Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5]Nieraz ciezko pali po chlodnej nocce!!!

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
gregor26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 04 maja 2008, 15:42
Lokalizacja: Bergen,szczecin

[A6 C5]Nieraz ciezko pali po chlodnej nocce!!!

Post autor: gregor26 » 15 lip 2008, 16:06

Sluchajcie mam dziwny problem z moja A 6stka,nieraz z rana dziwnie mi pali jakby swieczki byly cienke ale 3 tygodnie temu wymienilem na nowe bo myslalem ze to jest to!!!Ale problem dalej istnieje jak jest cieplo to odpali normalnie a jak juz jest troszke chlodniej to rano juz mu ciezko,z tym ze jak juz odpali to nastepne odpalenie jest od jednego strzala.Moze ktos z was mial kiedys taki problem bo jest to troszke irytujace...
Silnik ciagnie jak szalony wszystko jest oki tylko te odpalanie mnie denerwuje,napoczatku myslalem ze jest cos z czujnikiem temperatury silnika ale patrzalem na polskim vagu 4,9 jak rosnie temperaturka po odpaleniu do rozgrzania i rosnie powoli i plynnie tagrze jest oki,moze tez byc zaworek cisnienia paliwa Tylko czy to by sie dzialalo jak jest zimno na dworzu????

Juz nie mam pomyslow co to moze byc

Ps-czekam na info od kogokolwiek Pozdrawiam


stosuj tagi
Ostatnio zmieniony 15 lip 2008, 16:52 przez gregor26, łącznie zmieniany 1 raz.
duzo zrobione i juz prawie nie ma co robic......

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 15 lip 2008, 18:37

Mi to wygląda na klasyczny problem z początkiem kata wtrysku. Jeśli jest zimno wtedy auto słabo pali bo katy pewnie są rozjechane. Nie pamiętam, ale da się kąt sprawdzić VAG'iem tylko nie pamiętam w jakiej grupie. Powiedz mi w aucie był wymieniany rozrząd?
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

gregor26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 04 maja 2008, 15:42
Lokalizacja: Bergen,szczecin

Post autor: gregor26 » 15 lip 2008, 18:46

wlasnie bede wymienial teraz za jakies 3 tygodnie,tylko ze rozmawialem ze specjalista i powiedzial ze w takich silnikach nie ustawia sie kata wtrysku bo to jest silnik 1,9PD AWX,ja w sumie nie wiem ile jest w tym prawdy,Powiedzial dokladnie tak ze komputer zbiera sygnaly ze wszystkich czujnikow i dobiera mieszanke do odpowiedniego odpalenia i wogule funkcjonowania silnika w czasie jazdy. Co o tym myslisz?

Pozdro
duzo zrobione i juz prawie nie ma co robic......

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 15 lip 2008, 21:20

nie ustawia sie kątu wyprzedzenia :-| pierwszy raz o czym takim słyszę :-/
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

gregor26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 04 maja 2008, 15:42
Lokalizacja: Bergen,szczecin

Post autor: gregor26 » 15 lip 2008, 21:38

no sluchajcie tak mi powiedzial diagnostyk z wazrszawy ze sie nie ustawia i dodam ze na polskim vagu 4,9 z licencja nie pokazuje mi zadnych bledow na silniku.
duzo zrobione i juz prawie nie ma co robic......

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 15 lip 2008, 21:40

nie pokaże ze to jest błąd ale możesz dowiedzieć sie poprzez vag ile wynosi twój kąt wyprzedzenia ;-)
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 15 lip 2008, 22:42

Faktycznie w tych silnikach nie ustawią się kontu wtrysku, ale można dokonać synchronizacji pompowtrysku. Z tego co się dowiedziałem zrobisz to tak:
cytuję
Nie do końca to prawda, w PD można przeprowadzić i nawet należy regulację synchronizacji po nie umiejętnej wymianie paska itp. W blokach mierzonych w grupie 4, czwarte pole od lewej jest podana aktualna wartość i powinna wynośić -3 do +3, najlepiej jak jest 0. Sam robiłem to wielokrotnie i przy dużej rozbierzności może być np. problem z rozruchem silnika, nieprawidłową pracą w niektórym zakresie obrotów.
Słowa człowieka z innego forum. Jak się dowiem czegoś więcej to tutaj napiszę. Proponuję jeszcze sprawdzenie stanu świec.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 15 lip 2008, 23:41

[Levuss] ja mam taki sam problem..tylko ze mam taki motorek jak Ty..
Autko ma 145 tys i po sprowadzeniu zaraz wymienilem rozrzad i pewnie cos nie tak ustawione...(dodam tylko ze auto odpalalem przy zakupue ale tylko na chwile bo chlodnica byla uszk.)
Pali jak cieply na dodtyk a rano trzeba zakrecic troche.Mam zamiar sprawdzic swiece ale to dopiero za kilka dni jak bede w PL..
Moze wiesz jaki powinien byc ten kat wyprzedzenia ?

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 16 lip 2008, 07:27

Voytec pisze:[Levuss] ja mam taki sam problem..tylko ze mam taki motorek jak Ty..
Autko ma 145 tys i po sprowadzeniu zaraz wymienilem rozrzad i pewnie cos nie tak ustawione...(dodam tylko ze auto odpalalem przy zakupue ale tylko na chwile bo chlodnica byla uszk.)
Pali jak cieply na dodtyk a rano trzeba zakrecic troche.Mam zamiar sprawdzic swiece ale to dopiero za kilka dni jak bede w PL..
Kolego poczytaj sobie to:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 1t+wtrysku
Przewijaj w dól aż ujrzysz nagłówek Kąt początku wtrysku
Tutaj masz wszystkie informacja na dłoni i jestem pewnie, że u ciebie jest źle ustawiony kąt wtrysku tym bardziej, że jesteś po wymianie rozrządu. Jeśli będziesz czytał podanego przeze mnie linka to przewiń myszka 2 akapity wyżej do nagłówka zatytułowanego Sztuka wymiany i dowiesz się dlaczego rozjeżdża sie kąt wtrysku po wymianie rozrządu.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2008, 16:34 przez Levuss, łącznie zmieniany 1 raz.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

gregor26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 04 maja 2008, 15:42
Lokalizacja: Bergen,szczecin

Post autor: gregor26 » 16 lip 2008, 16:28

dzisiaj sprawdze jak tylko wruce z pracy akurat bedzie silnik rozgrzany,tylko niewiem czy Polski Vag 4,9 mam licencje da rade to zrobic,zobaczymy i dam znac

[ Dodano: 2008-07-16, 19:58 ]
Wlasnie sprawdzilem na vagu kat wtrysku na rozgrzanym silniku w grupie 004 pokazalo mi 000ATDC czyli jesli sie nie myle to jest dobry kat wyprzedzenia wtrysku,no chyba ze sie myle to niech ktos mnie poprawi!!!


Wznawiam temat dlaczego mi pali zle po chlodnej nocce jezeli mam nowe swieczki----Czekam na info
duzo zrobione i juz prawie nie ma co robic......

tomach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:49
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: włocławek

Post autor: tomach » 17 lip 2008, 15:55

kolego mam ten sam problem w a6 2.5tdi 150 gdy byl sciagniety z niemiec jeszcze w nim nie robilem tzn nie wymienilem rozrzadu bo jest dopiero 140tysi a byl robiony na 90tyc bo tak jest w papierach.moze wymienic rozrzad?bo jak to czytam to troche sei zmartwilem

[ Dodano: 2008-07-17, 15:56 ]
a jeszcze jak zaleje paliwa np z bliskiej to rano kopci mi duzo a jak leje z orletu czy bp to nie kopcie

gregor26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 04 maja 2008, 15:42
Lokalizacja: Bergen,szczecin

Post autor: gregor26 » 17 lip 2008, 16:13

No wlasnie ja mam to samo jestem przed wymiana tez mialem robiony na 90tys rozrzad i za dwa tygodnie juz wymieniam jak zjade do polski ale najpier jade na konkretny komputer zeby zdiagnozowac moze cos jest nie tak,bo muj polski vag 4,9 nic nie znajduje!!Wiem tylko ze mam dobrze ustawiony kat wtrysku a i tak mi zle pali!!!Ja mysle ze juz jest pasek lekko rozciagniety i dlatego tak sie dzieje....mam juz najechane na tym pasku 83tys.


ps-a co do paliwa to ja musze uwazac bardzo gdyz ropa smaruje mi pompowtryski i jak zaleje jakas mieszanke to dupa blada nie ma smarowania i pompki moga mi siasc :-(
duzo zrobione i juz prawie nie ma co robic......

tomach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:49
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: włocławek

Post autor: tomach » 17 lip 2008, 16:54

glupie ja chyba nie mam pompowtryskow?2.5tdi 150 z 99r

gregor26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 04 maja 2008, 15:42
Lokalizacja: Bergen,szczecin

Post autor: gregor26 » 17 lip 2008, 18:55

ty masz w swoim pompe vp44 tobie nie grozi nic ze strony paliwa tylko bedzie kopcil jak kijowe zalejesz :-)
duzo zrobione i juz prawie nie ma co robic......

tomach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:49
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: włocławek

Post autor: tomach » 21 lip 2008, 05:56

witam mam maly problem mianowiscie porzejechaniu 300km wczoraj auto zgasilem i juz nie moge je zapalic.dodam ze podczas jazdy jak jechalem bylo wszystko ok nic nie szarpalo nic nie stukalo chodzil jak rakieta:) po dotarciy do celu niestety nie mogo go zapalic:(teraz nie wiem o co chodzi na desce komputer potwierdza ok wszystko jest dobrze wszystkie kontroliki gasna itp..podczs probowania odpalenia leci bialy dym i slychac tylko rozrusznik i nie chce zajazyc po zdjeciu oslony silnika i oslony rozrzady to paski sa czyli chyba nie rozrzad,chyba ze przeskoczyl ale jak by przeskoczyl to byly by stuki w silniku podczas jazdy:(a tu nic takiego sie nie dzaialo i teraz auto jest 300km od domu bo mosielaem je zaostawic i nie wiem czy brac lawete i po nie jechac czy poprostu tam jechac i do jakiegoc meczanika szukac i podpiac pod kompa mial ktos moze z was taki problem .......jestem normalnie zlamany...a bym zapomnial 2 razy udalo mi sie go odpalic i mialem wcisniety pedal gazu do dechy a silnik nie reagowal na obroty pochodzil z 20sekund i gasl za kazdym razem

[ Dodano: 2008-07-23, 19:51 ]
witam kolego mialem te same oznaki co ty przez miesiac i po dlugiej trasie 300km po zgaszeniu na miejscu juz go pozniej nie odpalilem.diagnoza po podlaczenie pod kompa okazalo sie ze popma nawlila nie mogla wyprzedzic zaplonu czy cos w tym stylu,wiec czeka mnie regeneracja wyliczyli mi na 1800zl,podlacz pod kompa to ci wykryje

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga