Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[audi 100 C4] problem przy przełączaniu na gaz

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 18 lut 2010, 19:04

Marianoit pisze:może być reduktor wystarczy kupić zestaw naprawczy. Niewykluczony jest też regulator ciśnienia gazu.
W sekwencji nie ma regulatora ciśnienia.
Co do reduktora to trzeba konkretnie stwierdzić czy to on, podłączyć pod kompa, sprawdzić jak trzyma ciśnienie i czy nie popuszcza przez podciśnienie. Zregenerować można ale moim zdaniem potem trzeba podłączyć pod kompa i sprawdzić jak tam z ciśnieniem, czy jest to samo czy trzeba podregulować.

Marianoit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 03 sty 2009, 19:35
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Marianoit » 20 lut 2010, 16:09

Chodziło mi o czujnik ciśnienia-Mapsensor

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 20 lut 2010, 20:26

Marianoit pisze:Chodziło mi o czujnik ciśnienia-Mapsensor
Mapsensor to czujnik podciśnienia i ciśnienia gazu w jednym a z tego co wiem to BRC ma wbudowany czujnik ciśnienia gazu w listwie wtryskowej a czujnik podciśnienia jest osobno.

Marianoit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 03 sty 2009, 19:35
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Marianoit » 21 lut 2010, 19:18

to dobrze się Tobie wydaje. Jednak moja wypowiedź była jeszcze przed informacją o typie instalacji. Jednak musisz się zgodzić że w wypadku np. Staga objawy mogą znaczyć o awarii mapsensora....

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 21 lut 2010, 22:06

Jak najbardziej. Fakt jest jeden, cokolwiek to jest musi być zdiagnozowane, bez podłączenia komputera można tylko zgadywać, a nie w tym rzecz.

Awatar użytkownika
RELLUX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:00
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: RELLUX » 23 lut 2010, 11:30

wróciłem z serwisu BRC okazało się że jest coś nie tak z elektroniką przy wtryskiwaczach, ale nie mieli akurat na stanie, ciekawe co będzie trzeba wymienić miał ktoś podobny problem?

studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: studentpollub » 07 mar 2010, 21:35

Kolego i rozwiązałęś już ten problem z gasnieciem??
Bo ja mam podobny, że gaśnie mi ale tylko przy pierwszym przełączeniu po dlugim postoju (po nocy).
Jeśli już coś zrobiłeś z tym to byłbym wdzięczny za rade!


pozdro

Awatar użytkownika
RELLUX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:00
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: RELLUX » 07 mar 2010, 21:43

problem z gaśnięciem rozwiązany, wymieniliśmy świece i coś tam zmienili komputerze, ale nie do końca jest zrobione, dalej mam drgania auto bo jakby chodził na 5 garów, w serwisie powiedzieli że trzeba teraz wymienić parownik, najdziwniejsze jest to że jak się parownik rozgrzeje od temp. w komorze silnika to problem znika

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 07 mar 2010, 22:37

To wszystko wygląda na źle działąjące lub brak korekt na temp. gazu. Do czasu rozgrzania się gazu do temp. około 40st jest on gęstszy i dawka powinna być zmniejszana. Jeśli nie jest to po prostu silnik ma za bogatą mieszankę. Wymiana świec tu raczej nic nie pomoże, reduktora także bo jeśli trzyma ciśnienie to wszystko z nim ok, chyba że popuszcza gaz przed podciśnienie, ale wtedy były by problemy i na rozgrzanym. Najlepiej trzeba by podłączyć kompa pod instalkę na zimnym i obserwować co się dzieje za raz po przełączeniu na gaz, no i zobaczyć jakie są odczyty z czujnika temp. gazu. Można też podłączyć vaga i obserwować czasy benzyny zaraz po przełączeniu na gaz na zimnym, powinny być takie same jak na benzynie.

Awatar użytkownika
RELLUX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:00
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: RELLUX » 07 mar 2010, 23:21

na rozgrzanym też mam problemy, chodzi na 5 garów, czasem czuć gaz jak patrzyłem to z reduktora go czuć

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja