Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5] 2.8ACK wariuje wskaźnik paliwa

Elektryka
ODPOWIEDZ
jaroznet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 11 sie 2009, 13:10
Lokalizacja: Pzn

[a6 c5] 2.8ACK wariuje wskaźnik paliwa

Post autor: jaroznet » 22 lut 2010, 08:50

Drodzy koledzy, mam problem, nie znalazłem podobnego topicu wiec zakładam nowy.
do rzeczy;
Od paru tygodni mam problem z moim wskaźnikiem paliwa. Jego wariacje objawiaja sie podczas jazdy jak i podczas postoju, wskazówka raz pokazuje pełen bak, raz pusty, podczas jazdy czasami stanie na polowie albo kawałek za połową, żeby po chwili znowu opaść na doł i podnieść sie na max. Srednia czestotliwośc zmian to okolo jeden skok wskazówki na 15 sekund.
Nie zawracał bym Wam tym głowy, gdyby nie fakt, że od paru dni coraz czesciej mi na dole przebywa ta wskazówka co za tym idzie irytujace staje sie pikanie Fisa o pustym baku.

Nie wiem nawet gdzie szukać przyczyny, moze ktoś miał podobny problem i pomoże?

Dodam jeszcze, że podczas tankowania gdy wloze pistolet poprawnie do konca wkładu wlewu do baku to po wlaniu 1,5 litra odbija mi, tak jakby nie wyrównywał cisnienia.
w układzie mam około 20 litrów paliwa.

Czy to podwieszenie się pływaków jest przyczyną? czy jakis sterownik, pompka? moze zasniedziale styki?

prosze o pomoc,
pozdrawiam

Krzysiek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
Lokalizacja: Tychy/Śląsk

Post autor: Krzysiek84 » 22 lut 2010, 09:07

U mnie mam podobny problem bo gdy zbiornik nie jest przynajmniej zapełniony w połowie to też fiksuje mi wskazówka paliwa, ale u mnie jest to kwestia pływaka który znajduje się w zbiorniku pod lewą stroną tylnej kanapy, niestety Quattro ma zbiornik podzielony na trzy części i co za tym idzie trzy pływaki, u mnie fiksuje jeden, ale koszt takiego pływaka to tysiąc złotych :( tak więc sprawdz pływaki, najlepiej wypninaj wtyczke po kolei i zobacz jak zachowuje się wskazówka paliwa przy włączonym zapłonie, do dwóch dostaniesz się bardzo łatwo, wystarczy podnieść tylną kanapę jest ona wpięta na zatrzask, trzeci pływak jest niestety pod dywanikiem w bagażniku przed kołem zapasowym, pozdrawiam
Quattro i długo długo nic !!

jaroznet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 11 sie 2009, 13:10
Lokalizacja: Pzn

Post autor: jaroznet » 22 lut 2010, 09:18

dziś albo jutro jak sie ociepli troche to postaram sie dobrać do tych pływaków, jesli sie nigdzie nie zaplątały i wszystko bedzie ok, to zatankuje dziada pod wlew i zobaczymy czy sie poprawi.

tak btw. nie wiesz co moze bvyc przyczyną odbijania pistoletu na stacji po zatankowaniu litra z groszem?
tam w baku jest chyba jakas pompka czy inne ustrojstwo odpowiadajace za odpowietrzenie baku :?: u mnie chyba to tez nie dziala :-/

Krzysiek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
Lokalizacja: Tychy/Śląsk

Post autor: Krzysiek84 » 22 lut 2010, 09:42

Hmmm mi też się czasem to na stacji dzieje ale myślę że to jest czasem kwestia samego pistoletu na stacji. :)
Quattro i długo długo nic !!

ArthuR34
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 09 lip 2013, 23:38
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ArthuR34 » 15 lip 2013, 18:10

przepraszam że odświeżam temat ale nie dawno kupiłem autko i od początku pokazywało mi full w zbiorniku dopiero po zrobieniu 300km obniżyła się do 3/4 zbiornika...
demontowałem dziś tylną kanapę ale nic tam nie było oprócz ZSB Duosensor ESP i po lewe i po prawej stronie w okrągłych zaślepkach wchodziły wchodziły przewody po lewej wchodziły dwa zwoje a po prawej jeden...wiec chyba trzeba szukać pływaka w bagażniku i tu pytanie jak się do niego dostać jeśli to wina jego???

i jeszcze jedno...dwa dni temu zaczęła mi szwankować wskazówka od temperatury płynu chłodzącego- silnik mi się nagrzał do 92 stopni(bo taki mam termostat) i po 5min od nagrzania było już 100 stopni (sprawdziłem pokrywy i nie były fest gorące 3 sek utrzymałem) płyn się nie gotował i gdy zgasiłem silnik to wzrosło do 120 stopni i trzyma się wskazówka do dziś- nawet gdy był zimny i na drugi dzień przekręciłem zapłon to było 100 i od razu zaczęło rosnąć do 120...
nawet wskazówka od oleju wskoczyła na 120 i pomalutku spadała i co jakiś czas drgała do góry i na dół...
więc coś się dzieje....
może coś z masą ???
poradÂźcie coś...

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 15 lip 2013, 18:30

A więc ArthuR34, na początek nic nie zaszkodzi jak podłączysz Vaga i spróbujesz sczytać błędy, i porównać różnicę temperatury na ECU i zegarach.
Jeśli chodzi o wskazówkę temperatury, możesz mieć padnięty czujnik temperatury, lub uszkodzony kabelek do tego czujnika, może być przetarty i gdzieś robi zwarcie lub przylega do masy. Termostat myślę można wykluczyć w opisanym przypadku.
Co do wskaÂźnika paliwa, sporo jest o tym na forum, zresztą o wskazówkach temperatury też. Użyj szukajki, a na pewno coś znajdziesz powiązanego z Twoim problemem. <okok>
Lektor.

ArthuR34
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 09 lip 2013, 23:38
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ArthuR34 » 17 lip 2013, 18:18

szalony, szukałem w szukajce ale tyle tego wyskoczyło że większość nie na temat...
ale nie ważne bo dostałem się do pompki paliwa i obejrzałem pływak i okazało się że pływak przerywał teraz muszę kupić nowy ponieważ przy tym co mam wytarły się ścieżki na płytce i blaszki popękały od przetarcia te co łączą dwie ścieżki aby pokazać ile zostało paliwa...
szukałem na allegro i na innych stronach i nie ma takiego identycznego jak u mnie jest zawsze któryś się czymś różni(nie chodzi tu o kolor)
może ktoś z forum wymieniał pływak ??? jak tak to polećcie odpowiedni...
i co do zegarów to wyczytałem tu na forum że ktoś po prostu nieumiejętnie cofał przebieg i mógł coś pomieszać dlatego olej i płyn szaleje(a przebieg na bank był cofany bo nie wierze ze ma 220tys przejechane) ale to się okaże gdy go opłacę i zarejestruje to pojadę i powinno za pomocą VAGA się wszystko wyjaśnić...
i od razu tutaj napisze (i będę też szukał) taniej nie można znaleÂźć tylnej dyszy spryskiwacza ??? bo widziałem że kosztuje ponad 100 zł

dzięki
pozdrawiam

Awatar użytkownika
mirrson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
Lokalizacja: Elblag - Bristol UK

Post autor: mirrson » 17 lip 2013, 18:56

mialem ten sam problem w 2.8 Q wymienilem 2 razy plywak I to jest jego ewidentna przyczyna a znalesc dobry uzywany to nie lada wyzwanie
MiRSoN

P.L.A.N.Y.

LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga