Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] znaczek na wyświetlaczu

Wnętrze
ODPOWIEDZ
Marcin Lis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 19 lis 2009, 07:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

[ A6 C5] znaczek na wyświetlaczu

Post autor: Marcin Lis » 16 lut 2010, 07:26

Witam koledzy, wczoraj miałem malutki problem wyjechania z zaspy na automacie, na szczeście udało sie go rozbujać, ale wyskoczył dziwny znaczek na wyświetlaczu - kółko otoczone z lewej i prawej strony 3 kreseczkami - jak sie uda to po południu wrzuce fotkę ... wszystko chodzi jak powinno, auto ma kopa, skrzynia nie halasuje, nawet ten znaczek nie pojawia sie od razu po uruchomieniu auta, ale np. no najechaniu na studzienke i włącza się z głośnym piskiem ... ktoś może miał coś takiego i pomoże ???
Ostatnio zmieniony 16 lut 2010, 08:12 przez Marcin Lis, łącznie zmieniany 1 raz.
Marcin Lis

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 16 lut 2010, 08:41

Mi sie taka kontrolka ostatnio zaczeła zapalac az w końcu swieci od 3 dni :) zdaje mi sie za albo sniegu nawaliło w okolice czujnika od hamulców albo sie powoli hamowniki konczą czyli w tym przypadku klocki <ok> Jesli sie myle prosze mnie poprawic.


Czemu moderator tylko upomina a nie pomaga??

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 16 lut 2010, 09:20

Pewnie przerwał Ci się kabel od klocków i teraz Ci świeci albo może i nawet gorzej poci się przewód hamulcowy

Marcin Lis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 19 lis 2009, 07:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

dzięki za pomoc

Post autor: Marcin Lis » 16 lut 2010, 10:09

Dzięki za pomoc koledzy, oblukam sobie przód, martwiłem się że to będzie co poważniejszego ... ale przynajmniej juz będę wiedzial jak rozbujać automata ...
Marcin Lis

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 16 lut 2010, 10:38

Marcin Lis pisze:ale przynajmniej juz będę wiedzial jak rozbujać automata ...
tu masz kontrolkę i opis
Obrazek
a druga sprawa, PAMIęTAJ automata się w zaspach nie buja :!: na forum, możesz znaleźć przypadek uszkodzenia skrzyni w opisywany przez Ciebie sposób wyjechania ze śniegu, o wiele tańsze będzie wożenie sperki w bagażniku

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 16 lut 2010, 11:05

kuna pisze: goly - ale w tamtym przypadku gostek przełączał szybko D-R i rozwalił skrzynie.
Jeżeli będzie tylko na D lub R i dodając gazu rozbujowywał :mrgreen: auto , to nic sie nie stanie
w tym temacie auto nie zaznaczył jak tego dokonał :-P
i pytanie jak niżej...
ZelvaBOi pisze:A jak rozbujac auto na D lub R?
też się nad tym zastanawiam :-D
w sumie jak zwał tak zwał, ja bym tego nie praktykował
tak jak przełączania na D zanim auto się zatrzyma z R, albo nie zapinania ręcznego
bo wtedy ała, że skrzynia do remontu

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 16 lut 2010, 11:06

ZelvaBOi pisze:A jak rozbujac auto na D lub R? Przeciez hamulec musisz naciskac inaczej kreci caly czas - chyba, ze dodasz N?
No ja to opanowalem w ten sposób, że jak już się zatrzyma przy jeździe do przodu to cofam maksymalnie ile się da do tyłu (dobrze, gdy się uda wydobyć na :górę" koleiny i potem ruszam z powrotem do przodu, z rozpędem.

Klasycznego bujania jak przy ręcznej skrzyni chyba nie da sie zrobić.

Przeważnie przy takich manewrach wyłaczam ESP coby nie obcinalo mocy silnika (funkcja ASR) ale z tym trzeba uważać, może być jeszcze gorzej bo koła pracujące w jednym miejscu dosyć szybko wkopują się w głąb :mrgreen:
Części samochodowe online - Motostacja pl

Marcin Lis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 19 lis 2009, 07:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Marcin Lis » 16 lut 2010, 11:08

dokładnie, to ten symbol mi sie pokazuje, ale pewnie to jakis kabelek bedzie luźny bo sprawdzałem klocki jak zmieniałem opony na zimówki, to był chyba początek grudnia i klocki miały spokojnie ze 4 mm ... a zrobiłem moze ze 2 tys ... z tym wjechaniem, wjechało mi w snieg prawe koło a lewe tak nieszcześliwie stanęło ze wjechałem w małą dziure, snieg sie roztopil za dnia i zostało samo błoto, koła sie obracały jakby kto olej rozlał ... po prostu bede musila sie pilnowac i dobrze wybierac miejsce do parkowanai, po co sie wkurzac potem i piłować maszyne ...

[ Dodano: 2010-02-16, 11:11 ]
koledzy, wyjechałem w sposób następujący - troche odgarnąłem to błotko, właczałem wstecz,podjechałem na maksa - luz - stoczyłem się do przodu - wsteczny i znowu to samo ... a ESP nie rozgryzłem jeszcze, jak kontrolka się swieci to system jest wyłączony tak ???
Marcin Lis

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 16 lut 2010, 11:14

Marcin Lis pisze:dokładnie, to ten symbol mi sie pokazuje, ale pewnie to jakis kabelek bedzie luźny bo sprawdzałem klocki jak zmieniałem opony na zimówki, to był chyba początek grudnia i klocki miały spokojnie ze 4 mm
ÂŻebyś się nie zdziwił <ok> kabelki w okładzinie klocka są właśnie na takiej głębokości :

Sam kiedys tam też tak się zdziwiłem, potem jeździłem z tym bodaj z pół roku do wymiany klocków, a i tak miały jeszcze ze 3 mm.
Części samochodowe online - Motostacja pl

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 16 lut 2010, 13:52

A ja ma pytanie.Jak sie zmieni klocki to ona zgaśnie czy trzeba pod vaga podłaczyc auto?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 16 lut 2010, 13:57

Patryś pisze:A ja ma pytanie.Jak sie zmieni klocki to ona zgaśnie czy trzeba pod vaga podłaczyc auto?
Zgasnie sama, nic nie trzeba VAGować <ok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 16 lut 2010, 16:45

Dzieki za odpowiedz chyba temat można zamykać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja