Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 2,5 TDi 180km] problem z odpalaniem - inny

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Makaron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2010, 20:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Makaron » 30 sty 2010, 18:25

kumangt pisze:witam kolego Makaron o co chodzi w punkcie 1 jakie nadmiarki ?chodzi o powrot z wtryskow? bo u mnie sa mokre te przewody strasznie i wymienic chcem na gumowe a jak wymienie to chyba nic sie nie zapowietrzy co?
kolego kumangt

jeśli chodzi o NADMIARKI to chodziło mi o powrót z wtrysków, i jeżeli poci ci ropą, to proponuje wymienić wszystkie nie tylko te między wtryskiwaczami ale również te dłuższe które łączą cały rząd z pompą wtryskową jest to bardzo ważne ponieważ mogą podciągać powietrze i wtłaczać do pompy a ponieważ układ paliwowy jest tak skonstruowany że paliwo z powietrzem wraca do filtra paliwa i pompa może ciągnąć paliwo z powietrzem (co można sprawdzić obserwując przeźroczysty przewód paliwowy zasilający pOMpe wtryskową :-(
I dodam że auto może być słabsze (jak ja t mówię nie ma JADU...) :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 30 sty 2010, 18:26 przez Makaron, łącznie zmieniany 1 raz.
Cztery Łapy to Podstawa..... :-)

kumangt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: kumangt » 30 sty 2010, 18:25

dzieki panowie za odp i tak wyjade dopiero na wiosne bo za duzo sniegu i tak nie dam rady za nisko, mam czym jezdzic te wezyki przelewowe mam bardzo mokre wymienie na gumowe a nie te powlekane jakies moze bedzie poprawa jeszcze raz dziekuje <piwo>

[ Dodano: 2010-01-30, 18:28 ]
moc to ma nie narzekam a ten dlugi od strony kierowcy gdzie idzie bo idzie w dol i dalej nic nie widac bo od pasarzera to idzie do pompy a przezroczystego nie mam jak wymienialem filtr na mrozie to pek jak szklo i mam teraz czarny wezyk
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 31 sty 2010, 19:21

kumangt pisze:a ten dlugi od strony kierowcy gdzie idzie bo idzie w dol i dalej nic nie widac bo od pasarzera to idzie do pompy
jak będziesz wymieniał przelewowy wężyk dochodzący do pompy to najlepiej sklej nowy i stary izolacją abo taśmą klejącą i przeciągnij szybko, prosto i bez problemów. ;-)
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

kumangt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: kumangt » 01 lut 2010, 15:58

dzieki za wypowiedzi wezyki wymienione auto stalo 1.5 tygodnia w mroz nie chcialo odpalic dzis odpalilo od strzala pozdrawiam <ok>
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.

bogdanel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 11 sie 2008, 20:49
Lokalizacja: Łódź

Post autor: bogdanel » 09 lut 2010, 17:55

Witam Szanowne grono miłośników A6 - przepraszam że tak długo nie odzywałe się ale mrozy,mrozy,mrozy!!!:) wreszcie udało się zrobić autko , większość z was miała rację - ZAPOWIETRZENIE!!! i to właśnie od filtra do pompy , mam jeszcze trochę powietrza ale to już kropla minimalna .Może sam sobie poradzi:] generalnie to właśnie wężyki - nigdy bym tego nie obstawiał!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja