Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0TDI 140KM] Wibracje na jałowym biegu

Silniki wysokoprężne
teresa-maciek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 09 gru 2009, 17:38
Lokalizacja: munchen

[2.0TDI 140KM] Wibracje na jałowym biegu

Post autor: teresa-maciek » 09 gru 2009, 18:26

witam wszystkich klubowiczow :-)
tydzien temu kupiłem audi a6 2.0 tdi 140 ps
na poczatku tego nie wykryłen po kilku dniach jazdy dopiero to wyszlo ze jest cos nie tak.
bylem na pospieciu komputera w serwisie audi i nic nie pokazalo zadnych blendow, torerancja wtryskow jest w normie. podczas jazdy nic sie nie dzieje, odpala tez dobrze ma przejechane 154736 km
jak ktos mial podobny problem to prosze o pomoc dziekuje z gory :-)

Zanim zaczniesz uczestniczyć w życiu forum, przywitaj się w tym temacie! Przywitaj się z nami!

Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem!
Ostatnio zmieniony 09 gru 2009, 18:52 przez teresa-maciek, łącznie zmieniany 1 raz.

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 09 gru 2009, 18:41

Czy te wibracje są cały czas czy tylko jak zatrzymuje się auto wrzócasz na luz?
Ustają po dodaniu lekko gazu?

teresa-maciek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 09 gru 2009, 17:38
Lokalizacja: munchen

Post autor: teresa-maciek » 09 gru 2009, 22:59

wibracje sa tylko jak stoje na luzie i jak mam właczonom klimatyzacje to wibracje sa mniejsze i jeszcze zauwazylem ze jak dodaje gazu do 1200 obrotow to lekko budom zakołysze i jak obroty spadaja to tez.

roberttom83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 16 sie 2009, 16:53
Lokalizacja: london

Post autor: roberttom83 » 10 gru 2009, 19:27

mam identycznie,jak dodam gazu do 1.8 tys to kolysze buda,wlalem uszlachetniacza do paliwa lekko mniejsze jest bujanie nie sprawdzalem jeszcze wtryskow bo tutaj to nastepne koszta czekam asz no wiecie!!!!!

[ Dodano: 2009-12-10, 19:28 ]
a co najlepsze mam dopiero 100tys

Awatar użytkownika
Hepo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 sty 2010, 12:03
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Hepo » 21 sty 2010, 10:13

Podpinam sie pod temat.

U mnie jest to samo na luzie ,czasami szarpnie budą :(
Czy to wina mrozów ???



Co do postu wyzej ,słyszałęm ze nie należy dodawac uszlachetniaczy do paliwa ,bo są nie wskazane .Co sadzicie o tym ????
Kobieta jest jak Audi czyli piekna ,zwinna lecz stanowczo za droga w utrzymaniu :P

Awatar użytkownika
Karolex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 sie 2009, 19:34
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: Karolex » 29 sty 2010, 16:24

Witam.

Koledzy jeśli macie silnik z oznaczeniem BLB to są to typowe objawy,także pojeździcie jeszcze chwile i patent sternika będziecie mieć za free :P

Pozdrawiam
Karolex
"Przewaga dzięki technice " pytam gdzie ta technika skoro tyle awarii
dwulitrowe 1.9 TDI

skalpel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 lut 2010, 10:13
Lokalizacja: bergen

Post autor: skalpel » 10 lut 2010, 16:56

witam was koledzy mam a6 z 2.0 tdi i mam maly problem dlaczego jak sa mrozy to mi temperatura wody schodzi do 50 stopni .Co to moze byc :-|

Awatar użytkownika
Hepo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 sty 2010, 12:03
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Hepo » 11 lut 2010, 09:08

Karolex pisze:Witam.

Koledzy jeśli macie silnik z oznaczeniem BLB to są to typowe objawy,także pojeździcie jeszcze chwile i patent sternika będziecie mieć za free :P

Pozdrawiam
Karolex mam silnik jest Bre i nie widze aby Twoja wiadomosc cos wnosila do wątku .

Czyżbyś coś wiedział czego my nie wiemy ????

Pozdro

Hepo
Kobieta jest jak Audi czyli piekna ,zwinna lecz stanowczo za droga w utrzymaniu :P

Awatar użytkownika
Karolex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 sie 2009, 19:34
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: Karolex » 11 lut 2010, 13:24

Jeśli chodzi o silnik BRE to o ile się nie myle tam już występują koła zębaten na napędzie pompy oleju,ciężko mi powiedzieć -poduszka uszkodzona? Jeśli są to sporadyczne przypadki na zimnym silniku raczej nie obawiałbym się o nic.

Bo w silnikach BLB konstrukcja sprawia że zarusza on całą budą,podobno powodem jest rozwiązanie napędu łańcuchem pompy olejowej.

Co do uszlachetniaczy ja wlałem taki środek jak STP Formuła do czyszczenia wtryskiwaczy diesla i oceniam go na plus-zmniejszył spalanie,brak dławienia w zakresie obrotów 1800-2400
Karolex
"Przewaga dzięki technice " pytam gdzie ta technika skoro tyle awarii
dwulitrowe 1.9 TDI

Awatar użytkownika
Hepo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 sty 2010, 12:03
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Hepo » 11 lut 2010, 13:37

Karolex pisze:Jeśli chodzi o silnik BRE to o ile się nie myle tam już występują koła zębaten na napędzie pompy oleju,ciężko mi powiedzieć -poduszka uszkodzona? Jeśli są to sporadyczne przypadki na zimnym silniku raczej nie obawiałbym się o nic.

Bo w silnikach BLB konstrukcja sprawia że zarusza on całą budą,podobno powodem jest rozwiązanie napędu łańcuchem pompy olejowej.

Co do uszlachetniaczy ja wlałem taki środek jak STP Formuła do czyszczenia wtryskiwaczy diesla i oceniam go na plus-zmniejszył spalanie,brak dławienia w zakresie obrotów 1800-2400
No teraz to bije Tobie pokłony ,nie mogłes tak od razu napisac :P

<piwo>
Kobieta jest jak Audi czyli piekna ,zwinna lecz stanowczo za droga w utrzymaniu :P

pablo83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 28 sty 2010, 20:08
Lokalizacja: Gozdnica

Post autor: pablo83 » 12 lut 2010, 20:26

witam

ma audi a6 2.0 tdi bre swieci kontrolka oleju, czujnik podobno jest sprawny co moze byc przyczyna ? podobno jakies zebatki sie scieraja ?
Witam wszystkich

skalpel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 lut 2010, 10:13
Lokalizacja: bergen

Post autor: skalpel » 13 lut 2010, 14:42

Witam panowie i mam pytanie kupilem niedawno A6 2.0 tdi i czy to jest normalne ze bieze olej i jaki najlepiej kupic ? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
giganteusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: giganteusz » 14 lut 2010, 12:48

ale każdy chyba powie że nie ma jak stary dobry 1.9TDI :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Hepo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 sty 2010, 12:03
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Hepo » 14 lut 2010, 18:51

giganteusz pisze:ale każdy chyba powie że nie ma jak stary dobry 1.9TDI :mrgreen:
To prawda 1.9 TDi to najlepsze motory pośród silników 1.9 TDI :)

I wyłacznie :)
Kobieta jest jak Audi czyli piekna ,zwinna lecz stanowczo za droga w utrzymaniu :P

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 27 maja 2013, 15:16

U mnie też ten sam objaw telepania na jałowym. Wymieniłem pompę oleju z kołami dwumasę rozrzad i pompowtryski. Efekt bez zmian-mam zamiar przestawić rozrzad czyli synchronizacja na kołach paska rozrzadu. Jak to nie pomoże to kończę przyjaÂź z ta motorownia.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga