[audi 100 C4] problem przy przełączaniu na gaz
[audi 100 C4] problem przy przełączaniu na gaz
mam problem taki jak w temacie, przy próbie przełączania na gaz auto traci obroty i gaśnie, na wolnych obrotach czuć lekkie drganie auta, towarzyszy przy tym wszystkim zapach gazu
Ostatnio zmieniony 23 lut 2010, 11:30 przez RELLUX, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 02 gru 2009, 18:08
- Lokalizacja: lubelskie
byłem dzisiaj u gazownika, sprawdziliśmy szczelność czujnikiem i jest wszystko ok, dodam że gazownik stawia na wymianę reduktora, reduktor ma przejechane jakiś 80 tys km
Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, 09:56 przez RELLUX, łącznie zmieniany 1 raz.
No generalnie ryzyko zawsze jest. Powiem, że budowa reduktora jest banalnie prosta i praktycznie jedyne co może się zużyć to membrany, także wymiana ich podkreślam na ORYGINALNE względnie zalecane przez producenta powinno załatwić sprawę. Przynajmniej u mnie po montowaniu zestawu naprawczego nie było problemu i w porównaniu do zakupu nowego reduktora wiadomo trochę kasy się zaoszczędziło. Zobacz na allegro kto kupił interesujący Cię zestaw i napisz maila jak się sprawuje.
Kolego jeśli masz instalację sekwencyjną BRC to masz na pewno komputer do niej, jak byłeś u gazownika to czy połączył się z komputerem tej instalacji, jeśli tak to co wyszło.W dużej mierze żywotność parownika zależy od sposobu eksploatacji auta. Poza tym 50 tys. km to na ogół standardowy przebieg po którym parownik wymaga wymiany bądź regeneracji, jednak z własnego doświadczenia stwierdzam że regeneracja nie przynosi rezultatu w 100%. Regenerację możesz zrobić sam w domu,nie należy do najłatwiejszych ( bardzo dużo części do wymiany oringi itp.)RELLUX pisze:instalacja sekwencja BRC
u gazownika byłem, podłączyliśmy pod komputer, podnieśliśmy mape na gaz teraz jest taka sama jak na paliwie, przez chwile było dobrze, teraz wrócił problem o którym wcześniej pisałem, coś mi się wydaje że jednak trzeba wymienić reduktor, tylko mam pytanie, mogę zmienić na inny, czy koniecznie taki sam
To nie Tobie ma się wydawać że "coś mi się wydaje że jednak trzeba wymienić reduktor" to gazownik ma stwierdzić że przyczyną usterki jest parownik, a nie wybierać metodę prób i błędów. Jeżeli gaz nie jest na gwarancji to pojedz jeszcze do innego fachowca i niech Ci powie co według niego jest do wymiany. A co do reduktora to BRC łaczy doskonałe walory eksploatacyjne z wysokim standardem jakości, tak jak napisałeś w swoim poście na nim przejechałeś 80 tyś km i dopiero teraz masz z nim problem, a żywotność to ok 50 tyś. więc odpowiedz nasuwa się sama.RELLUX pisze:u gazownika byłem, podłączyliśmy pod komputer, podnieśliśmy mape na gaz teraz jest taka sama jak na paliwie, przez chwile było dobrze, teraz wrócił problem o którym wcześniej pisałem, coś mi się wydaje że jednak trzeba wymienić reduktor, tylko mam pytanie, mogę zmienić na inny, czy koniecznie taki sam