widzę, że ostro się ludziom nudzi i czepiają się każdego słowaRomanS pisze:Iszesz, że ASR załącza blokade, że ciągnie na wszystkie koła, że blokuje je w jedność, że przyhamowywuje koła.
ASR niczego takiego nie robi :!:
Ten układ redukuje moc silnika, jak napisałem wyżej.
te wszystkie funkcje które Ty zaznaczyłeś jako ASR to robi EDS :!:
no, ale tak Polacy mają we krwi, taka już to wstrętna rasa
wiec tak
w mojej i octavi nie mam eds :shock:
stanąłem pod pochyloną drogą na lodzie, gdzie "uwaga zapisz sobie" mrugała kontrolka od ASR (zapamiętaj) a obracały się oba koła jednocześnie :shock:
piszesz, że EDS redukuje moc silnika, aby wyciągnąć auto z poślizgu, to nie prawda, bo to ASR wysyła sygnał do sterownika silnika, aby sterując przepustnicą zmniejszył obroty silnika, dziwne nie jest, że pisze się że to robi ASR, a nie "silnik" bo jak to niby inaczej ująć, a Ty piszesz jakby robił to system "poza samochodem" no masakra
jeżeli uważasz że "oba koła nie zostają przyblokowane" to przeczytaj to
http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Techn ... 27878.html
na temat samego ASR można się zaczytać
Ty kierujesz się właśnie teorią, a ja opisywałem to co zaobserwowałem osobiście