Witam
Czy ktos spotkał sie z problemem jakby głuchego brzęczenia podczas krecenia kierownica , oczywiscie na postoju?
Dzis wyjechałem z warsztatu po wymianie turbo. chciąłem sprawdzic jak sie zbiera a tak naprawde pojawił sie dziwny dźwiek przy kręceniu kierownica na postoju, oczywiscie silnik właczony.
Wrociłem do mechanika powiedział zebym zaczał od wymiany płynu wspomagania
Ewentualnie pompa wspomagania czy cos takiego
Czy facet ma racje czy cos innego moze byc przyczyna tego dźwieku?
Jesli ktos sie spotkał z podobnym przypadkiem prosiłbym o rade
Z gory dziekuje
[A6 C5 2,5 TDi] Brzęczenie przy kreceniu kierownicą
ja dolałem nie więcej niż 100 ml i tak przelałem.
najmniejsza butelka to 1 litr , ale jest on drogi, ja kupowałem oryginał , dałem chyba coś koło 90 złotych. Podjedź do warsztatu może mają taki na dolewkę - nie trzeba litra.
Ja swój dolewałem 2 razy w Passacie, raz w Audi i mam jeszcze dużo ponad pół butli.
Pozdrawiam
najmniejsza butelka to 1 litr , ale jest on drogi, ja kupowałem oryginał , dałem chyba coś koło 90 złotych. Podjedź do warsztatu może mają taki na dolewkę - nie trzeba litra.
Ja swój dolewałem 2 razy w Passacie, raz w Audi i mam jeszcze dużo ponad pół butli.
Pozdrawiam
Dzięki Panowie wielkie.
Zabiore sie za wymiane całego zbiorniczka na płyn febi , oczywiscie napisze czy objawy ustapiły .
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-02-23, 16:54 ]
Witam ponownie
No i jestem juz po wymianie płynu
Skorzystałem z linku slavi16, gdzie opisano jak wymienic całowicie zbiornik automatycznie odpowietrzajac
I po pierwsze - w trakcie ściagania starego płynu ukazał sie nie pomaranczowy a juz krwisty czerwony.
Po drugie - w trakcie krecenia kierownica podczas spuszczania płynu ponad poł metrowe przerwy z powietrzem
Do całkowietego przeczyszczenia układu oraz odpowietrzenia zesżło mi dokładnie 1,8 l oleju
Co do samego płynu czy jak kto woli oleju do wspomagania zakupiłem oczywiscie FEBi tyle ze syntetyczny zielone opakowanie oczywiscie zielony kolor , nr 06161 cos takiego
No i oczywiscie test po cąłym zabieguprzejażdzka.............wrecz idealnie
Nic nie słychac zadnego brzęczenia buczenia, cąłe wspomaganie cichutko chodzi.
Polecam każdemu taka wymiane jesli przy kreceniu zaobserwował jakies dźwieki
Koszt : 2 x 34 zł za olej do wspomagania febi. czyli 68 zł za 2 litry syntentyk
Czas 30 min.
Zabiore sie za wymiane całego zbiorniczka na płyn febi , oczywiscie napisze czy objawy ustapiły .
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-02-23, 16:54 ]
Witam ponownie
No i jestem juz po wymianie płynu
Skorzystałem z linku slavi16, gdzie opisano jak wymienic całowicie zbiornik automatycznie odpowietrzajac
I po pierwsze - w trakcie ściagania starego płynu ukazał sie nie pomaranczowy a juz krwisty czerwony.
Po drugie - w trakcie krecenia kierownica podczas spuszczania płynu ponad poł metrowe przerwy z powietrzem
Do całkowietego przeczyszczenia układu oraz odpowietrzenia zesżło mi dokładnie 1,8 l oleju
Co do samego płynu czy jak kto woli oleju do wspomagania zakupiłem oczywiscie FEBi tyle ze syntetyczny zielone opakowanie oczywiscie zielony kolor , nr 06161 cos takiego
No i oczywiscie test po cąłym zabieguprzejażdzka.............wrecz idealnie
Nic nie słychac zadnego brzęczenia buczenia, cąłe wspomaganie cichutko chodzi.
Polecam każdemu taka wymiane jesli przy kreceniu zaobserwował jakies dźwieki
Koszt : 2 x 34 zł za olej do wspomagania febi. czyli 68 zł za 2 litry syntentyk
Czas 30 min.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga