Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 2.7t ] nierówno przyspiesza, dławi

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[ 2.7t ] nierówno przyspiesza, dławi

Post autor: sebastian855 » 29 sty 2010, 11:16

Witam!
Mam taki problem że moje 2.7t czasem jedzie normalnie, a czasem przy rozpędzaniu łapie jakiegoś muła i jedzie max 140km/h. To samo podczas startu od zera, czasem leci jak strzała a czasem jakby miał połowę mocy.
Kupiłem VAGa, w silniku nie ma żadnych błędów, w skrzyni był jeden -17125,dał się wykasować ale co jakiś czas się pojawia.
NIe mogę zrobić niektórych pomiarów bo mam niepełną wersje programu VAG COM.
Jakby ktoś mógł podesłać link do pełnej wersji to będę wdzięczny.
Może ktoś z Was przerabiał już coś podobnego i może mi jakoś pomóc.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 29 sty 2010, 16:29 przez sebastian855, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 29 sty 2010, 11:57

na audi klubie znalazłem ze błąd 17125 jest objawem ,uszkodzenia lub wady konwertera przekładnika momentu obrotowego ,czyli wg mnie duże prawdopodobieństwo jest w tym ze twój problem pochodzi od skrzyni, jak masz vaga 311 to wejdź w >ABOUT i podaj mi numer ,to Ci coś poradzę <ok>
ps. jak byś go nie widział to podłacz kabelek i sprawdź jeszcze raz ;-)

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 29 sty 2010, 17:14

Dzięki Krzycho0110 ;-)
Numer seryjny mojego programu to 157q6re-de7bq7-i0f6bf9-kbjahh-576f
Skoro to wina skrzyni to jeszcze zostaje pytanie co dokładnie? :-/
Może to sprzęgło hydrokinetyczne? Co o tym sądzicie?
Myślałem jeszcze o przepływce, może by ją wyczyścić?
Dodam jeszcze że czasem auto mi gaśnie na wolnych obrotach, głównie na wstecznym.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 30 sty 2010, 09:25

12f7my6=10l8bnh=1wri4cq=1o3j271=574c

przepływke zawsze można wymyć ,jedź do gazownika i zapytaj czy wszystko ok

ps. ty masz chyba Tiptronic ;-)

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 30 sty 2010, 09:37

Dzięki za numer, póżniej go sprawdzę i dam znać czy działa :-) .
Co do gazu to takie dziwne żeczy dzieją się też na benzynie, to nie wiem czy to wina gazu.
A skrzynia to tiptronic ze zmianą biegów na kierownicy, myślałem że to się nazywa multitronic.
Dzięki i pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 30 sty 2010, 10:17

Jak nie znajdziesz tutaj odpowiedzi to zaloguj się na http://www.audiklub.org/phpBB2/index.php i wstaw temat ,powinno zadziałać
pozd.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 30 sty 2010, 10:36

sebastian855 pisze:w skrzyni był jeden -17125
kolego podstawową sprawą jest zajęcie się tym błędem, co nie zrobiłeś
opiszę Ci co on oznacza i podam przyczyny
17125 - Zawór elektromagnetyczny sprzęgła mostkującego przekładnika momentu obrotowego - niesprawność lub stale nieuaktywniony
możliwe przyczyny:
- poziom oleju przekładniowego
- przekładnik momentu obrotowego
- wiązka przewodów
- zawór elektromagnetyczny sprzęgła mostkującego przekładnika momentu obrotowego
- zawór ciśnieniowy przekładnika momentu obrotowego

na początek radzę sprawdzić ten poziom oliwy w skrzyni, możliwy ten zawór elktromagnetyczny
bo nie wiem czy wiesz, ale koszta naprawy tipa nie są małe

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 30 sty 2010, 13:07

A możecie mi polecić jakiś dobry warsztat zajmujący się skrzyniami w mojej okolicy?
Na początek wymienię olej, może to pomoże. Jeśli dalej ten błąd będzie się pokazywał to proponujecie dalej?
Byłem z tym już u jednego mechanika,ale on nie zajmował się typowo skrzyniami,
i jego diagnoza to sprzęgło hydrokinetyczne do wymiany.
A co wy na to?
Pozdrawiam ;-)

[ Dodano: 2010-02-01, 10:44 ]
Witam :-)
Twój klucz do Vaga działa Krzycho0110, dzięki Ci bardzo.
Jutro oddaje auto na wymianę oleju w skrzyni, zobaczymy może to cos pomoże.
Pozdrawiam wszystkich. <ok>

Krzysiek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
Lokalizacja: Tychy/Śląsk

Post autor: Krzysiek84 » 08 lut 2010, 10:05

Spece od automatycznych skrzyń biegów:
http://www.asbpalka.eu/historia.html
Jakby link nie działał:
ASB Palka
ul. Rzemieślnicza 14 &#8226; 41- 400 Mysłowice

Dzwoń do nas:
502 172 307 &#8226; 501 809 680 &#8226; 888 379 304
tel/fax 032 299 11 37
Quattro i długo długo nic !!

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 09 lut 2010, 18:17

Witam!
Olej w skrzyni wymieniony, i wszystkie problemy zniknęły.
Skrzynia chodzi ciszej,biegi nie szarpią. :-D
Dzięki Wam wszystkim za pomoc i pozdrawiam. :mrgreen:

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 09 lut 2010, 19:22

Ile zapłaciłeś za wymianę, jeśli można wiedzieć??
usunieto !!

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 09 lut 2010, 19:32

Witam.
Za olej zapłaciłem 350zl. (wyszło po 50zl. za litr)
Litr oleju w ASO kosztuje 117zl.
Filtr oleju + uszczelka 150zl.
Wymiana 100zl.
pozdrawiam :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga