Audi A6 1.9TDI silnik AFN
jak jeszcze trzymie sie nam to wmiare "kupy"
robimy stelaz zeby pozniej wszystko pasowalo jak malina
nic nie naciagac, denerwowac sie, znow przycinac i tak w kolo :evil:
(u mnie wymienialem lacznik miedzy turbo a katem i stelaz wygladal tak

po zrobieniu stelazu i ulozeniu wszystkiego na cacy
obcinmy w tym miejscu zaraz gdzie zaczyna sie siatka (do tad jest wsadzona rura)
wyglada to tak:

pozniej sciagamy to szlifierka tak z grobsza

nastepnie piescimy az osiagniesz takie cos (tutaj przydaje sie malutka szlifierka) :mrgreen:

jak zrobimy to z dwoch stron
pakujemy spowrotem do stelazu pasujemy i spawiemy

co do lacznika
kupujemy oczywiscie z nierdzewki (u mnie przy silniku AFN prawidlowe wymiary lacznika to fi 55mm na 105mm )
fotek z demontazu nie mam bo chyba wiadomo ile milych slow sie przy tym posypalo i nie myslalem akurat wtedy zeby robic foty
do takiej niestety 7 godzinnej pracy sklonila mnie chec wymiany tego raz a porzadniie
w necie wszyscy wycinaja na chama wspawuja nowe (nawet nie wyciagaja z samochodu)
efekt
albo nam cos klepie stuka itp.
az wkoncu maxymalnie po polowie roku lacznik rozpada sie
i wiadomo jak nas to cieszy
mam nadzieje ze ktos skorzysta
pozdro











