Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AEL 2,5 140 KM] problem z odcięciem paliwa

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
wolf111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 21 sie 2008, 18:13
Imię: Jerzy
Rocznik: 2009
Moje auto: Q5
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Paczków

Post autor: wolf111 » 27 lis 2009, 17:54

Witam ponownie, drodzy koledzy moje autko znowu jeździ jak nowe, niedawało mi to spokoju i wjechałem na warsztat by namacalnie sprawdzić co jest nie tak pomyślałem sobie, że jak zabiera moc dopiero około 3000 to może intercooler zatkany i chciałem spiąć na krótko turbo z kolektorem ssącym i w momęcie odkręcania górnego przewodu zauważyłem że jest jakiś podwójny :shock: tz. jeden wąż ale złożony z dwóch różnych. Jakiś pseudo mechanik posklejał go inną rurą termokurczliwą wewnątrz której naderwał się kawał starej rury i w momęcie większych obrotów silnika otwierał się jak parasol i zatykał cały przewód powodując podciśnienie w kolektorze ssącym. Nie mogłem dostać takiej rury od razu bo tylko na zamowienie, u mnie w sklepie miałbym na wtorek ale koszt 260 zl :roll: , a salonie audi też na zamówienie termin około 4 dni koszt 390 zł :shock: , więc tymczasowo powycinałem te parasolki i w to miejsce wcisnąłem na chamca aluminiową tuleję a nową (używaną) kupiłem na allegro koszt 30 zł :lol:. Założyłem ponownie rurę ze wstawioną tuleją odpaliłem maszynę i silnik ponownie pracuje w pełnym wymiarze obrotów :mrgreen:

Awatar użytkownika
tqmeh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: tqmeh » 27 lis 2009, 18:01

Witam,

gratuluje sukcesu, te przewody to mają do siebie że lubią strzelić, mam taki na zapasie, wisi na złotym gwoździu ;-)

EGR zaślepipony? czy dalej trujesz silnik? ;-)

pozdr

Awatar użytkownika
wolf111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 21 sie 2008, 18:13
Imię: Jerzy
Rocznik: 2009
Moje auto: Q5
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Paczków

Post autor: wolf111 » 27 lis 2009, 19:24

tqmeh pisze:EGR zaślepipony? czy dalej trujesz silnik?
nie robiłem nic z egr może jutro go wykręce i zobacze jak wygląda nie wiem czy zaślepiać czy nie są różne zdania na ten temat jedni mówią, że lepiej zaślepić inni że nie ja sam jestem w kropce czy tak czy nie

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 27 lis 2009, 21:53

Gdyby miał być niezaślepiony to z fabryki by raczej tak wyjechał . :->
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Awatar użytkownika
tqmeh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: tqmeh » 28 lis 2009, 08:33

Artur27 pisze:Gdyby miał być niezaślepiony to z fabryki by raczej tak wyjechał . :->
taa....co tak bronisz tego rozwiązania? <rotfl> jakoś za wysoko nie zaszli z tą ochroną środowiska - Euro2 - wiec jak dla mnie wynik jest oczywisty, silnik nie dostaje spalin, tylko powietrze, mniej dymi, nie zbiera się sadza w kolektorze, reszta lektury TUTAJ wiec niech każdy sobie sam odpowie...

pozdr

Koloru czerwonego mogą używać tylko Admini i Moderzy!

OK <ok>
Ostatnio zmieniony 28 lis 2009, 14:32 przez tqmeh, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
tqmeh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: tqmeh » 28 lis 2009, 14:31

Lechu pisze:Nie zaślepiaj EGR - jeżeli kopci to trzeba znaleźć przyczynę a nie kombinować jakimiś druciarskimi metodami.
na seryjnym sofcie w tym aucie nie uniknie się stefana, zwłaszcza przy ciężkiej nodze wiec, poczytaj co piszą inni a nie wyskakujesz z takim tekstem, jak napisałem każdy zrobi co uważa za słuszne...

pozdr

lukaszek_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 12 lut 2010, 00:23
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: lukaszek_82 » 14 lut 2010, 20:28

Ja miałem podobny objaw wyszło ze EGR nawla chciałem go przeciscic beznyna ale to nic nie dało wiec pozostało zaslepienie go nowego nie kupowałem bo troche szkoda kasy 500zł nowy kosztuje tak mipowiedzieli w sklepie w sumie bez tego autko dobrze chodzi lecz troche wiecej zakpci;-) ale to diesel i mi to nie przeszkadza jak depne wiecej gazu;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja