Witam jestem tu nowy i jeżeli umieściłem temat w złym dziale przepraszam moderatorów, jeżeli podobny temat sie pojawił prosze o linka szukałem przeglądałem ale nic nie znalazłem, tzn znalazłem podobne objawy ale w 2.5 TDI ( i rozrząd przeskoczył) ,a więc mój problem pojawił sie na drodze a mianowicie odpaliłem ( jak codzień) auto chodziło i po przejechaniu 10 kilometrów zgasło , próbowałem go zapalić kręcił kręcił i zapalił na dosłownie 1-2 s i zgasł teraz kręce to juz nie ma żadnej reakcji, dodam że auto chodziło mi super palił nawet przy -21C, dodam że od kupna nie wymieniałem żadych filtrów ani rozrządów ani pasków, a i po przekręceniu kluczyka wogóle nie słychać pompy paliwowej czy ją powinno być słychać czy nie, auto mam zatankowane do połowy baku.
Wymieniłem filtr paliwa ale dalej jest to samo tak jakby gdzieś nie dostawał paliwa zero reakcji co robić?
jeszcze jedno wyczytałem w schemacie bezpieczników ze numer 28 to ( pompa paliwa) a ja nie mam tam bezpiecznika wogóle a jak przyświece latarką to jest tylko jedno wejście prawe a tego drugiego nie ma czy to normalne?
[1.9 TDI 110ps] problem z silnikiem zgasł i nie chce zapalić
[1.9 TDI 110ps] problem z silnikiem zgasł i nie chce zapalić
Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, 16:02 przez Rogii, łącznie zmieniany 6 razy.
i co nikt nie ma pomysłu dodam że wymieniłem filtr paliwa sprawdzony został rozrząd i nie przeskoczył a widać że był wymieniany, wałek rozrządu super wymieniłem również na nowy czujnik położenia wału , podłączyłem go pod vag-a i wykrył 2 błędy 0955 01560 obydwa nie mają wpływu z silnikiem, oczywiście zostały skasowane przy rozruchu. Pompa wtryskowa paliwo podaje na wtryski a na samozapłonie zapalił lecz zaraz gasł, i co dalej..?
a więc tak ja odpalałem samochód a znajomy psikał samozapłonem silnik pracował lecz gdy tylko przestał natryskiwać silnik gasł , podpieliśmy samochó do ESI (tronica) i niestety żadnych błędów nie wykryto spradzał dosłownie wszystko i zero, znajomy stwierdził ze pompa daje za słabe ciśnienie pompy wtryskowej. Przy zapalonym silniku na samozapłonie gdy luzowałem wtryski to sikało dość sporo
a czy ktośmoże mi powiedzieć co dokładnie oznaczają te błędy?
moze cośodnoście imobilaizera?
00955 - Key 1
01560 - Passenger Door
bo ciągle mnie to zastanawie czy pompa wtryskowa od tam moze nagle paść? jedziesz a tu nagle auto gaśnie i koniec juz nie odpalisz.... bo jezeli sie zdecyduje na zakup lub regeneracja a okaze się że to nie pompa to bezsensu wtopione pieniądze
moze cośodnoście imobilaizera?
00955 - Key 1
01560 - Passenger Door
bo ciągle mnie to zastanawie czy pompa wtryskowa od tam moze nagle paść? jedziesz a tu nagle auto gaśnie i koniec juz nie odpalisz.... bo jezeli sie zdecyduje na zakup lub regeneracja a okaze się że to nie pompa to bezsensu wtopione pieniądze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga