Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 110ps] problem z silnikiem zgasł i nie chce zapalić

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rogii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 08 gru 2009, 19:13
Lokalizacja: TYCHY

[1.9 TDI 110ps] problem z silnikiem zgasł i nie chce zapalić

Post autor: Rogii » 18 lut 2010, 12:12

Witam jestem tu nowy i jeżeli umieściłem temat w złym dziale przepraszam moderatorów, jeżeli podobny temat sie pojawił prosze o linka szukałem przeglądałem ale nic nie znalazłem, tzn znalazłem podobne objawy ale w 2.5 TDI ( i rozrząd przeskoczył) ,a więc mój problem pojawił sie na drodze a mianowicie odpaliłem ( jak codzień) auto chodziło i po przejechaniu 10 kilometrów zgasło , próbowałem go zapalić kręcił kręcił i zapalił na dosłownie 1-2 s i zgasł teraz kręce to juz nie ma żadnej reakcji, dodam że auto chodziło mi super palił nawet przy -21C, dodam że od kupna nie wymieniałem żadych filtrów ani rozrządów ani pasków, a i po przekręceniu kluczyka wogóle nie słychać pompy paliwowej czy ją powinno być słychać czy nie, auto mam zatankowane do połowy baku.

Wymieniłem filtr paliwa ale dalej jest to samo tak jakby gdzieś nie dostawał paliwa zero reakcji co robić?

jeszcze jedno wyczytałem w schemacie bezpieczników ze numer 28 to ( pompa paliwa) a ja nie mam tam bezpiecznika wogóle a jak przyświece latarką to jest tylko jedno wejście prawe a tego drugiego nie ma czy to normalne?
Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, 16:02 przez Rogii, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
Rogii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 08 gru 2009, 19:13
Lokalizacja: TYCHY

Post autor: Rogii » 19 lut 2010, 20:07

i co nikt nie ma pomysłu dodam że wymieniłem filtr paliwa sprawdzony został rozrząd i nie przeskoczył a widać że był wymieniany, wałek rozrządu super wymieniłem również na nowy czujnik położenia wału , podłączyłem go pod vag-a i wykrył 2 błędy 0955 01560 obydwa nie mają wpływu z silnikiem, oczywiście zostały skasowane przy rozruchu. Pompa wtryskowa paliwo podaje na wtryski a na samozapłonie zapalił lecz zaraz gasł, i co dalej..?

Awatar użytkownika
Rogii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 08 gru 2009, 19:13
Lokalizacja: TYCHY

Post autor: Rogii » 20 lut 2010, 19:27

a więc tak ja odpalałem samochód a znajomy psikał samozapłonem silnik pracował lecz gdy tylko przestał natryskiwać silnik gasł , podpieliśmy samochó do ESI (tronica) i niestety żadnych błędów nie wykryto spradzał dosłownie wszystko i zero, znajomy stwierdził ze pompa daje za słabe ciśnienie pompy wtryskowej. Przy zapalonym silniku na samozapłonie gdy luzowałem wtryski to sikało dość sporo

Awatar użytkownika
Rogii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 08 gru 2009, 19:13
Lokalizacja: TYCHY

Post autor: Rogii » 20 lut 2010, 19:37

tylko jak sprawdzićpompe i wtryskiwacze?

Awatar użytkownika
Rogii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 08 gru 2009, 19:13
Lokalizacja: TYCHY

Post autor: Rogii » 21 lut 2010, 16:33

a czy ktośmoże mi powiedzieć co dokładnie oznaczają te błędy?
moze cośodnoście imobilaizera?
00955 - Key 1
01560 - Passenger Door

bo ciągle mnie to zastanawie czy pompa wtryskowa od tam moze nagle paść? jedziesz a tu nagle auto gaśnie i koniec juz nie odpalisz.... bo jezeli sie zdecyduje na zakup lub regeneracja a okaze się że to nie pompa to bezsensu wtopione pieniądze

jagielow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 17 lip 2008, 20:40
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: jagielow » 21 lut 2010, 17:38

kolego jedz z tym do dobrego warsztatu i problem z glowy. tu moze byc wiele rzeczy, takie gdybanie a co a moze to lub tamto>> BEZ SENSU!! zawież auto do dobrego wrsztatu. kolego jak cos ja mam bardzo dobrego mechanika i na 100 % Ci zrobi.

jak coś to na pw lub gg 2526850
<<Koozi>>

Awatar użytkownika
Rogii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 08 gru 2009, 19:13
Lokalizacja: TYCHY

Post autor: Rogii » 07 mar 2010, 14:19

Problem opanowany, uszkodzenie polegało na zużytym kole zębatym na rozrządzie tym który steruje zapłonem i miał opuzniony zapłon, ta zębatka poprostu miała luz w granicach 1 mm .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga