrobił-Niemiec) Dwa razy wymieniłem go wraz z filtrem- nie pomogło. Podmieniłem sterownik zmiany biegów z innej skrzyni- też nie pomogło. W serwisie automatów powiedziano mi, że pompa w skrzyni daje zbyt małe ciśnienie oleju i trzeba wymienić w niej pierścienie. Oddałem im skrzynię do regeneracji (3000zł)- pomogło.
Miałem podobny problem. U mnie spuszczony olej ze skrzyni wyglądał jak błoto. (chyba poprzedni użytkownik nigdy tego nie zrobił-Niemiec) Dwa razy wymieniłem go wraz z filtrem- nie pomogło. Podmieniłem sterownik zmiany biegów z innej skrzyni- też nie pomogło. W serwisie automatów powiedziano mi, że pompa w skrzyni daje zbyt małe ciśnienie oleju i trzeba wymienić w niej pierścienie. Oddałem im skrzynię do regeneracji (3000zł)- pomogło.
Swiado
jezeli chodzi o adaptacje to pojechalem do warsztatu i mechanik przeprowadzil adaptacjje ale w niczym to nie pomoglo....po przeprowadzonej adaptacji silnik zaczal glosniej pracowac . zaczal mi dymic na bialo i szarpac jeszcze bardziej. wydaje mi sie ze silnik zle wspolpracuje ze skrzynia bo jak juz pisalem silnik zmienilem na AKE a ten silnik z tego co czytalem nie wspolpracuje z multitronikami takze mysle o wymianie skrzyni. mam nadzieje ze to w czyms pomoze bo juz nie wiem co robic
z silnikiem jest wszystko oki. jezeli chodzi o to dymienie to wydaje mi sie ze sa zle ustawione katy wtryskow ( moze ktos sie orientuje jakie powinny byc prawidlowe katy wtryskow??). a jezeli chodzi o szarpanie to wychodzi ze skrzyni bo szarpie tylko przy ruszaniu na rozgrzanej skrzyni. na zimnym jest wszystko ok silnik chodzi dobrze takze problem tkwi w skrzyni. Czytalem ze sterownik silnika i skrzyni to prawie jedno serce
numery sterownika skrzyni na 100% muszą być takie same . jak juz pisalem silnik mam wymieniony na AKE a ze skrzynia nic nie bylo robione.jak mozna znalezc numery sterownika silnika i skrzyni??
numery sterownika skrzyni na 100% muszą być takie same . jak juz pisalem silnik mam wymieniony na AKE a ze skrzynia nic nie bylo robione.jak mozna znalezc numery sterownika silnika i skrzyni??
witam mam taki problem otoz w moim tiptroniku audi 2.5tdi 150KM gdy raptownie dodaje lub puszczam noge z gazu czuc wyraźne szarpniecie i pojedynczu stukot co to może być dodam ze olej i filtr wymieniony a biegi zmieniają się płynnie.B
ede wdzięczny za jakies informacje pozdrawiam
[ Dodano: 2014-10-04, 23:10 ]
ile jest elektrozaworów w tiptroniku audi a6 c5 i ile kosztuja???
z góry dzieki


[ Dodano: 2014-10-04, 23:10 ]
ile jest elektrozaworów w tiptroniku audi a6 c5 i ile kosztuja???
z góry dzieki